Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Leste i ett blad at det ikke er sunt med over 2 kopper kaffi til dagen hvis en prøver å bli gravid.. :sjenert: Jeg har noe å jobbe med da. Drikker rundt 3-4 store kopper jeg... :overrasket:

Niks mer kaffi til liljen i dag nei. :ler:

Nei nå må jeg :dusje: og stelle meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh... skal du også på tur! Heldiggrisen... det fortjener du!

Kan jeg spørre hvor dere skal?

Håper du får en fin pinsehelg med masse godvær! :briller2:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg cr@shvennen :)

Så koselig du stakk innom. Kan da ikke skjule at jeg blir :hoppe: glad for besøk.

Jeps vi skal på tur. Å gjett om vi gleder oss. Skal til Kreta. :briller2: Chania.

Reiser fra Oslo så vi reiser bort til Oslo ett par dager før vi reiser for å sjekke ut Karl Johan og utepilsen. Shoppe litt klær og slikt også :hoppe: For når liljemannen åpner lommeboka, gjør han det skikkeli :ler: Neida, han har aldri vært kjip, så det var bare tull. Men klær skal shoppes det var ikke tull. :danse:

Eehh, har visst plutselig handla topper og bikini på nettet nå.. Er altfor mye fint (iallefall etter min smak) på Josefsson.. Ble 700 balubas plops ut av vinduet.. :sjenert: Håper bare det er "goe greie" det som kommer i posten :ler:

Pleier vanligvis bli veldig bra det som kommer derfra.

Nok mas om det. :)

I går hadde jeg en merkelig følelse i magen.. Var murring nederst i magen hele dagen. Ikke vondt, men merkeli.. Kan ikke tenke meg i det fjerneste at jeg kan være gravid nå, og at det var festesmerter.. Vet jo ikke om jeg har hatt EL en gang denne pp.. Bare 5 dg til testing nå, så en får vell tidsnok vite...

Skal ikke legge sjul på at ville helst hatt en liten spire i magen i går (som di aller fleste her inne :ler: ), men en får ta tiden til hjelp..

Ha en super dag alle sammen. Nå skal jeg ut å rope på godværet. :briller2:

Er ikke sol her nå, men ut skal jeg. Vanne i hagen. ;)

store :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nye klær! Det er farlig å handle på nettet... jeg brukte nettopp 1000,- på H&M på nettet. Men d var fine klær som jeg trengte da i alle fall. :)

Så spennende mage du har da! Hehe... Håper du får positiv test om 5 dager. D hadde vært kjekt om du ikke måtte prøve så veldig lenge. :-D

Jeg skal blåse sola litt i din retning også jeg. For her skinner den godt gjennom takvinduet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei iselin22 :)

Ja gjett om jeg har spennende mage.. Tok en ELtest strimmel nå, og fikk sjokk..

Den var nesten positiv igjen.. ER DET MULIG??? Tenkte jeg skulle ta den testen for å få dette ut av verden, og se den ene streken, men den gang ei.. :sur:

Det er 2 gode streker der, den ene litt svakere enn den andre, men likevell..

Er det noen som vet hva dette er?? Har testet slik i 12 dager nå......

Huff jeg går snart fra konseptene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ER gravid???

EL-testene kan vel kanskje slå ut på graviditet også skulle en tro?

Du må nok ta en g-test ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørr ikke.... :sjenert:

Får ta meg en tur ut å gå på rollerblades.. Prøve å tenke på noe annet.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør d du. Kanskje ikke en test slår ut enda heller. Mulig at du like godt kan vente til den dagen du har planlagt å ta test. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare meg som er symptomjeger.. :sjenert: Kanskje..

Selv om det er ett par ting som kan stemme..

- Mye slapp og trøtt.. sikkert bare for lite søvn, satt oppe til 2 i natt

- mensmurring... sikkert bare matforgifting av all gotteriene jeg spiste i går

- litt ømme bryster.. venter IKM den 10, så det ville ikke være umulig om den kom før..

- Humørsvinginger... En får det når en ikke vil gå på jobben, jeg har jobbehelg

Sånn, der fant jeg jammen naturlige årsak til alt. :)

NÅ, må jeg prøve å komme meg i butikken om ikke annet... Sitter liksom fast her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen!

Så deilig med tur til Kreta... kjempelenge siden vi har vært på sydenferie. Men skal på Nordlandsferie i sommer da... :ler2: Selv om ikke det akkurat kan sammenlignes. Når reiser dere igjen?

Høres ut som skikkelig deilig shopping på nettet da... Håper du blir fornøyd når det dumper ned i postkassa... ;)

Spennende med murringer i magen og EL-tester som viser både det ene og det andre... :sjarmor: Det er lov å håpe! Jeg krysser fingre og tær for deg! Tenk så moro det hadde vært! Åh... da hadde vi blitt naboer...det hadde vært toppers! (ojoj... får vel ikke ta helt av her inne ennå vel... :sjenert: )

Håper du får en fin helg og at godværet kommer skikkelig frem hos deg også. Her har det vært og er flott i dag, men er likevel litt surt når det blåser og når skyene skygger for sola... :roll: Ikke fullstendig sommer ennå, nei...

