Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia!

Jeg brukte tester fra www.billige-teste.dk, og de fungerte veldig bra :sjarmor: Tok bare noen dager i posten og billig var det også.

Sydenbaby er nok en god ting, kjør på!!

Ha en fin kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Nå er det bestilt en haug med EL tester og 5 grav. tester ;)

side 3 forresten. Ikke verst :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen!

Lenge siden jeg har vært her i boka di nå. Ser du skal til syden. Vi får håpe på en liten en der ja. Kanskje vi kan satse på en Made in Turkey....klinger ikke sååå bra det nei mtp dobbeltbetydningen... ;)

Så sprek du er da som har begynt å trene og greier! Jeg prøver også å holde meg noenlunde i form mtp en eventuell graviditet. Trener på sportssenteret på universitetet, men har ikke vært der på ei uke nå fordi jeg bare har lest til eksamen...litt dårlig samvittighet... Kanskje jeg skal ta en tur i dag. Hvis jeg gidder...hehe... ;)

Ha ei god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Hei :)

Gratulerer med prøve dagbok. Spennende å lese om andre som også er prøvere. Håper det klaffer fort for dere :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen alle sammen :flagg::flagg::hoppe::hoppe:

Ei stund siden sist. Datamaskinen min har fått havari, så jeg får låne Liljemannens nå :) Liker best den bærbare da. Liljemannen har lovet å fikse den. Det var visst harddisken som hadde havarert. :grine:

Lover på tro og ære at jeg skal ta meg en dagbokrunde i morgen. Måtte bare innom her med siste nytt..

Har fått TR.. I går. Har 26 dg syklus som jeg hadde før ppillene.. så nå er vi inne i pp2. Med friskt mot. :)

Skal feire litt bursdag i dag siden jeg fyller på fredag. :) Skal jobbe da,så da blir det litt godt i glasset i dag. :)

Ha en fantastisk 17 mai alle sammen

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener :hoppe:

Håper også dataen min blir i orden snart. Liljemannen har fått ny harddisk til den, nå mangler vi bare software, og det skulle IBM sende oss :klappe: så nå ordner de sei. :)

Har allerede fått sendingen min med tester. 28 EL tester og 5 grav tester. :sjenert: blir spennende det.

Hadde fullt hus her i går med familie. Masse kaker og smørbrød. Fyller år i dag, og siden jeg er så heldig å få jobbe i kveld, feiret vi i går.

Kommer ett par venninner innom i dag, så det gleder jeg meg til :)

Ha en strålende dag alle sammen

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen hjertelig takk for gratulasjoner og hilsener, Pondusa, Zenta, Iselin22 og Missmumblebee :) Kjempekoseli :hoppe::blomst:

Fikk nye rollerblades av vennene mine, og gjett om di fallt i smak :hoppe::hoppe: Nå har jeg vært å bladet hver dag siden. Kjempegøy :)

Har akkuratt hatt TR, og er inne på dag 6 nå.. Når må jeg begynne å teste EL tro...? :sjenert: Tenkte om jeg bare skulle ta en test i morgen tidlig for å sjekke.. Liljemannen er litt spent han og. :) Men skal vi følge statistikker og det folk sier tar det en måned pr år en har gått på ppiller før en kan bli gravid... Og det skulle bli ca......... 12 mnd :sur: Håper di tar feil.

Ønsker alle sammen en riktig fin mandagskveld :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal vi følge statistikker og det folk sier tar det en måned pr år en har gått på ppiller før en kan bli gravid... Og det skulle bli ca......... 12 mnd  :sur:  Håper di tar feil.

Det er helt sikkert baaare tull!

Vet ikke når det er best å begynne å teste jeg... Kanskje på dag 8 eller noe sånt? Sikkert andre som har bedre greie på dette enn meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen Iselin 22 :)

Akk og ve... Ryggen er så frykteli ute av stilling... :grine: og det er så vondt..

Skal til kiropraktor i morgen, så da ordner det sei nok..

Har lest bruksanvisning nå på EL testene.. :ler: og der står det at når en har syklus på 26 dg som meg, skal en begynne å teste på dag 10. :) Og det er på fredag. Så i helgen kan det bli action på hjemmebane tenke eg :ler:

Nå har Liljemannen fikset pcen min. Den virker suverent. Så god som ny :klappe:

Siden det er en måned til vi reiser på ferie, kom vi plutseli på at jeg må ha pass... Det gamle mitt gikk ut i fjord i tillegg til at jeg byttet etternavn da jeg giftet meg. :) Det kan vell ikke ta en måned før det kommer vell.. Håper ikke det, da er vi i deep shit.. :icon_surprised: Så må vi kjøpe nødpass til samme prisen men gjelder bare mens vi er borte... Typisk oss å være i siste liten.. Skulle hatt det som mellomnavn. :ler:

Kan tro i dag :sove: vi til 13.15.. Aaaaltfor lenge, så nå får vi ingen tid hjemme sammen før jeg må gå på jobb om 2 timer.. men men.. Mangen dager fri i helgen, og da er det sansynligvis EL og :humpe: som gjelder. ;)

Ha en fantastisk dag. Må :reise:

:kose: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God du fant ut av de testene. ;)

Ang pass så tror jeg de garanterer å levere det nye passet innen 4 uker fra du bestiller. Så det bør vel gå i orden. :)

Høres deilig ut å sove så lenge i dag...jeg er så trøtt nå at jeg lurer på om jeg bare skal legge meg ned på sofaen og sove litt...blir helt utslitt av eksamenslesinga. :lese: :sprettoy::sove:

Du må ha en kanonfin kveld på jobb!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for gratulasjoner og hilsener, Pondusa, Zenta, Iselin22 og Missmumblebee  :)  Kjempekoseli  :hoppe:  :blomst:

Fikk nye rollerblades av vennene mine, og gjett om di fallt i smak  :hoppe:  :hoppe: Nå har jeg vært å bladet hver dag siden. Kjempegøy  :)

Har akkuratt hatt TR, og er inne på dag 6 nå.. Når må jeg begynne å teste EL tro...?  :sjenert:  Tenkte om jeg bare skulle ta en test i morgen tidlig for å sjekke.. Liljemannen er litt spent han og.  :) Men skal vi følge statistikker og det folk sier tar det en måned pr år en har gått på ppiller før en kan bli gravid... Og det skulle bli ca......... 12 mnd  :sur:  Håper di tar feil.

Ønsker alle sammen en riktig fin mandagskveld  :)

:klem: fra meg

Bare tull det da!! Det skal det være. :)

Håper alt står bra til, og litt forsinket bursdagsklem fra meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Litt tidligere oppe i dag ja :ler:

Skal til kiropraktor snart, og det skal rett og slett bli en fryd. Ryggen plager meg noe enormt. Tenker det retter på seg så snart den har blitt knukket på plass

:klappe: Vet hva som gjorde at jeg ble sånn også. Det er at jeg hadde 2 nattevakter på rad, så skulle jeg snu døgnet bare sånn på 24 timer.. helt umulig, og da blir det slik :sur:

Tok EL test i morges, og den var negativ.. Tenkte jeg skulle prøve en nå siden jeg er på dag 8.. Er så spent på om de virker.. :sjenert: Kjenner jeg er kjempeklar for en stor mage og en liten :babysmokk: nå.

Må i :dusje: for tiden begynner å bli knapp. Skal ta meg en dagbokrunde i kveld når jeg kommer hjem fra jobben. :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...