Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

:klem: Ikke noe ålrait å være syk. Håper du blir snart frisk igjen.

I dag var streken på min EL-test litt sterkere enn i går, men fremdelees er den jo svakere enn kontrollstreken. Burde kanskje vært positiv i dag, og ihvertfall i morgen.

Brukte de digitale fra Clearbu tidligere, og de ble alltid positive, men de er jo litt for dyre da.

Har ingen god forklaring til deg, desverre.

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zenta

Huff, kjedelig å være syk da, vi får holde hverandre med selskap i dag da for jeg har migrene( burde ikke sitte her da men..)

Håper du blir fort bedre. God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vist aldri vært inne hos deg jeg! :sjenert:

Men her har du en god bedring klem alliekvel! :klem:

Klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for hilsener Yamaha, Zenta og Lilletrollet. :hoppe::hoppe:

Yamaha: Di der EL testene er jammen ikke lette å bli kloke på syns jeg. :ler:

Bruker strimmeltester fra billige-teste.dk jeg.. Syns også clearblue testene er for dyre. Krysser fingrene for to klare streker på EL testene våre i morgen. :)

Zenta: Migrene er noe dritt :syk: Vi skal nok holde hverandre med selskap i dag. :) Nå er jeg våken igjen... enn så lenge. :ler:

Lilletrollet: Så utrolig koselig med nye "fjes" Gleder meg til å gå inn på besøk hos deg. :)

Ellers... Skal jeg bruke dagen på å drikke bøttevis med kaffi, se på tv, og bli frisk. Klarer ikke spise en dritt.. (billig slankekur iallefall ;) )

Og selvfølgelig skal jeg bruke mye tid her på KG. Tusen takk for god bedring hilsener, føler allerede det hjelper.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg som er syk...d kan ikke være noe gøy.

Også så irriterende med de testene da. Håper det ordner seg.

God bedring! :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rett og slett helt bånn å være syk... :grine:

Har tenkt masse på di testene jeg... Får det bare ikke ut av systemet.. :sjenert:

Det kan jo ha noe med at jeg har gått på ppiller i 12 år, og jeg sluttet tross alt i april. Det er ikke lenge siden. Kroppen burde egentli trenge noen måneder å komme i normalen igjen kunne en tro?? :overrasket: Er skikkelig forvirret..

Har hatt "nestenpositive" EL tester i 6 dager nå.. :overrasket:

Ønsker meg så sårt en liten :babysmokk:

Men nå må jeg bare være tålmodig her.. Vi satser på at juni skal bli en fruktbar måned. INGEN smertestillende på meg fra nå iallefall..

Var jo hos legen i går igjen... Fikk betennelsedempende for armene og noe for magen... Har trøblet med magen siden juletider.. Tåler jo ingenting.. Har ikke lyst å ta noe av det jeg fikk. Vil ikke ødelegge flere muligheter for en liten baby... :sjenert: Hva syns dere jeg skulle gjøre egentli??

Klem fra lille :syk: meg.. (som kommer til å sitte her hele dagen.. :ler: )

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går det nesten over stokk og stein her. :ler: Liljemannen og meg var på apoteket å kjøpte digitale eggløsningstestere. .. :sjenert: Jeg er så forvirret at jeg holder på å gå over styr. Den viste ingen LH stigning.. Tok ut den testpinnen som skulle kastes, og så at det var 2 streker på den og akkuratt som strimlene, derav den ene streken var svakere.. Men nå vet jeg iallefall. Har ikke EL nå, så enten kommer den, eller så har den vært. :)

Håper den var på søndag/mandag for da :sjarmor: hadde vi det riktig så koseli.. ;)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg er her enda :ler: Kjedeli å være syk.. Men føler meg mye mye bedre nå.. :) Måtte bare inn å se om det var noe nytt :)

Ha en fantastisk kveld. Håper på godværet i morgen . :briller2:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du kjeder deg...hehe...

Ang de testene så har jeg ikke så mye å bidra med, men SKAL det være like sterke streker da? Når det gjelder graviditetstester så sier vi jo at en strek er en strek samme hvor sterk eller svak den er, bare den er der. Ikke vet jeg da men...

Når det gjelder magetrøbbel så har svigermor også hatt problemer med det, og hun har gått til behandling hos osteopat som har hjulpet henne kjempemasse. Kanskje en osteopat kan hjelpe deg også med alle dine problemer? ;)

Håper du finne ut av det. Det er ikke noe gøy å være helt forvirret. :kose:

Ha en god natt! Godvær i morgen, ja! :hoppe:

natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter, og tusen takk for hilsener :)

Tror jeg skal prøve behandling av ett eller annet slag. Har ei venninne som er soneterapaut. Kanskje jeg skulle snakket med henne?? Eller kan jeg prøve en sånn osterapaut og :) er åpen for det meste jeg. Legen trodde det var feil på syrebalansen i magen han.. Har fått ett eller annet jeg skal ta hver dag i en uke. :roll:

Føler meg mye bedre i dag ja. Har blitt skikkelig forkjøla iallefall, nyser og er tett i nesa. Men halsen er mye bedre. Har nok blitt smitta på jobb siden jeg jobber i ett kundebehanlingsyrke. men men.. :) Går over.

