Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe: NÅ ER DET HELG :hoppe::hoppe:

Fri til mandag kl 6.30. Det er så deilig. Liljemannen skal jobbe i kveld og, så er det fri.

Har vell egentlig ikke fortalt så mye om oss tror jeg. Vi har vært sammen i 3 år, gift i snart 1. Eget hus med gåavstand til sentrum. Det er stor tomt til huset som trenger veldig mye opparbeiding. Skal få hjelp av noen til å lage hage her. Huset holder vi på å pusse opp for fullt, og i sommer er det kjøkken som står for tur. (det er utrolig mange fine kjøkken, så det er vanskeli å velge :overrasket: ).

Vi er i full jobb begge 2. Fast 100 %, så det økonomiske skulle være rimelig i orden tenker jeg. :) Nå mangler vi bare en :babysmokk: , men den som venter på noe godt venter aldri forgjeves. Så her tar vi tiden til hjelp. :)

I morges tok jeg enda en EL test, som var negativ. Må bare fortsette nå til jeg får positivt, slik at jeg vet litt mer om min syklus. Tror den skulle bli positiv på lørdag omtrent hvis jeg kjenner meg selv rett :)

Tørr ikke glede meg for mye til den dagen jeg skulle bli gravid, selv om jeg føler alt er i orden liksom. Det kan allikevell være... en vet jo aldri, og jeg kjenner så mangen som sliter med det.. Det er ikke noe kjekt for dem :tristbla:

Godt å ha KG å betro seg til.. Mye tanker som svirrer rundt i hodet. Liljemannen skulle ta en prøve hvis vi ikke hadde lykkes ut året. :) Gode ektemannen min :hjerter:

Nå skal jeg bare nyte resten av dagen. Ta meg en tur på rollerbladene i dette nydelige været. :briller2:

Ha en fantastisk dag

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tørr ikke glede meg for mye til den dagen jeg skulle bli gravid, selv om jeg føler alt er i orden liksom. Det kan allikevell være... en vet jo aldri, og jeg kjenner så mangen som sliter med det.. Det er ikke noe kjekt for dem  :tristbla:

Godt å ha KG å betro seg til.. Mye tanker som svirrer rundt i hodet.

Godt å se at det ikke bare er jeg som tenker sånn.. Dessuten har jeg en sånn snodig følelse av at jeg ikke kommer til å bli gravid noen gang jeg da :overrasket: sikkert bare fordi jeg på en måte ikke kan se for meg hvordan det skal være. Har jo aldri vært det før :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare er jeg som tenker sånn.. Dessuten har jeg en sånn snodig følelse av at jeg ikke kommer til å bli gravid noen gang jeg da  :overrasket: sikkert bare fordi jeg på en måte ikke kan se for meg hvordan det skal være. Har jo aldri vært det før :sjenert:

Vi får bare krysse fingrene og håpe vi tar feil, og at vi en dag sitter med en liten en begge 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Prøveperioder er spennende tider- det er helt klart.. ER alltids mange tanker som svirrer rundt i hodet da. Håper det kommer til å klaffe for dere raskt.

Herlig med langelg da.. Håper du nyter fridagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og. :) Hadde vært helt topp.. :) Det gjelder å være tålmodig å ta tiden til hjelp.. :sjenert:

Å fytt i svarte f... jeg har sånn hodepine.. :tristbla: Har tatt 2 paracet, og 1 ibux.. Prøvt å sove men går ikke..Hodet sprenger snart. Liljemannen er på jobb også. Hva skal jeg gjøre?? Ringe legevakten kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det man tenker på når man har kjempevond i hodet, men ibux er litt :fy_fy: For det kan klusse med eggløsningen..hindre at eggløsning skjer eller noe. Litt lenge siden jeg leste det, så husker det ikke ordrett lenger..

Håper hodepinen gir seg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk capricorn :klem:

vet at ibux ikke er helt bra.. men var nødt å prøve.. :sjenert: angrer nå, for det hjalp ikke likevell. :frustrert:

Håper og det gir sei snart før jeg klikker her..

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. så har ikke hodepinen gitt sei enda nei.. :grine: og jeg er så lei av det. Har ringt legen, og han har gitt meg noen sterke tabletter.. Med varseltrekant. Muskelavslappende. Har ikke tatt di enda.. Er det bra å ta sånne når en prøver å få barn da?? Fortalte ikke legen vi prøver.. dumme dumme meg.

Musklene i rygg, nakke og armer var visst helt på tur. Skal igjen på tirsdag til lege.. :icon_frown: ja ja, nok om det.

Skal heller fortelle noe morsomt. :) For en tid tilbake brant jeg en cd til svigerfar. En tullecd, med "jag trodde englarna fanns" som annenhver sang. Jeg og svigerfar fikk dilla på den sangen rundt juletider :ler: Ett mareritt egentli å gå å :digge::plystre:den sangen hele tiden. :sur: så jeg håpet han skulle bli lei den. Meen nei, han syns den var knallbra den cden, og ikke nok med det, han ville ha ett eksemplar til. :ler: Bror hans (onkelen til liljemannen) likte cden såpass godt att han ville og ha en... håpløst. :ler: så nå har ønsket om en oppfølger kommet. Denne gangen i 2 eksemplarer. :overrasket:

Men allikevell veldig kjekt at svigerfar går rundt og skryter av svigerdattera si. Blir liksom litt stolt da.. :sjenert: Men hva skal jeg brenne på cden denne gangen?? Har ikke mere dansebandmusikk.. :ler: Får stikke ut å låne noen av mor :reise:

Ellers tok jeg ny EL test i dag, negativ, men ikke annet å vente egentli. Tok ibux i natt, og må forberede meg på at sjansen var gått denne gangen. Iallefall greit å innstille sei på det, så blir en ikke skuffet.. Orker ikke gå rundt med konstant hodepine på 4 dagen, så da tar jeg heller ibux, og prøver igjen med babylaging neste pp.. eller tenker jeg feil kanskje?

Ha en strålende helg folkens :briller2:

Det er faktisk helg

(ååå som jeg har lengtet til den.. :) )

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

Den hodepinen din hørtes da svært så krunglete ut... høres jo nesten ut som den har tenkt til å slå rot... :sur: Sånn vil vi ikke ha det!

Tror ikke du har forspilt dine sjanser for EL selv om du har spist noen Ibux... det er vel heller ved bruk over lengre tid tror jeg.. :klø: Blir spennende å høre når den positive EL-testen ser sitt snitt til å vise seg... :hoppe: Da er det bare å :humpe: i vei! ;)

Ellers måtte jeg le litt av den CD-historien din! Svigerpappaer er noen rare, men veldig allrighte dyr. Det er i hvert fall min! :ler:

Tusen takk for mange koselige hilsner i boka mi! :blomst:

Ha en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra jeg virker. :hoppe::hoppe: Fikk 2 streker på eggløsningstesten i dag. :)

Akkuratt på dagen da jeg ventet det. :hoppe:

Så i morgen er det vell den mest fruktbare dagen tenker jeg :) Hvis jeg har forstått rett. ??? Liljemannen sparer nå ett par dager. Har hørt det skal hjelpe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag det ble i går. Var ute hele dagen og arbeidet. Men nå blir det så fint atte :) På kvelden hadde liljemannen og jeg litt vin.. Å jeg tåler jo ingenting.. huff som jeg angrer i dag.. :tristbla: Ikke noe å gjøre med det nå da. Er jo bedt på fest i kveld, men i dag kjører jeg. :ler: Kan tro de skal begynne å lure. :ler:

Den ene streken på EL testen var litt svakere enn den andre.. Skal di ikke være like sterke??? :sjenert:

Ellers, ha en strålende dag alle sammen.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny EL test i dag, og den ene streken er forstatt litt svakere enn den andere :forvirret: Trodde de skulle bli like sterke jeg.. :sjenert: iallefall står det sånn i bruksanvisningen. Det er vell bare å vente. Blir så utålmodig bare.

Var på fest i går, men jeg kjørte :klappe: Var veldig greit i dag da :) Liljemannen stakkars er helt utslått. :ler: Skal en tur til mor og far nå snart før jeg går på jobb. Har sagt ja til overtid i kveld :sur: , men pengene kommer jo godt med siden vi holder på med huset. Så det er bare å stå på. :)

Ha en fortsatt fortreffelig fin dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liljen. Takk for koselig hilsen i dagboka mi.

Høres ut som dere har det fint, og mye å gjøre.

Jeg hadde siste PP det sånn at ikke begge strekene på EL-testen ble like sterke (tester fra billigeteste.no), men jeg så klart at den ble sterkere, og jeg tror jeg hadde EL-slim, så kanskje jeg bare ikke testet på riktig tidspunkt? Tester alltid på morgene jeg, syns det er greiest.

Ha det fint på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her altså... :sjenert:

Håper alt er bra! De El-testene er ikke så lette å skjønne seg på nei, det er som du sier atd e skal være like sterke når de er knallpositive, men dersom det er to gode streker, så kommer nok EL snikende ganske snart vet du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du virker! :):hoppe:

Bare innom for å ønske deg en heidundrendes god dag!

Må løpe på skolen nå og lese til eksamen.

Hej då!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for kjempekoselige hilsener Yamaha, Missmumblebee og Iselin22 :kose: Det er alltid så gøy når dere stikker innom. Høydepunktet på dagen faktisk :)

Di der EL testene fra billige-teste, var kjekke di. Det er bare når en plutselig blir så ivrig og tester hele tiden, så kan en ikke vente annet.. :sjenert: I dag derimot, gjorde jeg som Yamaha gjør, testet på morgenen. Strekene var nesten like sterke, så nå er vel EL rett rundt hjørnet tenker jeg. :) Liljemannen har begynt å interessere sei i di EL testene og, og spør hvordan det ser ut på testen i dag osv.. :sjenert: Søte mannen min :hjerter: Han er jo så utrolig snill og god.. :hjerter_rundt: Håper jeg får EL slim til i morgen eller noe. Hadde EL slim sist, men testet ikke da. :forvirret:

I dag fikk vi katalog i posten. Til flyet vi skal ta til Kreta. :hoppe: Altså, må di være nødt å ha så mye kjekke ting i den katalogen?? :ler: Vi handler alltid masse derfra.. Lærer aldri.. :sjenert:

Nå kommer min mor. :) Hun skal hjelpe meg litt med å vaske huset. Snille henne :klappe:

Ha en fantastisk dag, jenter

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj... Har visst tatt en del EL tester i det siste ja.. Men så lenge liljemanne ikke syns det går over styr, men i steden er fryktelig nyskjerrig (uten å innrømme det for mye) :ler:

Må rive meg løs fra KG nå, og det er jammen ikke lett. Skal ut å klippe hekk og plen.. I kveld har vi endelig fri sammen en kveld, og gjett om vi skal kose oss :sjarmor: Har planlagt, kakao, film og bare avslapping.

Kanskje det blir litt :humpe: .. Hvem vet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å rive seg vekk herfra nei.

Håper du får positiv EL-test nå da. Min EL- er også rett rundt hjørnet. Var en svak strek idag (ikke noe i går), også har jeg spottet idag, så det er bare å krysse fingrene.

Taxfree-kataloger er spennende lesing ja. Man kan jo gå helt berserk. Når vi var i Krakow for litt siden hadde jeg lagd meg handleliste. Kom på 1900 kr totalt :sjenert: Men så hadde jeg tynt rester slik at jeg måtte ha masse greier da...

Ha en fin kveld meg hus- og hagearbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ingenting jeg.. Har jeg hatt EL eller ikke? I dag var testen svakere igjen, og syns heller ikke strekene har vært like sterke noen gang, men nesten.. Har ikke hatt EL slim heller.. :sur: Har jo hatt svake streker siden torsdag tror jeg det var.. :roll: Kan være jeg har hatt det, men ikke fått det med meg heller..

Får nok vente til neste pp da..

Er syk i dag. Sykemeldt meg fra jobben. Er supertykk i halsen. . :syk:

Så nå skal jeg bare gå å :sove: igjen..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...