Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok og dagboklesere.

Håper jeg gjennom denne dagboken kan få dele både gleder og sorger med alle dere andre prøvere.

:klem:

Ønsker både oss selv og dere andre masse lykke til.

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen :hoppe::hoppe:

Det har nå gått 12 timer siden jeg opprettet denne dagboken. Tenker på dette hele tiden, å til mer jeg tenker, mer gleder jeg meg. Har lest nesten alt som er å lese tror jeg, og blir bare mer gira.

Så nå bærer det ned på apoteket. Vitamininnhanling til meg og mannen. og selvfølgeli noen tester. Di kommer jo aldri vekk :ler:

Har lyst å kaste pillene allerede i dag, men kan alltids holde ut 6 små dager igjen. Det er mens på gang også kjenner jeg på magen og humøret :sur:

Du verden hvordan skal dette gå med det tempramentet jeg har når jeg har mens i 5 små dager.. Stakkars liljemannen... :ler:

Forhåpentligvis så blir det ikke så mangen pp.. Men tar ingenting som en selvfølge siden vi kjenner så mangen som har vært eller er igjenom prøverør. Det er ingen lett greie..

Mangen tirsdagsklemmer fra liljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk missbumblebee :)

Må innrømme at jeg holder på å ta helt av nå. Hadde meg en tur på apoteket i dag. Handlet vitaminer av alle slag nesten og 3 tester (i tilfelle altså :ler: )

Dama på apoteket tilbydde meg totalkundekort. :sjarmor: så...

Ha en strålende dag alle sammen, å husk tenk positivt :smilyblomst:

klem fra liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk missbumblebee  :)

Må innrømme at jeg holder på å ta helt av nå. Hadde meg en tur på apoteket i dag. Handlet vitaminer av alle slag nesten og 3 tester (i tilfelle altså  :ler: )

Dama på apoteket tilbydde meg totalkundekort.  :sjarmor:  så...

Ha en strålende dag alle sammen, å husk tenk positivt  :smilyblomst:

klem fra liljen

Hehe, tester er alltid kjekt å ha! :sjarmor: Jeg har faktisk en igjen jeg... Og jeg hadde en hel masse EL tester igjen her, men de har jeg gitt til ei venninne etter at jeg ble gravid.

Er en utrolig spennende tid du går i møte nå! Vår og prøving på jo bare passe helt suprt!

Ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere.

Tusen tusen takk for kjempekoselige meldinger Anerikke, Cr@sh, Missmumblebee og Fjellrypa. Blir så utrolig glad når jeg får meldinger i min dagbok at jeg står nesten bare å danser på gulvet. :klappe:

I dag har jeg endelig en dag fri fra jobben. :hoppe: og det er superherlig

Fikk TR og i dag, og forhåpentlivis den siste. Liljemannen sa i morges at de siste pillene var bare sukkerpiller likevel, så vi ble enige om at vi skulle kaste de 4 siste. :) Så nå er vi prøvere vi og. Må innrømme at vi er veldig spente på hvordan dette går, og hva som skjer :sjenert: men tør samtidig ikke håpe for mye heller.

En dag av gangen liksom . :)

Måtte bare innom å lette hjertet mitt litt jeg, skal til legen nå, så jeg skal ta meg en skikkelig dagbokrunde når jeg kommer igjen.

Ha en riktig god dag fortsatt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. :)

Ja nå var det noen dager siden sist. Har ligget hele helgen. Fikk betennelse i musklaturen i ryggen og vært sykemeldt.. :( Føler meg litt bedre nå heldigvis..

Nå har det gått noen dager siden jeg sluttet på pillen, og jeg må innrømme att jeg leter fortsatt etter dem på kvelden. :ler: det er rart med vanene en legger sei til. Har gått på dem noen år etter hvert nå.

