lille my Skrevet 29. mai 2006 #121 Del Skrevet 29. mai 2006 OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / no / resultat Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 29. mai 2006 #122 Del Skrevet 29. mai 2006 Festus: 105/100/105/+-0 VRÆL! Men neste mandag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 29. mai 2006 #123 Del Skrevet 29. mai 2006 OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / no / resultat Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3 Festus: 105/100/105/+-0 Galatea: 74/65/73,2/ -0,8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene TRÅDSTARTER Skrevet 29. mai 2006 #124 Del Skrevet 29. mai 2006 Start 90 Mål 68 Nå 90 Nedgang 0 Jepp, mine data:) Vært flink så langt idag, og skal ut å gå senere ikveld. Fler som henger seg på en kveldstur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my Skrevet 29. mai 2006 #125 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / no / resultat Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3 Festus: 105/100/105/+-0 Galatea: 74/65/73,2/ -0,8 Helene : 90 / 68 / 90 / 0 når nye vil notere sine data, kan ed jo kansje kopiere den siste oppsumeringen, og plusse på seg selv? eller mister vi den fete skriften da? det gjorde nemmli jeg når jeg kopierte nå. hva gjør jeg event feil? og dere trenger ikke å opplyse om det dere ikke føler dere komfortable med. vil ikke presse noen, er berre litt nyskjerri, og elendig på å huske et innlegg tilbake...... Endret 29. mai 2006 av lille my Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #126 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har gått ned 5 kg fra før,men begynte litt på nytt ved dagens veing. Så nå ser det slik ut for meg: 78kg/65kg/78kg/-0kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #127 Del Skrevet 29. mai 2006 Fint hvis du kan få det med på oppsumeringen,Lille my...Så du var her inne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #128 Del Skrevet 29. mai 2006 Dette har vært en sunn dag! Jeg hadde en morgentur før frokost i dag; 45min(10min av dem var løping) Etterpå var det frokost; en enkel frokost i dag- FiberRik m/cottage cheese og kokt skinke. Nam! I tillegg har det blitt litt badmintonspilling og en liten løpetur. Kostholdet har vært bare bra! Synseren: Vi kan godt ha en avtale om 4 treningsøkter! Deal? :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 29. mai 2006 #129 Del Skrevet 29. mai 2006 Titten tei.. Da er dagen snart over (neida, legger meg ikke klokka syv!), og det har vært en fin dag, stortsett. Bortsett fra litt usunn mat på kjøpesenteret (kylling nuggets).. Men, så har jeg da gått en halv times rask tur, og så trimmet til Kari-dvd'en (som varer kanskje 45 minutter..?) Så alt i alt er jeg fornøyd, sammen med sola kom energien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 29. mai 2006 #130 Del Skrevet 29. mai 2006 OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / no / resultat Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3 Festus: 105/100/105/+-0 Galatea: 74/65/73,2/ -0,8 Helene : 90 / 68 / 90 / 0 Malina: 78kg/65kg/78kg/-0kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #131 Del Skrevet 29. mai 2006 Titten tei.. Da er dagen snart over (neida, legger meg ikke klokka syv!), og det har vært en fin dag, stortsett. Bortsett fra litt usunn mat på kjøpesenteret (kylling nuggets).. Men, så har jeg da gått en halv times rask tur, og så trimmet til Kari-dvd'en (som varer kanskje 45 minutter..?) Så alt i alt er jeg fornøyd, sammen med sola kom energien!! ← I dag har du trimmet til DVDen altså? Flink du har vært i dag! Selv om friterte nuggets ikke er så bra slankemat,så kan man unne seg det av og til! Heldigvis... Hvilken Kari J treimvideo har du, og er du fornøyd? Hva består treningen av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. mai 2006 #132 Del Skrevet 29. mai 2006 OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / no / resultat Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3 Festus: 105/100/105/+-0 Galatea: 74/65/73,2/ -0,8 Helene : 90 / 68 / 90 / 0 Malina: 78kg/65kg/78kg/-0kg Nivea 86,9 / 68 / 86,9 / -0 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. mai 2006 #133 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg skal ha godtekonkurranse med meg selv - ikke noe godteri nå og frem til ferien (som er ca 60 dager fra nå). Jeg syns det er lettere å kutte alt enn litt, fordi når man spiser litt holdes suget ved like. Jfr tidligere erfaringer hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #134 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg skal ha godtekonkurranse med meg selv - ikke noe godteri nå og frem til ferien (som er ca 60 dager fra nå). Jeg syns det er lettere å kutte alt enn litt, fordi når man spiser litt holdes suget ved like. Jfr tidligere erfaringer hvertfall. Kan jeg være med?? 60 dager uten godis...tja, skal vel gå lett det Bare sånn for å gjøre det litt røddi`- godteri er smågodt, sjokolade,saltedet nøtter(?).