Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Heisann...

Nå ble jeg litt sånn :hoppe: jeg... :ler:

Ojoj.... blir spennende med testing til lørdag... Jeg krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses for deg! :mrgreen:

Og undulaten? Like hel? :ler2:

:kyss: Kommer innom deg igjen snart, jeg...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen kjære jenter.

Bizzy, Toblerone og Cr@sh :blomst: og :kyss: til dere.

og selvsagt til dere andre som og stikker innom dagboka mi. :) Tusen takk for hilsener, det setter jeg nok en gang utrolig stor pris på :hoppe:

jepp, så var det dagens nyheter.. Som den svake personen jeg er klarte jeg ikke la være å tisse på pinne i dag heller.... :sjenert: Graviditetstesten var negativ, men (selvsagt må det være ett men :ler: ) Tok en EL test i samme morgenurinen (siden det gir best resultater på morgenen ) la testen til side og kom tilbake etter 3 min. Hva ser jeg :sjokkbla: 2 streker IGJEN, og ikke var den ene nesten usynlig men strekene var nesten like sterke.. Ikke langt fra iallefall... :hakeslepp: Sist gang di var så like var på dag 14 og i dag er jeg på 25....... Jeg stormet inn til liljemannen som lå og sov og sa til han at han måtte se på det her. Da sa han om jeg ikke trodde kanskje testene var av litt dårlig kvalitet og spillte meg ett puss?? Vet ikke jeg sa jeg, men jentene på KG sier at det kan være ett graviditetstegn.... :overrasket: Så sa han bare, ja vi får se i morgen da, vennen. Prøv å slappe litt av nå. Altså jeg mener, slappe av jeg??? Går ikke, helt umulig, fullstendig utenkelig at jeg kan slappe av før jeg vet.. :ler:

Håper inderlig at jeg får ett svar i morgen tidlig. Er invitert på garasjefest i morgen kveld og lurer på om jeg kan ta ett glass vin eller ikke..... :sjenert:

Ja, ja.. over til noe annet. Jeg har fått lønn i dag. MASSE lønn. Feriepenger og greier :hoppe::hoppe::hoppe: så nå har liljemannen lovet meg at vi skal på shopping i dag. kose oss hele dagen bare meg og han. Siden det er dritvarmt og godt i dag blir det nok litt soling også :briller2: Var hos kiropraktor i morges og han sa at mageproblemene mine (har vondt midt i magen og oppover også) kan være gallestein. J....vla vondt iallefall. Måtte gi meg tapt på jobb i går. Var helt sykt vondt, men ga sei. Heldigvis :)

nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde her. :)

:klem: så lenge

og takk for tålmodigheten.. jeg skriver litt rotete av og til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter å si "ojojoj..." jeg altså... :hoppe:

Blir så spennende i morgen. Det verste er at du jo kan få negativ test i morgen og søndag også... og egentlig være gravid...

Nesten litt for spennende! *skremmer bort tanta*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Dette ser jo kjempelovende ut :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kjenner meg veldig godt igjen i "teste-manien" :ler: Og jeg var jo gravid når mine el-tester oppførte seg slik ;)

Kjempespent på dine vegne, selv om jeg egentlig er ganske så sikker på at du etterhvert kommer til å få positiv graviditetstest i løpet av et par dager også :tommelsmil: :bank-i-bordet-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... :sjenert: og :kyss: til dere.

Cr@sh: Tusen takk for at du skremmer bort tanta, cr@sh. Håper det hjelper. :)

Er utrolig på "tuppa" for tiden. Veldig mye lopper i blodet og kan ikke sitte stille nesten uten å gjøre noe ett sekund :ler:

Bizzy: Jeg kan endelig fastslå, jeg er avhengig av tester... :ler: veldig avhengig.. Tenk om du får rett... :overrasket: Det blir iallefall supermegaspennende helg dette her...

Har skaffet meg 2 nye CB tester nå. Di ligger bare der i skapet og hopper etter å bli brukt. En til i morgen og en til søndag. E det fortsatt negativt må jeg vell ha flere på mandag... :sjenert: Tom for EL tester (heldigvis kanskje) men har digitale CB tester, som jeg ikke tørr bruke.. Kanskje i morgen :ler: hehehe...

Nei nå skal liljemannen vekkes. Han der mannen har sovehjerte. Men han er jo så snill og god at liljens hjerte smelter totalt :hjerter:

stikker nok innom her senere skal dere se. ;)

:klem::klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så spennede med den testinga da.. Jeg synes det virker veldig lovende jeg. EL tester har det jo med å slå ut positivt når det er graviditet på gang :) Da jeg var gravid sist( mistet jo etter hvert men..) så slo også mine EL tester positivt ut før graviditetstesten slo ut.. Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen din. Det hadde vært kjempe koselig :klem:

Håper du får en super dag og ei riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så spennende :hoppe:

Dette lover godt syns jeg. Krysser fingerene for at du snart får positiv graviditetstest også.

