Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Hei :) Takk for hyggelig velkomsthilsen i dagboka mi! Er koselig å følge med på andre prøvere også, håper det klaffer fort for oss begge. Ser at du slutta på pillene omtrent samtidig som meg, men jeg har jo vært ikke-prøver noen perioder først :ler: Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Angelou og Bizzy. :klem: og tusen takk for hilsen. :)

For ett styr. Nå holder svigerfar, liljemannen og svogeren min på å rive hele veggene her i huset. Nesten. :ler: Og all rengjøringen i går var bortkastet :sur: at jeg aldri kan lære meg å tenke litt.. jaja.. Resultatet her blir iallefall knallbra!!

Tenkte jeg kunne skygge banen litt nå og lure meg inn her på KG :)

I natt sovnet jeg kl 4.30!!!! Og opp 9.30... Det er altfor lite søvn helt klart. Men det går for så vidt greit noen dager iallefall. Har nettopp laget middag til mennene. Pølser og potetmos. :) Tenkte jeg skulle ut å gå litt på rollerblades i dag og.

Dag 10. 3 dager til forventet EL. Får ikke håpe min kjære sliter sei helt ut nå så han ikke orker noe "kvalitetstid" i kveld :ler: (skal nok lure han likevell jeg.. ;) )

Ha en fantastisk tirsdagkveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 10. 3 dager til forventet EL. Får ikke håpe min kjære sliter sei helt ut nå så han ikke orker noe "kvalitetstid" i kveld  :ler:  (skal nok lure han likevell jeg.. ;) )

Ja, du får nok forføre ham i kveld :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Goooooood morgen!! :sjarmor: At du TØR å gå på rolleblades!! :redd: Jeg har rolleblades, og har prøvd uttallige ganger, men det går rett på trynet hver gang (bokstavelig talt). Men det må være veldig morro når man får det til :Nikke:

Nå er det et par spennende dager/uker for deg mot IKM, lurer så på hvem av oss prøvere som får det til først altså! :) Jeg venter fortsatt spent på min første EL, men har jo ikke tenkt å teste noe heller før jeg har fått et TR-besøk. Men vi øver oss nå uansett da! :ler:

Ha en strålende dag Liljen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beckybloom: Morgen?? Mitt på dagen spør du meg :ler: her snakker du med ei som stor opp 4.30 i natt og har gjort dagens gjerning på jobben ;) Ja det blir spennende å se hvem det klaffer for først :) Hadde og ventet en periode før jeg testet EL.

Capricorn: Joda, jeg "lurte" han jeg :sjarmor: masse "kvalitetstid"

Klarer ikke helt snu døgnet jeg, så skal få tak i noe å sove på hvis jeg ikke får sove til i morgen. Humøret er det ingenting feil med, for det er storartet :briller2:

Får besøk i ettermiddag av ei venninne. Da skal vi spise kinamat og kose oss masse. Så skal jeg ut på bladerne igjen med ei annen venninne :) Det kan være vanskelig, beckybloom, men øvelse gjør mester vet du. Knallgøy er det iallefall :hoppe:

Nå skal jeg være med min kjære å kjøpe plank til kjøkkenveggen. så tar jeg meg en dagbokrunde seinere.

stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Cr@sh

Du hadde skrevet hilsen mens jeg var ute å drakk kaffi med mor mitt i dagbokinnlegget mitt. Så har du vært her i mellomtiden. :)

Tusen millioner takk. Stikker innom dagboka di siden. :)

stor stor :klem: til deg så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så fint at det ser ut som om livet smiler til deg akkurat nå. Det ordner seg for snille jenter vet du :)

Du får ordne til en romantisk stearinlys-middag til mannen midt i alt kjøkkenkaoset, så blir det vel en ordning med EL. Merker at jeg er mer entusiastisk og spent på alle andres vegne :ler: Selv prøver jeg å være rolig og ta det som det kommer.

Onsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så modig du er som går på rollerblades.. Jeg syns det ser kjempe gøy ut men har ærlig talt aldri tørt å prøve det ;)

Håper du får en fortsatt koselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Cr@sh, Eeyore og Zenta: :klem: og tusen takk for hilsen. Er så kjekt å komme inn her å få så mangen koselige hilsener. :)

Cr@sh: :kyss: tusen takk, i like måte

Eeyore: Det er ikke alltid like lett å forholde sei rolig. Det er jo kjempespennende tider vi er inne i :) Er akkuratt lik som du jeg. Syns det er kjempespennende å følge med på dere også.

Zenta: Det er utrolig gøy med rollerblades. Utrolig herlig å ta sei en tur ut :) Kan anbefales. Begynn på en stor stor parkeringsplass eller noe. Og husk å ta på deg beskyttelse på hender og knær. Ser litt dumt ut kanskje, men det er en fordel hvis en ramler :)

NÅ er det helg :hoppe: En etterlengtet helg, som jeg skal nyte i fulle drag.

Har jobbet utrolig mye i det siste, og er dødssliten. Får enda ikke sove, og sovepillene ligger ennå i esken... Har ikke lyst å ta di for er redd for å ødelegge for den forventede EL som kommer i helgen nå....

Skal grille i kveld. Svigers kommer og foreldrenen mine. Blir kjempekos. Liljemannen er grillmester, så lager jeg salater og slikt :) Er sulten nå jeg, men tenkte å vente til maten :sikle:

Ha en fantastisk helg :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling var kjempekoseli :) foreldrene til liljemannen har lagt sei nå, så nå sitter jeg og min kjære oppe å venter på at sovetabletten skal hjelpe :)

Skal på tur til sverige i morgen med båten fra kristiansand. Det blir koseli :)

Lover på tro og ære og kors på halsen at fra neste uke, blir det masse tid å gå inn her på KG. Har svikta litt i det siste pga jobben.. :sjenert: sorry..

god natt og sov så godt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! Håper du fikk sove i natt, og at helgen blir deilig avslappende!

Går det båt til sverige fra Kr.sand?? Nå ble jeg nysgjerrig, hvor havner den hen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ville bare si ha det bra jeg. I morgen er det ferie på meg. :hoppe: Du må ha god tur til Sverige (lurer også på hvor den hamner, og hvilket selskap det er?)! Tastes om ei uke eller så. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har hatt en deilig båttur til Sverige. Knall vær og EL, det må jo bare ha vært helt topp :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...