Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe::hoppe: litt for 21 sider og 401 innlegg jeg også! Men vi får satse på at dagboka de forsvinner over til graviditetsdagbøkene snart :Nikke:

Forsøker å skremme bort evt. tanter som har tenkt å nærme seg mot slutten av uka :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er spenningen til å ta og føle på her inne! Skjønner at du prøver å holde bena på jorda Liljen, men dette ser bare så utrolig bra ut. Så jeg håper jeg får lov til å vær entusiastisk på dine vegne :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og så må jeg jo selvsagt hjelpe miss77 litt også

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

*skremmer tanta langt bort og inn i skogen, så hun ikke tør komme ut på over et år*

Håper virkelig jeg har nettverk til fredagen, må jo bare få med meg hvordan det går med både deg og Yamaha! Tror faktisk jeg kan finne på å felle en liten gledeståre dersom du tester positivt... Jeg håper så inderlig på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tanteskremming Miss77 og Eeyore :) håper det hjelper.

Miss77: :klem:

Eeyore: :klem: du er så søt. Det var ett flott innlegg :) Selvfølgelig kan du :hoppe: litt for meg. Jeg prøver å holde meg nede for jeg ikke skal bli så skuffa når tanta kommer... Det blir ettermiddagen på fredag jeg er her igjen etter testingen da. Blir veldig spennende :):) Er utrolig spent på Yamaha og.

Ja.. ingen tante så langt, me mensmurringene er der ennå. Syklusene mine har vært på 26, 28 og 27 dager, så den kan komme når som helst den forbaska tanta.

Det er bare å vente å se..

Har faktisk tatt meg 2 paracet nå for jeg har så utrolig vondt i ryggen.. :sjenert: skal til kiropraktoren i morgen og fikse det.

Nå skal vi tusle i seng. nattinatt

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du....

Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå.... :rodme:

Kjempespennende med IKM rett rundt hjørnet.... Håper tanta holder seg borte... hadde vært såå koselig å blitt naboer... :sjarmor:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahh for en herlig dag. :) I dag har jeg passet min 16 mnd gamle nevø. Kjempekoseli, og enda kjekkere at han ikke ville hjem. Skulle være hos tante og onkel han. :ler::hjerter: Dagen har bydd på leking på terassen, lang tur og så hentet vi onkel på jobb. :) Ikke sove, det er ikke kult. Aaaltfor mye spennende som skjer, og aaaltfor varmt også tror jeg.

Pi@: Ooh no!! Har tanta begynt å invadere hos deg?? forbaska greier.. Håper det gir seg,og at hu holder sei borte likevell.

Skremmer bort tanta for deg :sinna::sinna:

Cr@sh: Så kjekt å se deg igjen. :) En kan ikke være like mye på alle plasser hele tiden, så det går bra. :) Har ikke vært å flink jeg heller :sjenert: Men jeg tenker på deg. Kan tro du må være varm nå i denne solsteiken som har vært i sommer. :) Jo, det hadde vært kult å blitt naboer ja, skal ikke legge sjul på det nei....

Tanta har ikke kommet enda, og jeg har heller ingen symptomer.... Så dette er rart :overrasket: Ingen tett nese, ingen ømme pupper, ingen mensmurring men litt vondt i hodet.. Så jeg er redd tanta kommer i rute i morgen jeg.. Sånn er det. Satser alle kort på Yamaha nå etterhvert *heier på Yamaha*

Nå kommer ikke jeg tilbake hit før i morgen ettermiddag. vi skal på overnatting i natt..

stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo noen som sier at det er når de ikke hadde noen symptomer og absolutt ikke trodde de var gravide, at de faktisk var det :) Gleder meg sååå mye til å kikke innom her i morgen Liljen!

Ha en strålende kveld, og ikke minst morgendag snuppa :klem:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Dette høres spennende ut!

Hadde ikke et eneste symptom før jeg testa positivt. Eller kanskje jeg bare ikke kjente etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen :vinke:

Nå er jeg spent her altså. Blir spennende å lese her i morgen skjønner jeg (vet ikke om jeg rekker innom i ettermiddag).

Ha en strålende dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende her også om dagen jo.. Krysser fingrene for at det skal klaffe for dere nå Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Ja nå er jeg tilbake. Har testet, men fikk ikke testet med morgenurinen da. Testen, en CB viser negativ. Så da er det vell bare å vente på tanta, som ikke har vist tegn til sei enda... :tristbla: Det er IKM dag i dag, så det skal vell kunne gå an å teste når som helst på dagen har jeg forstått..

Eeyore, Anerikke x 2, Yamaha og Shatika. :klem::klem::klem: dere er så utrolig snille.

Nå har vi fått besøk av rørlegger, så jeg får skrive mer her inne siden...

stor stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR skal jeg alltid titte på di dumme testene når det har gått over di 10 min. 50 min siden test, og nå så jeg på den at øverst på krysset var streken påbegynt, men ikke så det krysser over. Bare litt, svakt svakt.... :sur: dumme, dumme, dumme meg..... må kjefte litt på meg selv: fy, liljen, fy!! :frustrert::frustrert:

Når skal jeg slutte å gi meg selv slike forhåpninger..

Huff, nei, jeg kommer tilbake siden. Er så redd rørleggeren skal ta meg på fersken her... Måtte bare få ut litt frustrasjon :grine::sur::grine::sur::frustrert::sur::tristbla:

sånn... mye bedre nå ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for trøst Iselin22, det hjelper. Du er så snill. :klem:

Har spart testen, og kan se at det er ett megasvakt kryss der. Liljemannen har og sett det, men vi slipper ingen jubel løs før jeg har testet alle mine 20 strips fra billigeteste positive. Og nå blir neste test i morgen tidlig på morgenurinen.

Hadde tross alt drukket 1 kopp kaffi og over 1 liter vann før jeg testa..

Skal ikke sløse vekk ei krone på noe ClearBlue tester før jeg har fått en positiv strips. Sånn er det med den saken. Så kan jeg bare ha så mye testomani som jeg vil. Det var jo samme prisen for 20 strips som for 2 CB!! :overrasket::overrasket:

Tenk hvis jeg er gravid nå?? :overrasket: Går som regel som ei klokke. Og har ingen utflod what so ever. Ikke noe tegn til tanta heller. Og ingen symptomer. Trett jo, men det er jeg alltid når det har blitt helg :ler: Ja, ja...

Nå skal vi å grille hos noen venner av oss. Skal bli megakoseli å komme sei litt ut. Jeg kjører selvsagt, så kan min superskjønne ektemann få ta sei ett par pils.

Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde

stor :klem:

PS! Kryss fingrene og send over litt babystøv da... Tror jeg trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk snille snille Iselin22. :)

Har en supersøt mann da :hjerter: Sier at han kan ikke juble enda, og jeg er jo selvsagt enig. Og da jeg sa at jeg kunne kjøre i kveld så kunne han ta sei noen pils, for jeg ville ikke ta noen sjanser, sa han nei noen sjanser tar vi ikke her i gården . Jeg måtte bare :ler: litt av han. Han bærer meg rundt som en prinsesse søte mannen min :hjerter:

Huff, jeg må kutte ned den kaffidrikkinga iallefall uansett.. 1 kopp til dagen..

Skal gå greit det.

Nå skal jeg trene litt. :ler: Må jo prøve å holde meg litt i form. Er noe dvask rundt magen ja... Har jo egentlig ett mål. Vil ned 2 kg til.. 57,5 nå.. Men er superlav. Bare 159 høy da... Det er jo ikke feil å spise sundt uansett!!

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...