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 29. mai 2006 #135 Del Skrevet 29. mai 2006 I dag har du trimmet til DVDen altså? Flink du har vært i dag! Selv om friterte nuggets ikke er så bra slankemat,så kan man unne seg det av og til! Heldigvis... Hvilken Kari J treimvideo har du, og er du fornøyd? Hva består treningen av? ← Ja, tenk dèt, du, idag TRIMMET jeg!! Halleluja! Jeg har Video Vitamin4, den der hun trener med strikk.. (http://www.powermusic.no/storefront.php?pid=184&c1=&c2=&c3=) Kjenner det godt i armer og lår (dvs, egentlig er det mer hofter, kanskje).. Og kjente det i magen også mens jeg tok "situps'ene". Men så er jeg jo i ganske dårlig form, sånn muskelmessig sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #136 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, tenk dèt, du, idag TRIMMET jeg!! Halleluja! Jeg har Video Vitamin4, den der hun trener med strikk.. (http://www.powermusic.no/storefront.php?pid=184&c1=&c2=&c3=) Kjenner det godt i armer og lår (dvs, egentlig er det mer hofter, kanskje).. Og kjente det i magen også mens jeg tok "situps'ene". Men så er jeg jo i ganske dårlig form, sånn muskelmessig sett.. ← Jeg har sett litt på hennes DVDer- hadde vært greit å hatt èn video. Huff, jeg synes så styrkeøvelser(ihf uten vekter) er dreeeepende kjedelig Men hvis det er en bra video,så kanskje den kan hjelpe meg i gang. Jeg har forresten en pilates DVD jeg fikk i ett IFORM-blad. Faktisk ganske så bra...tenkte jeg skulle prøve å kjøre 20min-programmet 3 ganger i uken,men jeg kommer aldri helt i gang Dvs det blir såpass lenge mellom hver gang at jeg aldri husker øvelsene,så den treningsøkter blir aldri effektiv. *Skjerpe meg!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. mai 2006 #137 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan jeg være med?? 60 dager uten godis...tja, skal vel gå lett det Bare sånn for å gjøre det litt røddi`- godteri er smågodt, sjokolade,saltedet nøtter(?).... ← Klart du kan joine - alle som vil!! En selv må definere godteri, men jeg sier alt av smågodt, sjokolade, pastiller med sukker (uten sukker er ok), chips, salte nøtter, kjeks, kaker, desserter som ikke er veldig sunne osv. Strengest mulig grense. Minst mulig sukker! Er det en varm fin sommerdag så kan jeg ta en is, men ikke flere ganger i uka liksom. Det er verst i starten, så går det helt av seg selv - ihvertfall før!! Cluet er å bestemme seg hundre prosent og ikke tvile på sin beslutning. Begynner man å tvile - det er da det blir vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. mai 2006 #138 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Klart du kan joine - alle som vil!! En selv må definere godteri, men jeg sier alt av smågodt, sjokolade, pastiller med sukker (uten sukker er ok), chips, salte nøtter, kjeks, kaker, desserter som ikke er veldig sunne osv. Strengest mulig grense. Minst mulig sukker! Er det en varm fin sommerdag så kan jeg ta en is, men ikke flere ganger i uka liksom. Det er verst i starten, så går det helt av seg selv - ihvertfall før!! Cluet er å bestemme seg hundre prosent og ikke tvile på sin beslutning. Begynner man å tvile - det er da det blir vanskelig! ← Høres meget bra ut fru Nivea! Du er veldig flink hvis du klarer det- ihf hvis det tideligere(du legger merket til at det ikke lenger er sånn...thats the past ) hadde lett for å skeie ut! Men du klarer det! Jeg skal lage meg en liste over hva jeg ikke skal spise disse 60 dagene, og i såfall hva som er en godkjent utskeielse, og i hvilke mengder(rene studien, detta ) Endret 29. mai 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 29. mai 2006 #139 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg har sett litt på hennes DVDer- hadde vært greit å hatt èn video. Huff, jeg synes så styrkeøvelser(ihf uten vekter) er dreeeepende kjedelig Men hvis det er en bra video,så kanskje den kan hjelpe meg i gang. Jeg har forresten en pilates DVD jeg fikk i ett IFORM-blad. Faktisk ganske så bra...tenkte jeg skulle prøve å kjøre 20min-programmet 3 ganger i uken,men jeg kommer aldri helt i gang Dvs det blir såpass lenge mellom hver gang at jeg aldri husker øvelsene,så den treningsøkter blir aldri effektiv. *Skjerpe meg!* ← Det gikk faktisk helt greit å trene etter den.. Er jo ikke akkurat superspennende, men så lenge det strammer litt opp etterhvert, så skal jeg nok klare å trene etter den noen ganger.. Jeg har også den pilates-dvd'en.. Jeg gjorde et tappert forsøk å være flink, men det gikk heller dårlig!! Vet ikke helt hvorfor jeg ikke klarte engasjere meg nok i det.. 60 dager uten sukker.. Shit....! Jeg skal PRØVE, men kremt... Vi får se hvordan det forsøket ender.. Endret 29. mai 2006 av Galatea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. mai 2006 #140 Del Skrevet 29. mai 2006 (rene studien, detta ) ← Skal det være så skal det være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå