Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøye meg så det raser av gårde i dagboka di! Jeg sliter skikkelig med å holde følge..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå skal det innrømmes. Jeg er avhengig av KG.. :ler:

Var bare innom en kjapp Cr@sh, så det var ganske utrolig at noen fikk det med sei. Men her er jeg igjen... og igjen... :)

Her går det unna i dagboka mi, og det liker jeg :hoppe: Blir jo tross alt borte herfra i 10 dager (hvis jeg ikke får tak i en pc med internett på ferien da...)

Uke 31... når er det egentli?? Da har du ferie Lily, når jeg har vært på jobb igjen ett par måneder!!! Og egentli er klar for ny ferie skulle en tro :)

Nå har vi vært hos svigers, så nå er jeg så full av kake og is på toppen av all middagen at gamle tante olga (badevekta) skal få stå for sei selv i mangen dager. :overrasket: Var riktig så koseli på besøk, men er supermegatrett nå og skal titte litt på tv før vi legger oss.. Sov tross alt "bare" 10 timer i natt... :sjenert:

Titter garantert innom her før jeg legger meg. (surprise, surprise ) :ler:

og en aldri så kjapp dagbokrunde og tenker jeg

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 31... når er det egentli?? Da har du ferie Lily, når jeg har vært på jobb igjen ett par måneder!!! Og egentli er klar for ny ferie skulle en tro  :)

De tre første ukene i august. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig dag. Strålende sol og varmt :briller2:

Får besøk av ei venninne og typen hennes i dag. Blir kjempekoseli.

Ha en strålende dag jenter.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Iselin 22 :)

Hva syns dere om den nye avtaren min?? Er kjempestolt. :hoppe:

Nå er det bare 4 dager til testing. Er rimelig spent, selv om jeg er nesten sikker på den er negativ.. :sur: Var merkelig i magen i går igjen, men i dag kjenner jeg ingenting.. Har hodeverk, men er også tett i nesa, så det kommer nok derfra tenker jeg. :)

Satser på at EL blir bedre og mer forståelig neste pp.. :)

Nå skal jeg lokke liljemannen ut i godværet. Det er lyseblå himmel her og steike varmt. Går ikke ann å sitte inne da vell :briller2: Flaks at jeg har laptop og tråløst nettverk. Da kan jeg dra den med meg overalt :ler:

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nusselig avatar da! Den likte jeg! :)

Her er det like fint vær (hmm...) ;)

Sender deg en dusj med babystøv :dusje::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så søt avatar du har :)

Heldig dere da som har fint vær i dag.. her er det overskyet og småkaldt... nå vil jeg virkelig at sommerværet skal komme altså ;)

Håper du får en fortsatt koselig dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt avatar Liljen :klem:

Har hørt om noen som ble tette i nesa før de testet positivt, så det kan visst være ett graviditestegn. Spennende :hoppe:

Håper dere har hatt det fint i finværet. Her har det vært sånn passe fint, sol, men ikke alt for varmt.

Fortsatt fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for superkoselige hilsener Iselin22, zenta, Yamaha og Fjellrypa

En superstor :klem: og :blomst: til alle dere!!

Iselin22: Ja her har det vært strålende hele dagen. ;)

Zenta: Håper virkelig godværet kommer til deg også snart. Hadde du fortjent :briller2: Er veldig fornøyd med avtaren min :)

Yamaha: Håper selvfølgelig virkelig du har rett. Har utrolig lyst på en liten :babysmokk: Føler likevell på meg testen blir negativ... 3 1/2 dag igjen... :)

Fjellrypa: Tusen tusen takk :)

Nå skal jeg ta meg en tur i dusjen, før jeg tar meg en liten dagbokrunde senere :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

bare to dager igjen nå ...

rart det med den følelsen, jeg er så sikkre på at jeg skal vite det den dagen jeg faktisk er gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk Toblerone, Yamaha, Lily og Zenta :hoppe:

Ja nå er det bare 2 dager, men de dagene er lange syns jeg.... :sjenert:

Jeg vet ikke... Enten har jeg fått blindtarmbetennelse, får mensen innen nærmeste framtid eller så.... :overrasket:

I natt hadde jeg sterk mensverk uten mens (hehe) og trodde min siste time var kommet. Det er bare det at jeg er på dag 22 av 26 i syklusen min, så det var litt tidlig å få mens.. (10 dg ca siden EL) Men en stund følte jeg at det gikk over på høyre siden, og det er jo der blindtarmen ligger :overrasket: Forstår dere noe, for jeg gjør ikke? Det eneste jeg tror er at TR kommer som avtalt innen lørdag.

I dag har det vært jobb hele dagen. 10,5 timer, og deretter bar det på sykehus for jeg har meldt meg opp som blodgiver :overrasket::overrasket: Det gikk greit, og blodprøvene ble tatt. Har sprøytefobi, så jeg er rimelig stolt over det jeg har gjort. :ler:

Nå skal Liljemannen og meg spise kinamat. nam nam, så skal jeg ta meg en runde siden. :)

:klem: så lenge

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...