Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

God morgen. :)

Tusen takk, Yamaha. :klem:

Fri i dag.. og sol ute. Herli. Det er bare så synd jeg har lovet så mangen ting i dag, at det blir fullt program likevell.. :forvirret:

Nå skal jeg lage en daimiskake til ei venninne som har bursdag i dag. :) Lovte det. Hun er litt trett for tiden. Gravid i 25 uke, så jeg sa at den fikset jeg i tilfelle det skulle komme noen sjeler innom henne i kveld ;)

Så har vi lovet å passe på en undulat til søndag. :) Trodde ikke det skulle være noe jobb i det hele, men så kom jeg på... Vi har KATT.... :hår: Hvor skal jeg plassere den stakkars søte fuglen da for at den ikke skal bli spist før søndag...????

Liljemannen sier han skal sette opp en krok i taket, så kan vi henge den der på dagen. Da må pusemann hoppe rimelig høyt for å få tak i den. Så kan vi sette den på gjesterommet om natten å lukke døren. Huff.... Håper han har rett. :roll:

Hadde jo vært typisk at første gangen jeg skulle passe en liten pip pip så får di den tilbake i skoeske.... :grine: Da må jeg isåfall sykemelde meg lenge.. Kommer til å være så trist og lei meg at jeg overhode ikke er i stand til å gå på jobb.... Men det ordner sei nok. :)

Ha en strålende dag, jenter.

:klem: fra meg

1 dag til testing... Hvis jeg tørr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt sikkert til å gå fint med undulaten. Men er nok lurt at de ikke er i samme rom uten overvåking ja :)

Hørtes deilig ut med daimiskake. Det er det lenge siden jeg har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er som er blodgiver da! Særlig siden du har sprøytefobi og greier. *imponert*

Snilt av deg å bake kake til venninnen. Det føles godt å hjelpe noen som trenger det. Og det føles enda bedre å være den som får hjelp når man trenger det som mest! Så nå har du sikkert en lykkelig venninne. :-D

Festlig at dere skal passe en undulat da. Det var jo rimelig spesielt...hehe... :ler:

men det går helt sikkert bra. Ikke dumt å henge den opp i taket nei. :) Bare pass på at døra til gjesterommet er heeelt lukket om natta. ;)

Ha en fin dag, Liljen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir virkelig en utfordring med undulaten... :overrasket: Er faktisk nervøs... Han kommer å leverer fuglen nå om noen få minutter. Det er bare å krysse fingrer jenter for at dette går bra. Stoler ikke på kattepusen min der nei.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

Så snill du er som baker for venninnen din... det setter hun sikkert stor pris på... :Nikke:

Du.... vet de som du passer undulaten for at dere har katt? :ler2: Skal ikke erte, jeg... Det går helt sikkert greit! ;)

:klem: til deg... Kos deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Cr@sh. :)

Joda han vet vi har katt. :ler: Han er her på besøk ganske ofte.

Undulaten har ankommet huset. Snakker noe voldsomt. :plystre: Tror den er forbanna på katta, og det forstår jeg godt. :) Katten prøvde å hoppe opp, men ramla på ryggen og slo sei tror jeg. Så nå ligger den kattedyret ute i solen å syns synd på sei selv :hoho: Tror nok dette går bra likevell.

Ang testing i morgen.. Tror kanskje jeg skulle vente til fredag i tilfelle jeg skulle ha 28 dager syklus likevell.. Det vet jeg jo ikke sikkert enda.. :forvirra:

Var innom apoteket for å kjøpe hjem Clear Blue, men var altfor mangen kjente :overrasket: så jeg stakk med halen mellom bena... Får gå tilbake senere. :)

Nå skal jeg lese VG, drikke kaffi ( har enda en kopp igjen av dagens kaffirasjon) og sole meg verre :sjarmor:

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...bor du på et lite sted kanskje? Det har sine fordeler å bo i byen. Ikke så mange kjente på apoteket da nei.

Men du kan jo bestille tester fra billigeteste.dk! Der går vel leveransen ganske raskt også? Så har du sikkert testene i postkassen til fredag vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok fikse graviditetstester :) må en så må en. :ler:

Nå har jeg vært i bursdag. Hun ble kjempeglad for kaka. Var ikke så lenge for dattera deres hadde spysyke og di hadde ikke sovet noe i natt. Stakkars di var trette, og det forstår jeg veldig godt :Gjesp:

Nå skal jeg spise salat og baguette. Være litt sunn. Er sulten hele tiden føler jeg, så nå må jeg skjerpe meg her. :sjenert: Skal ta meg en tur ut å trene etterpå.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dere høre...

