Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

ååå jeg føler meg så utrolig opplagd i dag. :hoppe: Hvis det ikke hadde vært for jobben, skulle jeg tatt på meg bikini og kommet meg på stranden. :)

Livet er herlig egentli, og jeg er gift med verdens beste mann :hjerter:

Måtte få ut litt positiv energi her :) Håper jeg kan påvirke noen.

stor stor solfyllt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, herved bevist: positiv energi smitter!

Ble så glad av de siste meldignene dine. Tror huset deres kommer til å bli kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Superlenge siden jeg har vært hos deg nå :rodme: Men sånn er det med ferie, sol, sommer og utevær.. :sjenert:

Ser vi er i samme båt når det gjelder kjøkken! Åh... det blir så stas med nytt... Men kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til selve rivinga, de nye veggplatene som skal opp ++ Det blir jo ikke jeg som skal gjøre jobben - men hverdagen kan jo ikke akkurat gå som vanlig likevel. Planen vår er å ha det ferdig ca 3 uker før termin, så jeg håper ikke det blir fødsel midt opp i oppussinga - hadde vært litt typisk det! :ler:

Sånn du beskriver det - hørtes ditt kjempeflott ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så koselig å se at du har masse positiv energi og er så glad da! Det smitter ja...hehe...

Virker som dere får et skikkelig flott kjøkken! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjøkkenet blir nyyyyyydelig :) Syns jeg selv iallefall. Nå er tak og vegger ribbet, så det er klart til å sette opp nye plater. Di som skal levere kjøkkenet ringte min kjære å sa at det var ikke sikker vi fikk kjøkkenet før september :frustrert: di hadde visst tatt ferie på fabrikken som di lager det på!!!

*puste inn - puste ut og telle til 10 * Får se det positive i det, da rekker vi skifte vinduene, dørene i gangen og alt det andre arbeidet som skal gjøres før kjøkkenet settes opp, så det blir nok bra det. :)

Nå har jeg iallefall kommet hjem fra jobb. Var ganske herlig det. Og nå er det bare 2 vakter igjen til en etterlengtet fridag. :sjarmor: uken har gått superfort.

Må legge meg nå.. er kjempesupertrett...

stor stor natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Ikke kjøkkenet leveret før i september? Hvor lenge etter planen er det? :klø: Rart med ferieavvikling - de burde jo fortalt dere om det når dere bestilte...

Hvordan kjøkken skal dere ha? Og får vi se før og etter-bilder? *nysgjerrig* Jeg tenkte å legge ut det... Men nå har vi jo ikke begynt nedrivinga ennå, så det tar ennå noen uker før det hele er i gang...

Vi skal forresten ha Ikea-kjøkken, men har bestilt hvitevarer og benkeplater andre steder. Ikea er ikke gode på benkeplateløsinger etter som jeg har skjønt...

Kos deg i finværet... Det er i hvert fall strålende vær her! :briller2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liljen :vinke:

Kjøkkenet høres kjempefint ut. Det blir nok herlig.

Håper de finner ut hva som feiler magen din. Ikke noe gøy å ha vondt når man ikke vet hva det er.

Du er alltid så postitiv du, så jeg blir alltid i godt humør av å lese det du skriver :klem:

Nå drar jeg bort en ukes tid, så du får ha det riktig så fint imens, også stikker jeg innom igjen når jeg kommer hjem :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Ja nå har jeg kommet fra jobb. Skal i seng nå og du verden det skal bli godt, for nå er jeg trett :Gjesp: Klarte å trykke i meg en hel pose tortilla chips nå, og angrer på det.... :sjenert: men men..

Cr@sh: Jeg tror kjøkkenet heter Modulia landkjøkken. Eggeskallfarget.

Tror jeg må være supermedlem for å legge ut bilder, men skal se hva jeg får til. Det gamle kjøkkenet er et typisk 70 tallskjøkken. Var nok hvit en gang. Forferdelig stygt!!! :ler: Nå ser det ut som om vi kan få kjøkkenet før september da. Heldigvis. :) Skal kose meg i finværet i morgen, og det skal bli fantastisk :briller2:

Yamaha: Ja det skal bli superherlig med ett dobbelt så stort kjøkken. :) gleder meg enormt til det. Og selvsagt en flatskjerm må jeg ha der og... :ler:

Håper også di finner ut av magen.. Er drittlei av å gå sånn, for det har vært siden desember.. Men prøver ikke å tenke på det. Vet hva slags mat jeg bør unngå etterhvert..

Tusen takk for fine ord, prøver å være litt positiv.. Dagene blir så mye lettere da egentli. Håper du får en fantastisk ferie :)

store :klem: til dere begge.

jah... da har jeg fri helt til 21 i morgen kveld. Heeerli, og så har di meldt det nydelige været :briller2: Skal til foreldrene mine på middag i morgen. Lenge siden vi hadde potetmiddag her i huset når jeg tenker etter. Det har jo vært ferie, og så har vi revet det gamle kjøkkenet.. Fjordland har veldig gode middager da, for vi har mikro enda hehe...

stor natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei! Lenge siden jeg har vært innom nå... Tida flyr så det holder her i huset!