Deilig med shopping når man har "masse" penger. Jeg har også fått feriepenger idag, men har ikke planlagt noe shopping denne helgen.

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette er så spennende!

Men å bruke de digitale EL-testene er vel liten vits i. Du vet jo nå at EL-testene slår ut, så det er vel egentlig bare å vente til en graviditetstest slår ut... Men hvis du har blitt avhengig av tissepinner :overrasket:, så er det vel litt vanskelig å la være. :ler:

Kos deg på sjåpping da! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære zenta, yamaha og iselin22. Tusen takk for besøk :kyss:

Ingen tvil om at jeg er avhengig av tissepinner, men er heldigvis tom for EL tester :ler:

Leste her inne en plass at det er vanlig å få høyere tempratur rundt når du skal ha mens og er gravid... Tenkte at jeg skulle få meg ned på jorda og en gang for alle bekrefte for meg selv at tempraturen er den samme som for 2 dager siden. var syk og vond hals (har litt fremdeles) og da hadde jeg 36.9. Normalt ligger min på 36.5.. I dag ble det 2 ganger 37.4 og 1 gang 37.7.... :overrasket::overrasket::overrasket:

Hjeeeelp, hvor skal dette ende??????

Godt jeg har dere, jenter. Dere er fantastiske. Tusen takk :)

Store :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, her skjer det ting!!! Og jeg som har vært sååå dårlig på å oppdatere meg i det siste... Spennende med positiv ELtest da! Spennende, spennende! Jeg heier på test imorgen!!

Stoooor :klem: til deg! Håper du får den beste helgen i hele ditt liv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk missmumblebee :) og stor :klem: til deg.

Jeg håper også det blir den beste helgen i hele mitt liv.

Ett dumt spørsmål... Jeg har litt utflod (lotionaktig) skal det være det, eller er det tanta som er på vei ??

Har fortalt min aller beste venninne nå om om testingen og alt, og hun ble helt :hoppe: Tenkte det var like greit å si det med en gang. Hun leser meg som en åpen bok...

Vi skal en tur til foreldrene mine nå. stikker innom siden :)

:klem: til alle dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter.

Og tusen takk for hilsen Grace. :blomst:

Da har jeg testet..

Tok først en test, og da jeg så på den var det en strek, men så var det som om "blekket" hadde runnet utover der den andre streken skulle være langs streken, så jeg tok en til... Den var negativ, men hvis jeg så nøye tror jeg kanskje jeg kan se at toppen og bunnen på den andre streken er begynt på... Er ikke sikker, så jeg må ta ny test i morgen tidlig igjen.... :overrasket:

Ingen spor til tanta... Har IKM i dag på dag 26, men kan være den er på dag 28 siden jeg slutta på pilla i april, er jeg jo ikke helt 100 % sikker på syklusenen mine. :sjenert:

Nå sitter jeg her å venter på at liljemannen skal komme hjem å se han og. Høre om han ser det samme. Kommer nok snart tenker jeg.... :)

Blir iallefall en edrukveld på meg. For sikkerhets skyld. :) Skal på garasjefest i kveld med karaoke, krabbe og reker og 20 venner jeg ikke har sett på 10 år noen av dem, så vet ikke hva slags unnskyldning jeg skal ta.. "vondt i ryggen" kanskje??

Uansett, tusen takk til dere tålmodige jenter. :kyss: setter stor pris på alle hilsener jeg får :hoppe: Hadde det ikke vært for dere, hadde jeg blitt :sprettoy:

gal innen nå.. stor :klem: til dere alle sammen.

Lover å holde dere oppdatert.. ;)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære vene...

Må vi vente enda en dag til..... :sjenert:

Spennende altså..

Så lenge det ikke er antydning til tanta er det håp mener jeg... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en dag til og jeg blir snart gal. :tristbla:

Nå har jeg ringt liljemannen. Han kommer hjem med en gang. Jeg mener og kunne skimte i det fjerne et svakt svakt svakt kryss.... :sjenert: på begge testene..... Så nå skal han se om han ser det samme...

Kommer med rask oppdatering så snart det skjer noe mer her...

Kryss fingrene for oss da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har liljemannen og sett det samme som meg... Vi kan ikke vente nesten til i morgen tidlig.... :sjenert: Streken er nesten ikke synlig for det blotte øyet, men når vi studerer så er den der.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så spennende!!! Nå skulle du hatt en ekstra el test nå :sjenert:

Håper det svake krysset dere ser er en svakt svakt postitiv!!!

Krysser for positiv test i morgen eller mandag ;)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...