STOR lørdags- :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende symptomer Liljen :hoppe:

Så rare de EL-testene er da, men de kan jo slå ut på graviditet også ja som Iselin22 sier.

Litt misunnelig på sydenturen da. Det hadde vært deilig, for det blir jo ikke ordentlig sommer her hjemme.

Fortsatt god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til syden, blir sikkert deilig.

Vi skal til tyrkia i sept, blir første gang til syden for alle oss, spennende.

Fortsatt god pinsehelg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med rare symptomer og EL-tester... *blåse babystøv din vei!*

Sydentur høres superdigg ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter, og tusen tusen takk for fantastisk koselige meldinger.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Annerikke: Ja, dette er spennende... Men holder meg rolig for tror nok sjansen er liten enda.. :icon_neutral:

Iselin 22: Alt for tidlig å teste. Den ville ikke slått ut uansett. Venter IKM om 6 dg, og har CB en kan ta 3 dager før, derfor prøver jeg å holde hvilepuls til torsdag..

Selv om det ikke er så lett da :sjenert:

Cr@sh: Vi reiser til Oslo den 20 juni, og ned til Kreta den 22.. Skal bli kjempedigg

:briller2 Gleder oss masse. Nå har sola tittet fram her og, men det blåser en del da.. Hadde vært kult å bli naboer ja, skal ikke legge sjul på det nei.. :sjenert: Om ikke denne pp, så i nærmeste framtid.. :)

Yamaha: Rare EL tester ja.. Forstår ingenting. :klø: I dag skal ingen EL tester tas iallefall :ler: Helt herlig med Syden og varme. Gleder oss veldig til å komme litt bort, å få litt tid for oss selv :)

Pondusa: Så spennende med Tyrkia da. :klappe: Har ei venninne som har vært der, å hun har bare varme ord å si om det. Hvor i Tyrkia skal dere?? Er bare å glede sei

Missbumblebee: Tusen takk for babystøv. Trenger det tror jeg. Masse. :)

En stor stor :klem: til dere alle. Setter ubeskrivelig stor pris på hilsener og innlegg i min dagbok.

I dag har jeg fri. Skal nyte godværet. Helt digg. Skal lage surret svinestek til middag, og har visst sagt mor og far og kan komme.. Bør vell kanskje begynne da. :ler: Men jeg har tid til en aldri så liten dagbokrunde først tenker jeg. :Nikke:

Har ikke så mye symptomer i dag bortsett fra at jeg har sovet 12 timer.. Men det kan jo være for at jeg er litt forkjøla og.. Det "bobler" ( eh.. dårlig forklaring) i magen og. Har kommet meg ned på jorda, og forbereder meg på negativ graviditetstest. Er nok best det, så blir vi ikke skuffet her. Vi går i så fall med friskt mot på pp 3 og (forhåpentligvis) EL når vi er på Kreta. Har utstyrt oss med digitale EL tester fra CB for å få en forklaring på dette. :) Er nok bare jeg som er i villrede.. :ler:

Ha en strålende dag alle sammen.

En stor :klem: til alle tålmodige og snille dagbok lesere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da var det på tide å begynne på maten :mrgreen: Er alltid litt treg, men dette skal gå bra.

Glemte å si hva jeg shoppet i går.

- En bikini

- 3 topper

- 1 genser

Blir spennende å se om det passer da. Har gått ned en del i vekt det siste året så måtte ha ett par størrelser mindre. Herlig det. :)

Kommer innom senere, jenter for flere dagbokrunder. Ble ikke helt ferdig.. :sjenert:

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig å ha gått ned i vekt da. Det har jeg gjort også. Har noen skjørt som bare henger og slenger, men de er jo ikke brukt noe særlig, så da får jeg bruke belte der det går :ler:

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha gått ned i vekt da... :klappe: Og moro med litt nytt tøy!

Surret svinestek hørtes supergodt ut... :sikle: Aner virkelig ikke hva vi skal lage i dag... :klø: Har tenkt på det til og fra i hele dag - men ikke kommet på noe "spennende"... :ler:

20. juni er ikke lenge til... og da begynner ferien deres... Deilig! :briller2:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Cr@sh og Yamaha.

Ja det gjør liksom ikke noe å "måtte" bruke belte på en del bukser og skjørt :ler:

Helt greit liksom. Siden jeg har gått ned 12 kg til nå (lov å skryte litt da.. :sjenert: ) så må det brukes belte på nesten alt. :) Har egentlig ikke forandret på noe jeg, sluttet å spise så mye snop, kutta ut brus, og trener regelmessig. :)

Middagen var kjempevellykket. Mor og far var superfornøyd. Sausen ble også god. Slenger oppi en dash fløte, og så erstatter jeg litt av alt saltet i sausen med chilipulver. Nå er vi så mette at vi ligger strekk ut her. :ler:

6 arbeidsdager igjen for meg før ferien. :sjarmor: Ååååhhh så deilig med 3 1/2 uke fri ;) (Nesten en hel pp) Da skal det bare være høy feriefaktor hele veien. :briller2:

Nå skal vi besøke svigers en tur.

Ha en strålende dag, dere også.

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...