Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Ja, nå er muskelknuten borte. Den ble tatt med kikkehull, så jeg har 4 hull i magen nå. Den var større enn anntatt. Glad det er over, gruet meg veldig.

Har fortsatt en del vondt, hadde en opptur i går, men i dag er det det samme gamle. :(

Prøving videre.. Nå har vi forbud noen uker til da, men etter det (etter sommeren regner jeg med) er det klart for fryseforsøk. Håper så inderlig det vil gå i boks, dagboka mi har snart 2 års jubileum.

Håper alle får en flott søndag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, endelig. Veien mot målet har vært veldig lang føler jeg. Lurer på om det noen gang vil bli vår tur.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig. Veien mot målet har vært veldig lang føler jeg. Lurer på om det noen gang vil bli vår tur.. :sukk:

Det blir nok deres tur også :klemmer: Men noen ganger virker veien lang og urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ble veien vår utrolig lang. Aldri hadde jeg trodd at jeg 2 år etter skulle sitte like ugravid som jeg er nå. :(

Men positive tanker, det SKAL bli vår tur.. en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, nå er muskelknuten borte. Den ble tatt med kikkehull, så jeg har 4 hull i magen nå. Den var større enn anntatt. Glad det er over, gruet meg veldig.

Har fortsatt en del vondt, hadde en opptur i går, men i dag er det det samme gamle. :(

Prøving videre.. Nå har vi forbud noen uker til da, men etter det (etter sommeren regner jeg med) er det klart for fryseforsøk. Håper så inderlig det vil gå i boks, dagboka mi har snart 2 års jubileum.

Håper alle får en flott søndag.

:klemmer:

Tenkte på deg i går og glemte å sende meling til deg. Er sylte forkjøla om dagen og bruker den unnskyldningen nå også.. Håper du blir bra nok til å komme til helgen :klem:

Dessverre ble veien vår utrolig lang. Aldri hadde jeg trodd at jeg 2 år etter skulle sitte like ugravid som jeg er nå. :(

Men positive tanker, det SKAL bli vår tur.. en dag.

Skjønner tankene dine og krysser fingrene for at det skal gå deres vei også. Det fortjener dere!! Dere kommer til å bli verdens beste foreldre. (bortsett fra meg da... :fnise: )

Prøv å holde humøret oppe, vet hvor vanskelig det er, men hvilket alternativ har man egentlig..?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt muskelknuten er borte - det er i alle fall et steg på veien mot målet! :jepp:

Håper virkelig det klaffer for dere nå. Urettferdig at noen må prøve så lenge... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at den er borte nå! Hurra! :hoppe:

Det virker som at alt gikk som det skulle da, og det er jammen meg en god ting! Det er viktig å holde motet oppe ja, men jeg forstår godt at det er vanskelig. Jeg synes det var lenge nok å gå i ett år før det klaffet. Kan tenke meg det er veldig tungt å gå i to..

Men du er så god på å tenke positivt Liljen, og jeg håper du fortsetter med det. Livet blir så mye lettere da.

Gode :klemmer: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:)

Jeg liker så mange ulike dialekter jeg, og har en formening at alt er fint til hvert sitt bruk :) For å si det slik, May-Britt Andersen har en helt utrolig flott dialekt til å synge barnesanger, banning gjør seg best på nordnorsk, trøndersk er utrolig koselig... Alt til sitt bruk altså :)

Godt å høre at du har fått bort muskelknuten!

Håper formen din er bedre i dag, og at du greier å nyte dagen i dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare innom med en goooood :klemmer: og for å si at jeg tenker på dere og håper virkelig at du snart kan bytte dagbokside!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det går ganske greit.

Tenker jo litt på at det er 2 år siden jeg startet denne dagboka nå. I går var det 2 år siden jeg tok siste pilla.. Håper virkeli snart det ordner seg..

Er sykemeldt enda en uke, den 4 uka nå.. Og siste. Er litt lei nå av å gå hjemme, selv om det er godt vær.

Var ute hele dagen i dag, og blitt megasolbrendt i ansiktet. Fy fader. Vet ikke hvordan jeg skal klare å kjøle meg ned jeg :ler:

Nå er det litt tv titting på gang her før vi tar kvelden.

Tusen takk til dere som stikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Håper ansiktet ikke er helt brent, men beveger seg fra rødt til brunt :briller:

Skjønner så godt at du er frustrert 2 år etter at du sluttet på pillen!!! Men ikke gi opp håpet!!! Jeg sluttet på pillen nesten to år før vi begynte aktiv prøving, mye pga bivirkninger. Da vi endelig begynte å prøve aktivt, dvs satse på å treffe el i stedet for bare ta det som det kom, så tok det 24 prøvemåneder (akkurat 2 år... og x antall pergokurer) før jørgen var på plass i magen! Og det uten at de har funnet noen som helst grunn til hvorfor det skal ta tid for oss. Alt er jo fint med begge to, i allefall i følge utredningen.

Tenker på dere og håper du snart kan juble for den etterlengtede spiren!!!

Stor klem og masse håp på deres vegne oversendes fra sørlandet :sol:

Endret av bizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tusen takk for hilsener :)

Blir ikke så ofte her innom for tiden, dessverre. Det har den enkle grunn, at for tiden får vi ikke bli gravide.. Det er 3-6 mnd før såret er grodd i magen, så første prøveperiode blir dessverre da klinikken har sommerstengt :tristbla: Det betyr ingen frys før til høsten.

Kunne kanskje fått frys før sommeren, men så kommer el en av de første dagene i juli da, og da er det stengt.

Ellers går det bra her. Har vært på kontroll for å sjekke om operasjonen var vellykket. Noe den har vært. Ingen sammenvoksninger, og ikke antydning til å vært borti livmorshulen en gang. (muskelknuten lå i ytterveggen). Legen innrømmet at han var meget fornøyd med resultatet, og at jeg nå skulle være i topp stand.

Hysteroskopi var vondt syns jeg. De pumpa jo i meg litervis (føltes slik iallefall) med vann opp i livmoren, og det pressa noe sinnsykt der som myomet hadde vært. Var såpass vondt at jeg svima av der noen sekund. Hadde ingen form for bedøvelse.

Nå har de iallefall sett innsiden på kamera, så da er det helt sikkert at det ser bra ut. Veldig glad for det selvsagt. :)

Får surfe litt i dagbøkene her :)

:klemmer: til alle som er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...