Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh.. det hørtes utrolig deilig ut :)

Dere får kose dere masse, og nyte varmen og finvære, for det virker som sommeren har tatt en liten pause her oppe i nord :ler:

Håper du får positiv EL-test snart da. Jeg skal begynne å teste på søndag (er på dag 12 da, men vi skal til svigers, så der kan jeg ikke teste).

Ha fortsatt kjempefin ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Og tusen tusen takk for fantastisk koselige hilsener. Dette setter jeg veldig veldig stor pris på. :klem:

En rask hilsen fra oss 2 på nesten 40 grader varme kreta :briller2:

Vi storkoser oss. Har vært på stranden i dag. Veldig veldig varmt så det ble en del bading ja. Liljemannen er solbrent så nå er det høy solfaktor som gjelder. :ler:

Tester EL, og i morges kom det svaret jeg aldri hadde innbilt meg kom. POSITIV på digitale EL tester :hoppe::hoppe::hoppe: så nå har det selvsagt blitt litt :humpe: også. :sjenert:

Ønsker alle dere en fantastisk søndag kveld (det er søndag i dag???) :overrasket: , lover på tro og ære at det skal bli masse dagbokrunder når vi kommer hjem. :)

store varme sommerklemmer fra meg :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med positiv EL-test. Det fikk jeg også i går :sjarmor:

Kos dere i varmen, her i Norge er det langt fra sånne temperaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... feriebaby hadde vært genialt! :hoppe:

Takk for koselig hilsen fra Kreta i boka mi! Gleder meg til å høre masse masse masse om turen når du er tilbake. Kos dere så lenge!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen!

Nå er det jeg som reiser på ferie og ikke har tilgang på KG på ca 14 dager... :overrasket: ... Hehe... :ler2: Får vel overleve det!

Gleder meg til å lese rapport om turen din når jeg er tilbake... :Nikke: Også håper jeg at jeg kan :hoppe: masse for baby i magen! DET hadde vært moro det! :sjarmor:

Håper dere fortsatt koser dere på Kreta... Du er vel snart på retur nå? :klø:

Stooor :klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner d å bli sånn at du har nesten vært for lenge borte, Liljen... Føler at jeg begynner å savne ditt blide åsyn her på KG. Kommer du hjem snart...?

:sjenert::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper også du kommer tilbake snart, men unner deg selvfølgelig en herlig ferie :)

Ha en fin uke, hvor nå enn du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og til alle dere som har lagt inn en liten hilsen til meg

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

jeg har savnet dere også. ;)

I`m back :klappe:

Vi har hatt en fantastisk ferie på Kreta. Veldig varmt, og opp til 40 grader i skyggen. 30 grader på natten. Vi var for det meste med bassenget å badet og koste oss. Spiste supermasse god mat (som igjen førte til at jeg la på meg nesten 4 kg, og er så sinnsykt på slanken nå) Hadde som sagt EL :hoppe: og det merket jeg også kjempegodt. Det reiv og røsket noe sykt i underlivet. EL kom på dag 13. :) Var på gresk aften, og danset sorba (hvis det er navnet). Kjempegøy. Trengte nok å få trimmet meg litt ja :ler:

Vi har enda en uke igjen med ferie, og de har meldt knallvær i morgen og, så da skal vi på stranden en tur. :)

Ha en superfin kveld alle sammen .

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg skrevet noen dagbokhilsener :) det var altfor lenge siden, og gleder meg til denne uken, for da skal vi være hjemme, så nå blir det nok litt mer tid her på KG.

Det eneste jeg skal gjøre ellers er spise sunt, mindre, trene, og ikke spise snop og drikke brus. Jeg er på slanken, og er kjempesur på badevekta!!!! :sur::sur:

Måtte jammen tenke etter nå, men jeg er på dag 23 i syklus i dag. Tiden går jammen fort, og søndag er dag 28... :) Håper selvsagt at tanta ikke kommer, men denne måneden har jeg ingen symptomer og en følelse på at jeg ikke er gravid nå. :( Vi får bare se.. tiden vil vise.

Nå skal vi gå å legge oss :Gjesp: Klokka nærmer sei faretruende 2 på natten, men det er jo ferie tross alt :)

stor natta :klem: , og nok en gang, jeg setter utrolig megastor pris på hilsenene fra alle dere. :) Dere er noen knuppelupper alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Så deilig med ferie! Jeg har også kjempelyst til å komme meg bort litt, men det blir det dårlig med i år.

Spennende med IKM nå da!!! *blåse babystøv på Liljen*

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er du hjemme igjen :hoppe:

Godt å høre at dere har hatt det fint, og at du kjente EL så godt.

Krysser fingrene for at det er en spire på gang inni magen din.

Ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Yamaha og Missmumblebee :kyss::klem:

Tusen takk for babystøv missmumblebee. Håper det hjelper :)

Ja endelig hjemme igjen Yamaha. :) Kom jo hjem til kanonvær jo. :briller2:

Håper og det er en spire i magen, men har fortsatt på følelsen av at IKM kommer på søndag. :( Får jo håpe følelsen min er feil, men tror ikke det.. Har ingen symptomer what so ever... men men... det kommer flere måneder :)

Nå skal liljemannen og meg å megle kjøkken :hoppe: Gleder meg så utrolig mye til å begynne på kjøkkenet... :sjenert: Kan ikke vente... Så tror jeg det må bli en badetur senere i dag. Er jo dritvarmt ute. 26 deilige grader :briller2::digge:

Ha en strålende dag da jenter.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...