Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gulline skrev (1 minutt siden):

Mary var stilig på det bildet. Det kommer an på helheten. Mary var langt fra sjaskete på det bildet. 

Du snakker som om MM hadde kommet fra fisketur på sjøen. Hvis du ser på vesken hun bærer så er det en designerveske til nærmere 50.000 (husker at jeg leste det - men husker ikke hva slags designer) Jakken hennes kostet flere tusen - buksen sikker også. 
Det har med en helhet å gjøre. Noen kan sette sammen klær - andre kan det rett og slett ikke. 

Nå flytter du målposten. Din påstand var at Mary alltid kler seg etter anledningen. Og det er jo ikke MM som ser ut som hun kommer fra fisketur. Det er den alltid elegante Sonja som ser ut som hun kommer fra fisketur, når hun bruker sydvest på kongelig oppdrag. Eier hun ikke en paraply?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ad hominem skrev (4 minutter siden):

Jeg snakker over mange år. Ikke heng deg opp i korte sykdomsperioder. Hvis du seriøst mener MM kler seg like stilfullt som Catherine bør du ta en tur til Specsavers. 

Det var da veldig bastant. Jeg synes MM kler seg veldig elegant noen ganger, og mindre elegant andre ganger. Det samme synes jeg om Catherine. Noen ganger er hun veldig elegant, andre ganger mindre elegant. Det eneste kongelige mennesket jeg klarer å komme på som alltid er elegant, helt uten unntak, må være prinsesse Caroline. 

Forøvrig hjelper det ikke Catherine at du snakker om flere år, for hun var ikke spesielt elegant de første årene.

Endret av SusieDerkins
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ad hominem skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker over mange år. Ikke heng deg opp i korte sykdomsperioder. Hvis du seriøst mener MM kler seg like stilfullt som Catherine bør du ta en tur til Specsavers. 

For en artig vits … 

Ikke heng deg opp i korte sykdommer? Var ikke påstanden at hun var så stilig som kreftsyk? Nei , det vet vi ingenting om for hun skjulte seg. Så ok, da sammenligner vi frisk Catherine og syk MM da?  Fint. 

hvem har sagt at MM kler seg like stilfullt enn Catherine egentlig ? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
SusieDerkins skrev (2 minutter siden):

Nå flytter du målposten. Din påstand var at Mary alltid kler seg etter anledningen. Og det er jo ikke MM som ser ut som hun kommer fra fisketur. Det er den alltid elegante Sonja som ser ut som hun kommer fra fisketur, når hun bruker sydvest på kongelig oppdrag. Eier hun ikke en paraply?

Det har med stil å gjøre - stil og eleganse. Mary vet akkurat hvordan hun skal sette sammen antrekk for å få det stilig og elegant. Mary på det bildet stiller i en så totalt annen liga enn MM gjorde på det andre bildet at de kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Mener du helt oppriktig at de to buksene kan sammenlignes?

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kvittre skrev (3 minutter siden):

For en artig vits … 

Ikke heng deg opp i korte sykdommer? Var ikke påstanden at hun var så stilig som kreftsyk? Nei , det vet vi ingenting om for hun skjulte seg. Så ok, da sammenligner vi frisk Catherine og syk MM da?  Fint. 

Hvis vi skal sammenligne MMs første år som kronprinsesse, da hun var ung og frisk, med Catherines første år som prinsesse, da hun var ung og frisk, sånn for å ha jevne lag her, så er jeg jamen ikke sikker på at det er Catherine som kommer best ut. MM hadde en rekke innertiere de årene.

Endret av SusieDerkins
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvittre skrev (3 minutter siden):

For en artig vits … 

MM har vært syk i 25 år?

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ad hominem skrev (1 minutt siden):

MM har vært syk i 25 år?

Nei?  Snakker vi om den stygge uelegante brudekjolen nå eller? I så fall falt jeg ut…

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
SusieDerkins skrev (3 minutter siden):

Hvis vi skal sammenligne MMs første år som kronprinsesse, da hun var ung og frisk, med Catherines første år som prinsesse, da hun var ung og frisk, sånn for å ha jevne lag her, så er jeg jamen ikke sikker på at det er Catherine som kommer best ut. MM hadde en rekke innertiere de årene.

Det holder å sammenligne med Dronning Sonjas 23 år som kronprinsesse. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
SusieDerkins skrev (50 minutter siden):

Nei, men idag har vi lært at dronninger som representerer i sydvest (= fiskeklær i min bok) de er elegante og vi beundrer dem. Men kronprinsesser i hverdagsantrekk på båttur, de shamer vi. Jeg tror jeg begynner å få taket på reglene nå.

Ingen har sagt at det er sånn. Foreslår at du kverulerer mindre og heller fokuserer mer på hva DU mener. Det blir en mer interessant tråd av det. 

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet
SusieDerkins skrev (11 minutter siden):

Hvilke innertiere, du må nevne i fleng!

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ad hominem skrev (7 minutter siden):

Det holder å sammenligne med Dronning Sonjas 23 år som kronprinsesse. 

Du må nesten bestemme deg for temaet her. Det var du som trakk frem Catherine, og når vi følger opp så skal vi heller snakke om Sonja? Bestem deg,

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvittre skrev (32 minutter siden):

Skrev jeg at jeg ser for meg en unnskyldning?  Jeg må lese hva jeg skrev , for jeg mener jeg skrev at jeg syntes …

Jeg er uenig i at han ikke har skadet kongen og kongehuset.  Jeg er fortsatt enig i at alle har ansvar for egne handlinger . 

Enig meg deg, selvfølgelig har han i en eller annen form skadet kongen, om ikke annet så er iallefall omdømmet Harald og Sonja har skapt skadet

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
SusieDerkins skrev (2 minutter siden):

Du må nesten bestemme deg for temaet her. Det var du som trakk frem Catherine, og når vi følger opp så skal vi heller snakke om Sonja? Bestem deg,

Sonja, Catherine, Mary..du klarer ikke se det er en ligaforskjell i hvordan de kler seg? Temaet her var MM klesstil. Hvor mange eksempler skal du ha? Du klarer ikke forholde deg til flere eksempler? Eller påstår du MM kler seg med klasse og stil?

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Beklager sen åpning av tråden. Den automatiske åpning feilet. 

• Liker 1
Skrevet

Nå er alle der, så dette går kanskje kun én vei.

• Liker 2
  • Hjerte 7
Skrevet

Alle gode tanker til kongefamilien! :hjerte:

• Liker 2
  • Hjerte 11
Skrevet

Det er litt rart å tenke på hvor preget man blir av å vite at vi med stor sannsynlighet ikke har Kongen lengre snart. 

• Liker 2
  • Hjerte 10
Skrevet

Dette føles så uendelig trist 😞 Kong Harald har vært en trygg og samlende skikkelse for Norge. Nå går alle mine varmeste tanker til han og hele kongefamilien i denne svært tunge stunden ♥️👑🇳🇴

• Liker 4
  • Hjerte 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...