AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #141 Skrevet 10 timer siden Jadasikkert29 skrev (1 time siden): Vi har sluttet å feire 17 mai. Det er bare ett styr og stress for hele familien. Gjør heller noe annet hyggelig den dagen❤️ Så flott da men husk at hvis alle skulle tenkt sånn så hadde det ikke blitt noen feiring i det hele tatt for de som vil møte opp. Tenk også på at det er sånne som MEG (ja, hun irriterende dama i FAU, vet du) som gjør at DU kan holde deg hjemme den dagen og drite i alt Anonymkode: fa950...81a 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #142 Skrevet 1 time siden Jeg har foreløpig bare barnehagebarn og styrer dagen stort sett som jeg vil, men gruer meg litt til barnetog, dugnad og obligatorisk oppmøte. Er heller ikke glad i store folkemengder, og vi bor i Oslo, men syns 17. mai uten feiring er stusslig, så en mellomting passer best. De mest stressende 17. mai-feiringene mine til nå hadde jeg som barn mens jeg spilte i korps, men jeg vet at moren min hatet de årene vi søsken gikk i 4, klasse og hun måtte være med i skolens 17. maikomite. Anonymkode: 75be2...003
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #143 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (På 13.5.2026 den 7.25): Jeg er oppriktig usikker på hvordan jeg skal kose meg mer på 17. Mai. Jeg gleder meg langt mer til 17. Mai enn jul feks. Hva er å kose seg i din bok? Å gjøre og delta på minst mulig? Anonymkode: d3c9b...197 Da jeg var i barnehagealder, tok foreldrene mine oss søsken med på tur ut i skogen på 17. mai et år. De koste seg med å slippe unna alt maset mens jeg følte at jeg gikk glipp av hele 17. mai. Derfor biter jeg tennene sammen og gleder meg med barnet. Anonymkode: 75be2...003
Fighter83 Skrevet 44 minutter siden #144 Skrevet 44 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 8.34): Snart klart for årets verste dag med barn, stresse ned til sentrum for barnetog, dugnad på skolen resten av dagen. Savner tiden med champagnelunsj og daffing på dagen. Tar meg i å glede meg til ungene blir voksne, hehe. Andre i samme situasjon? Anonymkode: ac541...a2a Nei, jeg synes faktisk det var hyggelig med 17 mai og barn. Styre med klær mm. Vil gjerne bistå mer fremover, delta med å stå i kiosken for FAU til skolen til barna mine men der satte barnefar ned foten gitt. Har gjort det de 2 forgje årene. Jeg burde visst være sammen med barna i år mente han, barna er derimot ikke interessert i å henge med meg da de heller vil henge med venner, så det blir vel bare å sitte sammen med andre foreldre å skravle tipper jeg. Endret 44 minutter siden av Fighter83
LilleMy_09 Skrevet 11 minutter siden #145 Skrevet 11 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så flott da men husk at hvis alle skulle tenkt sånn så hadde det ikke blitt noen feiring i det hele tatt for de som vil møte opp. Tenk også på at det er sånne som MEG (ja, hun irriterende dama i FAU, vet du) som gjør at DU kan holde deg hjemme den dagen og drite i alt Anonymkode: fa950...81a 17 mai er en offentlig fridag, så du og andre irriterende folk i FAU kan ikke kreve noe som helst. Er jammen meg glad jeg alltid jobber på 17 mai Endret 11 minutter siden av LilleMy_09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå