Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Tror du ikke de har beregnet hvor mye spray det skal gå?

Men ring uansett du, så er du sikker.

Og sprøytene kommer til å gå kjempefint :)

Er så spent på deres vegne nå altså. Skal krysse alt jeg har nå for at det skal klaffe for dere på første forsøk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, så søt du er. Er sikker på at sprøytene skal gå så bra så! Hadde nok ringt og fått mer spray jeg, slik at du ikke går tom. Best å forsikre seg!

:klem:

Det holdt med spray de dagene det skulle på første flaska, heldigvis for jeg oppdaget at en flaske kostet nesten 1200 kr :dåne:

Det er best å forsikre seg ja. Ring du, så er du sikker :klemmer:

Det gikk bra, heldigvis :)

Åh, så spennende at dere er i gang! :hoppe:

Jeg skal følge godt med hos deg i tiden fremover. Masse lykke til!!

Og forresten: Godt nyttår! 2008 har iallfall fått en god start for dere. :klemmer:

Tusen takk :) God start ja, håper det forsetter bra nå. Det hadde vært fantastisk.

Tror du ikke de har beregnet hvor mye spray det skal gå?

Men ring uansett du, så er du sikker.

Og sprøytene kommer til å gå kjempefint :)

Er så spent på deres vegne nå altså. Skal krysse alt jeg har nå for at det skal klaffe for dere på første forsøk :klemmer:

Jo, de har beregnet, og det skal holde akkuratt. Heldigvis var det litt ekstra i flasken. Jeg har nemlig testet ett par ganger ekstra for jeg har vært nervøs at det ikke skal komme noe ut av den..

Er veldig spent jeg og, og klarer ikke la være. Det er lov det nå som vi har den største sjansen vi har hatt hele prøveperioden :)

:klemmer:

Masse klemmer tilbake :)

Håper at Liljen har en bra mandag, midt oppi all sprayingen :jepp: Hvordan er formen om dagen?

:klem:

Formen er veldig fin, men har hodepine. En voldsom hodepine. Trøster meg med at det forsvinner med en gang jeg starter på sprøyter og får hormoner tilbake i kroppen. Gleder meg litt til det nå jeg :)

:klemmer: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Sitter å venter på at klokka skal bli 22, og siste spraying for dagen. Må legge meg straks etterpå siden jeg skal tidlig opp :Gjesp:

En uke til sprøyter, og jeg skal love at 23 dager har virkelig gått fort siden jeg startet på spray. Det hadde jeg ikke trodd egentlig.

Prøver å holde forventningene nede, men kjenner at de blir høyere for hver dag. Trøsten er jo at hvis det ikke blir noe positiv test, så blir iallefall den muskelknuten fjernet. Det plager meg at den er der. Ikke det at jeg kjenner noe til den, men bare det at den er der.

Ellers, bare en jobbedag til helg, så er det fri i 4 dager. Herlig :)

Ha en flott kveld alle

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen - førstegangsleser hilser på! :vinke:

"Fant deg" hos MissSunshine, og siden det forhåpentligvis blir prøverør hos meg også i 2008 sluker jeg dagbøker som din rått. Tusen takk for at du deler opplevelsene dine, det er så godt å lese om hva jeg kan forvente meg... Og så krysser jeg selvfølgelig veldig fingrene for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Hei Liljen - førstegangsleser hilser på! :vinke:

"Fant deg" hos MissSunshine, og siden det forhåpentligvis blir prøverør hos meg også i 2008 sluker jeg dagbøker som din rått. Tusen takk for at du deler opplevelsene dine, det er så godt å lese om hva jeg kan forvente meg... Og så krysser jeg selvfølgelig veldig fingrene for deg! :klemmer:

Hei hei, og velkommen :) Tusen takk for fine ord, dette setter jeg enorm pris på. :klem:

Så deilig for deg med 4 fridager da :-D

Snart nye fridager i vente ;)

Er så deilig å lese at det går framover for dere!

:klemmer:

Endelig går det fremover her :)

God helg! :-D

takk takk

God helg vennen! :klemmer:

takk takk.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

En stund siden jeg har vært her nå, nesten litt skammelig av meg...

Skal bli godt å bli ferdig nå, tar en oppsummering om forsøket når det er helt over jeg :) Kjenner at det skjer ting der nede for å si det sånn, helt klart verd alt slitet.

Snart jobb igjen, men kort dag i dag. Blir lasagne til middag i dag. :)

Ha en flott dag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI LILJEN MIN :klemmer:

Så kjekt å se at du er innom. Har bare vært inne å sniktitta innimellom :sjenert:

Må visst få oppretta den dagboka jeg har tenkt på så lenge. For idag har jeg virkelig litt edder og galle jeg skulle fått ut :kjefte:

Men vi får ta en prat når du kommer hjem i dag. Har rydda, tørka støv, vaska hele huset, handla og gått lang tur med hunden......men det hjalp ikke det heller.....

men men, nok om det. Vi snakkes siden :gjeiper:

stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hei hei.

Ja, da var jeg her igjen.

Prøverørsforsøk 1 er over, og jeg fikk mensen for 2 dager siden etter å ha testet svak positiv samme dag.

Nedturen var enorm.

Etter uttaket, hvilket de fikk ut 19 egg!! på, ble jeg enormt oppblåst. De mistenkte overstimulering, men det var det heldigvis ikke. Fikk satt inn 1 flott gullegg. Det ville da ikke feste seg skikkelig, og jeg ble ikke gravid denne gangen heller.

Syns livet er urettferdig nå..

Skal under kniven for å fjerne den gigantiske muskelknuten jeg har. Vet ikke når det blir, så setter vi kursen for fryseforsøk i løpet av sommeren håper vi..

:klem: til alle som har vært innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...