Prøvde å legge til dagboka mi nederst på sidene jeg skriver, men fikk det ikke helt til. Hvordag gjør man det?? Er helt grønn på sånne ting.. :sjenert:

Liljemannen er egentlig veldig flink på data men det fikk han ikke helt til :ler: Måtte mobbe han litt da. :sjarmor:

Må nesten komme meg i seng jeg. Skal på kurs i morgen og reiser kl 7.. Det er bare 6 timer til.

Stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittentei! Så spennende å være prøver helt på ordentlig! Det er så deilig å slippe de pillene! Kjenne meg igjen i det å lete etter brettet, det tar litt tid å venne seg til tanken.. ;)

Når det gjelder å få link til dagboka nederst på siden, så må du gå inn på "kontrollpanel", og så "endre signatur" som er litt lengre ned på venstre siden under "personlig profil". Du kopierer det som kommer opp i adressefeltet når du har åpnet dagboka di, og lagrer det som signatur. Husker ikke hvordan man får til å skrive noe annet enn adressa der, men det kan sikkert noen andre hjelpe deg med! ;)

Ha en strålende fin dag!! :klem:

Edit: skriveleif...

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Prøvde å legge til dagboka mi nederst på sidene jeg skriver, men fikk det ikke helt til. Hvordag gjør man det?? Er helt grønn på sånne ting.. :sjenert:

Liljemannen er egentlig veldig flink på data men det fikk han ikke helt til  :ler: Måtte mobbe han litt da.  :sjarmor:

Når du skal legge til dagboka i signaturen din, går du til kontrollpanel og videre til "endre signatur". Lim så inn denne linken:

[URL=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=191007&st=0&#entry3167650]Liljens prøverdagbok[/URL]

Lykke til :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg har blitt prøvar denne mnd. Nett laga meg prøvedagbok eg også. Blir spennande å sjå korleis det går med deg!

Er så kjekt og utrulig spennande å verte prøvar på "ordentlig". Får kriblingar i magen eg. Skal bli kjekt å følge deg, i og med at vi startar prøvinga ganske så på likt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :):)

JAAA!!! Fikk det til. Men ikke uten dere, så

TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!!! :hoppe::kose:

Det har irritert meg noe frykteli at jeg ikke har fått dette til!!

Kjempegøy med besøk i dagboka mi.

Begynner å venne meg til å ikke ha pillene. Kan ikke forstå at jeg husket å ta dem hver bidige kveld i sååå mangen år (ikke det at jeg er steingammel, for jeg er "bare" 28, men begynte veldi tidli på dem....) :ler:

Kjekt å se at det er flere som hopper seg på prøvingen, vi skal nok ha masse å snakke om fremover ;)

Gleder meg masse til prøvingen (på alle måter :ler: ), men håper samtidig det ikke varer så altfor lenge.. Vi krysser fingrene på at det blir noen :babysmokk:

Skal skrive mer senere, skal på trening. (så fikk jeg skryta av det og :ler: )

Har begynt å svømme. Gjør underverker på vonde rygger!! :)

Store :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi! Jeg synes også sånt er gøy...hehe...

Ønsker deg også veldig masse lykke til med prøving! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke

Så flink du er som svømmer! Prøver å få gjort det innimellom, men det blir altfor skjelden.

Håper prøvinga går superraskt for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er kjempeflink som går på symjing. Eg forsøker også å sykle og å gå ein rask tur i omlag 1 time nokre gonger i veka. Er jo viktig å halde seg i form til ein evt. vert gravid. Er jo ei ekstrem treningsøkt i seg sjølv å føde :) haha, har byrja å tenke på det allerede eg! Lukke til vidare med symjinga og den vonde ryggen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det endelig helg :)

I dag har jeg gjort masse. Vært hos kiropraktor, noe som var veldig vondt i dag..

Hatt besøk av ei venninne og hennes deilige 4 mnd gamle sønn. Var utrolig koseli. :)

Ville bare stikke innom å ønske alle ei fabelaktig helg. Måtte det bli solskinn og godt vær.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...