Så deilig med nytt kjøkken, og flott at dere får det før september likevel! Jeg levde uten kjøkkenvask i nesten 5 mnd før det ble ordnet, og det var IKKE gøy.. Satt på baderomsgulvet med balje og vasket opp... Kan si det sånn at jeg gikk ganske fort over til papptallerkener og plastbestikk... :ler:

Håper du koser deg i dag og at middag hos foreldrene. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Innom med en liten søndagshilsen :)

Så gøy med nytt kjøkken da.. alltid gøy når man pusser opp litt.

Blir bestandig i så godt humør av å lese i dagboka di for her er det bestandig så masse positiv energi :) Flink du :klem:

Håper du får en fortsatt koselig søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmumblebee: Ja tiden går utrolig fort.. Nå er det jo snart august og.. Uten kjøkkenvask i 5 -fem- mnd?? Da hadde jeg og begynt med papptallerkener og plastbestikk. :ler:

Zenta: Tusen millioner takk.. Blir ganske :rodme: jeg nå... :sjenert: I like måte :)

Cr@sh: :kys_2: tilbake.

Puh... Nå er jeg sliten.. Supermegautroligkjempesliten... :Gjesp: Har vært på nattskift, og skal legge meg nå snart. Den knallharde arbeidsuka er endelig over... :klappe: og jeg har fri i morgen sammen med liljemannen :hoppe:

Da tenker jeg vi tar til stranda hvis været holder med en engangsgrill og masse digg. :briller2: Rett og slett slappe av :Nikke:

Får komme innom her siden å skrive mer, ser nesten ikke skjermen her :ler::Gjesp: så nå får jeg krype i seng før liljemannen står opp.

stor stor :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sovet, og du verden det var deilig :Nikke: Er ennå trett, for det ble bare 2 små timer, men desto bedre sover jeg i natt. :)

Nå skal snart min kjære mann på jobb, og da tenkte jeg bruke dagen til litt :husarbeid: Må nesten det, for mannen har lovet svigerforeldrene mine at di skal få ligge over her i helgen. Og her ser det helt j....g ut!!!! Bokstavelig talt!! Så NÅ skal jeg gjøre reint her. :ler: Etterpå skal jeg ut å gå på rollerblades med ipoden min. :)

Ja nå skal det bli spennende å se om EL er like regelmessig som sist måned. Fikk EL på dag 13 som er på fredag. Har bestemt oss for at vi ikke skal teste denne måneden med digitale, og dermed stresse oss opp med at nå må vi :humpe: med en gang for det er eggløsning på gang... Tanta var på besøk rekordlenge og denne gangen. Hele 6 dager, mot 4 som er vanlig for meg.

Ha en superstrålende mandag.

stor varm :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ikke stresse med EL-tester da... Spennende tider! Håper EL kommer som bestilt. Hvor ofte ca har dere :humpe: ved EL-tider, om det er lov å spørre? :sjenert:

Da vi prøvde hadde i sex annenhver dag i den akutelle perioden...

Kjipt med langt tantebesøk... Men godt når ho stikker og blir borte for ei stund.. Kanskje det blir over et år til neste gang nå? Det hadde vært no' det... :sjarmor: You know what I mean? :Hehe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Cr@sh.

:klem: og tusen takk for hilsen

Selvfølgelig er det lov å spør. Vi har :humpe: annenhver dag rundt EL vi og. :)

Det hadde virkelig vært noe om det ble ett år til neste gang tanta kom ja :sjarmor: Hvilken lykkens dag det hadde blitt her i huset om vi fikk vite at det var en liten :babysmokk: på gang *drømme*

Aaahhh for en deilig tempratur det er ute i dag. :) Skal ut på rollerbladesene mine nå. Tar med meg ipod og tar av gårde. Har ikke gjort en tøddel her hjemme ennå.... :sjenert: Fikk besøk av mor, så vi satt og snakket over en kanne kaffi på terassen. Koseli. Får se å pelle meg hjem å få gjort litt husarbeid etterpå..

MÅ gjøre noe i dag. Ser ut som det har slått ned en bombe ca mitt i huset og sprett seg ut til alle rom og kanter her.. jaja... ikke fullt så ille men det føles sånn..

:klem: så lenge

liljen is on wheels :sjarmor: (eller noe sånn.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem:

Er nødt å komme meg litt i form igjen. Har latt meg selv forfalle litt i det siste. Har funnet noe som hjelper på magen og slik at jeg får spist mer regelmessige måltider. Var ett tips jeg fikk av en kamerat. Herbalife til frokost og kvelds og vanlig middag mitt på dagen. Er utrolig så opplagd jeg har blitt i det siste. Har bare lyst å :hoppe: hele tiden.

Kommer tilbake senere. Har endelig begynt storrengjøringa mi :sjarmor:

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å oppdaterer meg etter en stund uten nett ;)

Veldig koselig her inne for tiden altså, virker som om du er i et sprettent og godt humør :smilbla:

Takk for hilsen i dagboken min!! Veldig koselig å være litt savnet faktisk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...