Tok enda en EL test i dag. Fortsatt 2 streker, men den andre streken var mye svakere nå. Tok en av di digitale og, og den viste ingen EL. Syns jeg så anntydning til spotting på lørdag og søndag.. Pleier vanligvis se dette veldig godt, men har vært helt annerledes denne måneden. :overrasket: Jeg er rimelig overbevist om at hvis EL har vært, var den på søndag. Liljemannen og meg er enige om at nå sparer vi resten av testene til neste pp. Skal ha EL i syden, hvis TR kommer i rute. :sjarmor:

Sol og sommer i dag akuratt som bestillt. :briller2: Nå skal jeg kose meg med kaffi, bærbar pc, KG og en røyk ute på terrassen.

Tror mor og tante kommer innom på kaffi og.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei cash, og tusen takk for hilsen :)

Ja nå begynner formen virkelig å bli bedre ja. :klappe: Herlig.

Hadde besøk av mor min nettopp og havnet på byen for å shoppe. Ble ikke rare shoppinga på meg, men kjempekoseli likevell.

Nå skal jeg lage lapskaus til min elskede mann og meg, så skal vi bare kose oss resten av dagen. :) Jobbe hele helgen begge 2, så det er godt vi hadde fri sist helg når EL var (tror, og håper jeg så inderlig.. men er jo ikke sikker).

8 dg nå til IKM, så... håpe håpe at tanta holder sei vekk. :)

Må nok teste om 7 dg tenker jeg. Har sånne tester fra CB du kan teste 3 dg før..

Men 7 dager er leeeenge til syns jeg.. :forvirret:

:klem: så lenge.

Kommer nok innom senere, for jeg klarer jo ikke holde meg vekk herfra.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er i bedre form da :klem:

Shopping er bra medisin det.

Hvis streken på EL-testen er svakere nå, så har du nok hatt EL. Pussig at vi skal ha det på samme måte da, at den ikke blir ordentlig positiv. Min var heller ikke positiv idag, og det hadde jeg kanskje trodd at den skulle være. Får se i morgen da. Har inntrykk av at de andre som har brukt de har fått tydelig positivt. Men, men... Jeg har jo fått posititvt på CLearblu tidligere så regner med at jeg funker :ler:

Blir spennende å vente på IKM da, du ligger litt foran meg du, har ikke IKM før ca 16. juni jeg. Jeg har bare testa en gang jeg, og det var forsi jeg skulle på fest, ellers så klarer jeg å holde meg. Pleier å spotte i noen dager før mensen også, så når det setter igang så antar jeg at løpet er kjørt for den måneden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zenta

Innom for å ønske deg riktig god bedring :klem:

Angående de eggløsningstestene så kan det nok tyde på at du har hatt eggløsning alledere.. Hvilken dag i syklusen er du på og når begynte du å teste med eggløsningstester?

Håper du får en koselig pinse helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og ønsker deg ei flott pinsehelg! Håper du får det trivelig på jobb, og at sola dukker opp i fritiden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Og TUSEN TAKK for utrolig hyggelige hilsener i dagboka mi, Toblerone, Zenta, Yamaha og Iselin22. Dette setter jeg UTROLIG stor pris på.

En stor :klem: til dere.

Jeg er nå på dag 18 av 26 i syklusen min. Hadde 26 dager sist syklus, og er spent på om det blir det igjen. Har bare 4 dg med TR normalt, så alt kunne tyde på det.

Begynte å teste EL på torsdag 25 som var dag 8 (ops litt tidlig kanskje) i syklusen min. Har testet t.o.m i går. EL testen var sterkest dag 10 og 11. Strekene var aldri like sterke, men nesten. Hvis du ser i kanten på den andre streken, så var den like sterk som kontrollstreken.. :sjenert: Kjøpte digitale EL tester på onsdag. Skal bruke di 5 siste i den pakken neste syklus. :tommel:

Har hatt stikkinger og svake mensmurringer i magen i 2 dager, men dette har gått over i dag. :sjenert:

Skal nok ha en flott pinsehelg jeg :) Er mye bedre i dag. Bare forkjøla nå. Ingen feber og vond hals, så i dag blir det jobb. :klappe: Herlig å komme sei i gang igjen. Bare å utstyre sei med sånne snytepapir MED balsam tenker jeg, så går det bra. Må ha mykt papir, ellers kommer nesen min til å lyse opp som en fyrlykt. :overrasket:

Liljemannen er så glad jeg har KG, og dere jenter. :) Snille gode mannen min :hjerter: Han sier at han aldri hadde klart å svare på alt jeg lurer på, og lærer masse han og av det som foregår her på KG. :hoppe: Så han sier det gjør ingenting om jeg sitter her i timesvis enkelte dager. :)

Han kommer hjem fra jobb om 2 timer, så da må jeg nok ha litt middag klar. Har ikke peiling på hva det skal bli, men finner nok på noe. Jeg skal på jobb om 3,5 time, så da får vi bare 1,5 time sammen. :tristbla:

Ops, glemte å si... Det er visst bare 3 uker til vi reiser til Syden i dag :hoppe::hoppe::hoppe::briller2:

Ha en flott pinse til alle dere.

:klem: fra meg

6 dager til testing

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...