AnonymBruker Skrevet 17. mai #201 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 17 mai er mas selv uten barn. Glad hvis jeg jobber 17mai. God lunch/middag med brukerene. Stille og rolig. Jeg er tydeligvis ikke den eneste som tenker slik. Det er nesten aldri noen som vil bytte/selge vakten hvis de jobber 17mai Anonymkode: f0033...66a Høres forferdelig trist ut. Anonymkode: 66a57...c1c
AnonymBruker Skrevet 17. mai #202 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres forferdelig trist ut. Anonymkode: 66a57...c1c Absolutt ikke! De fleste elsker å jobbe 17 mai i omsorgsboligen. Den ene brukeren tar på seg bunaden ,de andre kjoler og dress og så vi har på 17mai på TVen. Is,brus og så vi lager koldtbord eller griller til brukerene og oss. Ingen av de liker store folkemengder og støy og har lyst til å stå midt i gratulerer med dagen bonanzaen, noe som passer meg bra. Kan egentlig ikke tenke meg noe bedre enn 17mai på jobb. Noe som jeg ikke ser ut til å være alene om all den tid folk beholder vaktene sin, med mindre de selv har små barn. Og da er det null problem å få noen til å ta 17mai-vakten Anonymkode: f0033...66a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå