Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Tusen takk for at dere holder liv i dagboka mi. Det setter jeg ufattelig stor pris på !

Hvordan det går med meg.. Tja.. Helt ærlig, ikke så bra nei.

Jeg er fortsatt like ugravid ennå. Har nettopp vært gjennom forsøk 2, fikk megamens i går, med påfølgende kontrolltest som var negativ! Jeg vet da faen hva vi gjør galt rett og slett.

Nå skal jeg bruke noen dager på å hente meg inn igjen, så kanskje kanskje vi kan se fremover etter hvert.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Kjipt at det ikke har gått bra!! :kjefte:

Men, om det er noen trøst, de fleste jeg har snakket med har vært nødt til å gå gjennom flere forsøk før det lykkes! :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Børste litt støv av denne jeg :)

Egentlig har jeg vurdert å lage meg ny dagbok, men jeg vet ikke..

Dette har skjedd siden sist iallefall. I oktober hadde vi fryseforsøk, jeg ble gravid, og hvilken lykke.. som dessverre ble kortvarig. Da vi skulle på ul uke 7, fant de ikke foster, bare plommesekk og fostersekk. 2 uker inn og ut av sykehus før MA var ett faktum. Ble i tillegg innlagt med infeksjon i livmor. Lå på sykehus i 3 dager, like før jul.

Så sånn er det.

Ellers har jeg det bra. Opp og nedturer som alltid, men forstatt i håpet om at det en dag skal bli vår tur og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Der var du ja.

Husker jeg fulgte litt med her før, vet ikke om jeg la igjen noe spor, men har i alle fall sniklest en del her :jepp:

Så synd dere ikke har fått noe bebis ennå! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Annonse

Denne dagboka er bare så sinnsykt forsømt :( Huffda..

Det har skjedd en hel del siden sist. Vi var i Danmark for forsøk nr 6 i Mai. Jeg ble ENDELIG gravid på dette forsøket, og jeg venter liten gutt. Vi gleder oss enooormt til dette. Terminen er i februar (15) og alt ser veldig bra ut. :) Tenk at det endelig skulle bli vår tur, 3,5 års prøving, og all tålmodighet, ett håp og en tanke om at vi ikke må gi opp viste seg å svare seg!

Begynner å bli rimelig rund og lekker nå. Jeg nyter hver eneste dag, det er en gave, og jeg er bare så utrolig heldig som får oppleve dette!

Håper dere alle får en fantastisk førjulstid:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...