Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

God morgen, jenter :)

Cr@sh og Fjellrypa: tusen takk for kjempekoselige hilsener :klem: Setter ubeskrivelig stor pris på det. Får håpe du har rett Fjellrypa ;)

NÅ skal dere høre. Liljemannen og jeg er så lei av å være hjemme nå, at vi har ringt saga solreiser å fått reise på søndag 18 i steden for. Da blir vi borte i 10 dager :hoppe::hoppe::hoppe: Gjett om jeg gleder meg nå. Dette blir alle tiders :hoppe::hoppe: Nå skal det pakkes.

Fikk en telefon fra jobb i morges om at jeg måtte ta en 11 timers vakt i dag og.. Jeg er så utslitt og lei nå, at liljemannen syns synd på meg. Derfor reiser vi før tiden. Gode, snille, søte mannen min :hjerter::hjerter::hjerter:

Kommer tilbake siden, må å bestille togbilletter bort til Oslo søndag.

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj... :hoppe: Allerede til søndag!!! :hoppe:

Så deilig!!! Det fortjener du... Ikke slit deg ut på jobben før den tida da... må jo lade opp :humpe: -batteriene ( :ler2: ) til EL-tider... :sjarmor:

Kos deg så lenge... i det deilige været... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Cr@sh :kyss: Du kan være sikker på at batteriene skal lades fram mot EL.

Når må jeg begynne å teste?? Er veldig usikker etter forrige ELs fiasko. Hadde IKM 12 juni, og har di 2 syklusenen mine har vært på 26 og 28 dager... :sjenert:

Er nokså regelmessig regner jeg med..

Nå har liljemannen allerede pakket og er klar til å reise :ler: Jeg har bare pakket det mest nødvendige (5 digitale EL tester og 10 strimler) :ler:

Tok forresten en EL strimle i dag for å sjekke hvordan di egentli reagerer på meg når jeg er absolutt sikker på at jeg ikke har EL, og resultatet var egentlig sjokkerende. Når 3 minnutter hadde gått kom de samme strekene frem. En sterk og en svak med tydelig.. :overrasket: jaja, så vet jeg det da ;)

Skal på jobb om 15 minnutter så jeg må nesten gjøre meg klar.. Er alltid litt sen med å begynne å stelle meg jeg.. :sjenert:

Ha en strålende dag. Kos dere i det gode været :briller2:

stor :klem:

4 dager til syden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere får reise allerede søndag da!

Ang testingen, er du sikker på at du ikke skal prøve temping heller da? De EL-testene er jo bare vinglete virker d som... Jeg har begynt med temping nå igjen, og endelig er jeg stabil. Tidligere så føyk temperaturen i hytt og pine, noe den gjerne gjør når man ikke har eggløsning. D funker i alle fall ganske greit med tempinga synes jeg. Har termometer som husker tempen, så jeg slipper å skrive det ned når jeg er midt i ørska. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin22 og Toblerone: :klem::klem:

Kanskje jeg skulle begynt å tempe... :) Kan uansett ikke begynne med det før neste pp siden vi reiser nå. :) I dag var tempen 36.5 som den pleier.

Åååå jeg har sånn reisefeber... Å så mye å gjør før vi reiser.. :hakeslepp: Først må jeg jobbe noen timer i dag (siste dagen), og i morgen er det pakking, rydding, innhandling av kattemat, sykle ut sykkel til mor (hun ville låne den) levere noe til søsteren min... puh... blir en stri dag.

Nå har liljemannen og jeg vært i banken og vekslet litt euro så vi har litt til vi kommer ned. :) Tempraturen der nede er på ca 36 grader ++ .. Heeelt herlig.

:dusje: og stelle meg i stand til jobben nå. :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit at det ikke klaffet denne gangen :klem: Var så overbevist om at du skulle teste positivt jeg...

Men ny prøveperiode og nye sjanser ;) Og ikke minst heldiggrisen som skal på ferie!!! :kul:

God tur!!!|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: FERIE :hoppe::hoppe:

Endelig!!! Sååå herlig. Nå har vi pakket klart. Gjenstår bare å rydde og vaske litt hjemme nå, så reiser vi i morgen tidlig. :hoppe::hoppe:

Bizzy: Tusen takk for hilsen :klem: Ja det var synd det ikke klaffet, men jeg prøver å tenke positivt. Ny pp, nye muligheter. :)

Skal ta meg en skikkelig dagbokrunde senere :) Vi må gjøre oss ferdige her. Mye og gjør, og jeg stresser jo litt som vanlig... :sjenert:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell.. Da er jeg klar til å reise :briller2::hoppe::hoppe: Koffertene står klar i gangen, og vi er på vei i seng. Skal opp om 5 timer igjen.. ÅÅåååå jeg har sånn reisefeber. Dette skal bli herlig.

Har regnet at EL skal komme rundt helgen som kommer igjen. :)

Skal prøve å finne internett en plass, og sende ett lite reisebrev med en oppgradering på hvordan det går. :)

Håper ikke dere glemmer meg helt mens jeg er borte da.... :sjenert:

store varme sommerklemmer fra liljen

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til syden Liljen.

Håper dere får en knallfin tur, og at det klaffer med EL og sånn der nede :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, Liljen!

Dere får nok ei knallflott uke! I alle fall i forhold til oss her.... *øsepøse*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur til deg og Liljemannen! :reise:

Kos dere masse med hverandre ( :sjarmor: ) og nyt det deilige været! Du fortjener virkelig en avslappende, men hektisk (les: :humpe: ) ferie! :ler2: (Kunne ikke dy meg... :sjenert: )

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei jenter :)

Tuuusen takk for hilsener. :hoppe: Her kommer ett reisebrev fra Kreta.

Det er internett på hotellet og jeg har bærbar pc. :sjarmor:

Her er i skrivende stund 35 grader i skyggen og vi skal sole oss med bassengkanten. Heerlig. Ble en smule sent i går så vi er trette i dag. :ler:

Har testet EL i dag, og den er ikke kommet, så nå blir det testing om 2 dager igjen.

Turen ned hit gikk bra, men vi var veldig slitne etter 17 timer reising. Først 8 timer på tog, venting på gardermoen og fly i nesten 4 timer ned hit. Men det var absolutt verdt det.

Skal ta meg en real dagbokrunde seinere, nå skal vi spise frokost. :)

stoooor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Åhhhh....!

Det høres jo bare helt fantastisk ut!

Her høljer det ned, og tåka ligger helt ned på bakken....

Nyt ferien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Så herlig!

Dere kan være glade dere ikke er her i området, for det høljer ned i 13 grader....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...