Jeg har tatt digital grav. test. Den viste ikke gravid. Meen. Tok ut testpinnen og så på den. Der var det en sterk strek og så kunne du antyde en strek til.

Syns nå tydelig å huske at da jeg tok slik sist måned var det bare en strek og ingenting mer what so ever... :overrasket:

Hva tror dere?? Nå har jeg gjort liljemannen og forvirra her... :ler:

Nå skal vi dra på fisketur for å tenke på noe annet. Jeg går og går rundt i huset og er rastløs..

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det står i bruksanvisningen at de strekene når man tar ut pinnen skal man ikke bry seg om. Så den er nok negativ.

Men det er jo enda håp for deg da siden dette var noen dager før IKM :klem:

Lurt å finne på noe annet å henge tankene i ja. Fortsatt fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Yamaha :)

Nå har vi vært på fisketur. Herli. :) Tar ny test i morgen tidlig jeg så ser vi.

Blir jo selvsagt glad hvis den blir positivt, men gjør heller ikke noe hvis den er negativ.. Er jo tross alt bare i pp2, og venter ikke det skal gå så fort heller.

Det er så mye som skjer nå i juni. Er innvitert på fest på lørdag, til noen andre venner neste helg, syden, og på hyttetur når vi kommer hjem derfra.. :)

Mye som skjer, og det liker jeg om sommeren. :hoppe:

Nå skal jeg i seng. Er trett :Gjesp:

Sov godt jenter.

Natta :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, yamaha :)

joda som den største pinnetisseren i KG akuratt nå, har jeg jo testet igjen.. :ler:

Den var negativ, men tok også en EL test. Den var..... nesten positiv :ler::grine: Eller du kan si den andre streken var halvdelen så sterk som kontrollstreken, men likevell... Skal di vise hele tiden begge strekene, eller har jeg misforstått??

Nå blir det iallefall ingen testing før lørdag når IKM er. Det er dag 26 som jeg fikk tanta på sist, men kan jo hende den kommer på 28. Det vet jeg jo ikke siden det er 2 mens jeg venter etter pilla.... :sjenert:

Må innrømme jeg ble litt skuffet av negativ test... men sånn er det... :)

I dag.. strålende sol... igjen :hoppe::briller2: Får nyte sola fram til kl 15, da skal jeg på jobb. Men det er bedre enn ingenting.

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Syns det høres lovende ut med el testen jeg!! Testet selv nesten positivt med el test et par dager før jeg testet positivt med CB ;)Og jeg har testet med el test mange ganger rett før mens og da har de vært veldig negative.. kun kontrollstreken :sjenert:

Blir spennende å se på lørdag!!! Lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette da :hoppe:

Tror ikke teststreken på EL-testen skal vises hele tiden nei, så jeg syns jo det virker lovende at den gjør det.

Sikkert lurt å vente til lørdag ja, da bør det ihvertfall være ganske klart svar, hvis du har 26 dagers syklus da som du selv sier.

Nyt finværet før du skal på jobb, det har du fortjent idag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Yamaha og Bizzy!! Tusen takk for hilsener. :blomst:

Bizzy: Så utrolig kjekt å se nye ansikt i dagboka mi :hoppe: Åååå som jeg håper du har rett ang. EL testene... Det er bare sånne strimler fra billige teste da.. :sjenert:

Yamaha: Trodde ikke heller at strekene skulle vise begge 2 hele tiden. Nå er det jo *tenker* ca 16 - 17 dager siden jeg så 2 streker første gang.. Litt lenge å ha nesten EL på da... :sjenert: Regner med syklusen min er 26 dager, men kan jo ikke være helt sikker siden jeg bare har hatt mens mer enn en gang siden pilleslutt. Kanskje den er 28 likevell..?? uansett på lørdag er det på 26 dagen, så da tar vi en ny test. :)

Var supermeganervøs i morges kl 6!! da jeg tok testen.. Og det har jeg aldri vært før :overrasket: Så det blir spennende på lørdag ja.

Har menssmerter i dag, så forventer ikke så mye... :tristbla:

:klem: så lenge

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke tanta kommer nå så vet ikke jeg. Fytti jeg har mensverk :frustrert: vondt er det iallefall.

får ta meg en :dusje: å se om det går over jeg. Bare 2 små timer til jobb nå :tristbla: Men etter jobb i kveld er det HELG :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy: Så utrolig kjekt å se nye ansikt i dagboka mi  :hoppe:  Åååå som jeg håper du har rett ang. EL testene... Det er bare sånne strimsler fra billige teste da..  :sjenert: 

Helt sikkert akkurat de samme som jeg brukte!!!! Superspennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...