Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (Akkurat nå):

Hun har jo en egen, privat leilighet som kun er hennes, på Slottet. Jeg regner med at kronprinsparet/det nye kongeparet lar henne få bo der til the end. 

Jeg regner også med det. Hvis hun vil. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Det betyr nok dessverre det vi frykter, men vi får vente på beskjeden🙏💔 Fineste kongen vår, dette er så trist💔😢

Trist å tenke på alt som har skjedd de siste årene, men jeg synes det er en trøst at han fikk oppleve hvordan folk samlet seg under og etter fotball VM ved Slottet. Vi gledet oss sammen og viste at monarkiet betyr mye for mange av oss🙏❤️

Kan det ikke bety at de skal hjem å hvile? MM er f.eks ikke friskmeldt enda 😬 Men ja... Noen som har sett om Sonja også er dratt?

Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Kan det ikke bety at de skal hjem å hvile? MM er f.eks ikke friskmeldt enda 😬 Men ja... Noen som har sett om Sonja også er dratt?

Det kan det, men .. jeg tror ikke det fordi andre nettopp har ankommet landet. 

jeg tror MM har fått mulighet til å hvile . Dronningen og. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Kvittre skrev (Akkurat nå):

Det kan det, men .. jeg tror ikke det fordi andre nettopp har ankommet landet. 

jeg tror MM har fått mulighet til å hvile . Dronningen og. 

Ja, du har nok rett... 

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden):

Det betyr nok dessverre det vi frykter, men vi får vente på beskjeden🙏💔 Fineste kongen vår, dette er så trist💔😢

Trist å tenke på alt som har skjedd de siste årene, men jeg synes det er en trøst at han fikk oppleve hvordan folk samlet seg under og etter fotball VM ved Slottet. Vi gledet oss sammen og viste at monarkiet betyr mye for mange av oss🙏❤️

Det tror jeg også ❤️

• Hjerte 5
Skrevet
-Pusheen- skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke sett noe sted at hun har dratt fra Rikshospitalet.

Skrevet

Altså. Det bildet som dagbladet har av kronprinsparet i bilen på vei ut. De ansiktsuttrykkene 💔

• Hjerte 10
Skrevet
Kvittre skrev (24 minutter siden):

Tror dere det er tilfeldig at de var kledd i sort?  

Jeg har ikke sett bilder av familien så jeg aner ikke hva de var kledd i. Den eneste jeg så bilde av var Marius i dongeriskjorte. 

Skrevet

Det ventes vel på at Stortingspresidenten skal lande. 

Skrevet

Vi ønsker ikke spekulasjoner rundt om kongen er død eller når han kommer til å dø. Håper dere kan respektere dette. 

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (Akkurat nå):

Han har landet for en time siden. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

En trist dag For Norge 💔

Endret av Orly
  • Hjerte 5
Skrevet (endret)

Er sarkofagen ferdig? 

Nå går vi fra "Alt for Norge" til "Alt for Flokken".

Endret av Korpsnerden
  • Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Han har landet for en time siden. 

Ja, da er det vel bare regjeringen igjen, så media? 

• Liker 1
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (1 minutt siden):

Han landet for snart en time siden.

Skrevet
Forumansvarlig skrev (1 minutt siden):

Vi ønsker ikke spekulasjoner rundt om kongen er død eller når han kommer til å dø. Håper dere kan respektere dette. 

Det er faktisk ganske ufint også. Kjerringene i alternativ-grupper på FB har sittet og spekulert i hele dag. Bare for å være den som har rett 🙈 

• Liker 8
Skrevet
Korpsnerden skrev (3 minutter siden):

Er sarkofagen ferdig? 

Men klapp igjen da

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet
Korpsnerden skrev (3 minutter siden):

Er sarkofagen ferdig? 

Så unødvendig 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (6 minutter siden):

https://www.vg.no/i/vg_599?pinnedEntry=92821&utm_source=androidapp&utm_medium=share

«Stortingspresident Masud Gharahkhani avbrøt sitt program på Island etter at kongens helsetilstand har forverret seg. Nå er han tilbake i Norge.

Det bekrefter hans rådgiver til VG».

• Liker 3
Skrevet
Forumansvarlig skrev (7 minutter siden):

Takk❤️

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...