Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har skremt han bort fra deg. Ikke fra andre kvinner. Ikke alle kvinner opererer slik som deg, beklager å si det. 

Hvor lenge har du vært singel TS?
HVor mange har du datet siden forrige seriøse forhold?

Anonymkode: 84fb1...d95

Hun har datet mamge og skremt de vekk. Det ligger mamge innlegg av henne inne her. Det går i samme tralten. 

Anonymkode: 02ed6...aae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg blir lattermild eller skremt av å lese innleggene til ts...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi de aller fleste ikke går med på det. Så har jeg skremt han litt bort fra det, det ble jo mer intrige enn kos for å si det sånn. Som han sa, damer er kompliserte og vi er alle like. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Nei det er vi ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (30 minutter siden):

Nei det er vi ikke. 

Nei. Men han syntes det🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iallefall fått energien tilbake! Jobber som yoga-instruktør og ikke hatt en time på 3-uker. Han spiste meg opp innvendig uten at jeg tenkte over det. Gikk ned i vekt også. 

Så dette måtte nok til 🙉🫶💥

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig hva en betatthet/hekt kan gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei. Men han syntes det🙈

Det er sikkert fordi han velger samme type kvinner hver gang, og du velger samme type menn hver gang.

Anonymkode: db77d...571

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei. Men han syntes det🙈

Han synes at alle damer er like? Merjelig utsagn. Han vet jo selvsagt godt at ulike kvinner reagerer på ulikt vis. Han vet jo også at sexrelasjoner fungerer for noen kvinner, selv om det ikke fungerer for alle.  

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har iallefall fått energien tilbake! Jobber som yoga-instruktør og ikke hatt en time på 3-uker. Han spiste meg opp innvendig uten at jeg tenkte over det. Gikk ned i vekt også. 

Du fremstår svært ustabil TS. Har du vurdert å oppsøke samtaleterapi for å unngå dette neste gang du dater? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvem er det du prøver å overbevise? 

Anonymkode: 02ed6...aae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er sikkert fordi han velger samme type kvinner hver gang, og du velger samme type menn hver gang.

Anonymkode: db77d...571

Det tror jeg også. Det virket som at han hadde vært utfor dette før. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han synes at alle damer er like? Merjelig utsagn. Han vet jo selvsagt godt at ulike kvinner reagerer på ulikt vis. Han vet jo også at sexrelasjoner fungerer for noen kvinner, selv om det ikke fungerer for alle.  

Du fremstår svært ustabil TS. Har du vurdert å oppsøke samtaleterapi for å unngå dette neste gang du dater? 

Det er ekstremt mye stygg prat her, mobbing og trakkasering. Uansett hva jeg skriver så blir det feil, det har jeg sett. Er det ikke bra at jeg nå har det greit? 

Takk for råd og støtte til noen av dere. 

🫶🫶❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva om du prøver 1 år uten sex eller dating og samtidig jobber med deg selv?

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han hadde vært borti samme type dame som meg ja, det var visst også en årsak til at han ikke ville ha denne type relasjon til damer mer. 

Det blir spennende å se om vi noen gang prates igjen. Isåfall uten relasjon til hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ekstremt mye stygg prat her, mobbing og trakkasering. Uansett hva jeg skriver så blir det feil, det har jeg sett. Er det ikke bra at jeg nå har det greit? 

🫶🫶❤️

Men du har det jo ikke greit egentlig. 

Tro det eller ei, jeg ønsker deg alt godt og et bedre liv. Som du lett kan få, men da må du ta nye valg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du har det jo ikke greit egentlig. 

Tro det eller ei, jeg ønsker deg alt godt og et bedre liv. Som du lett kan få, men da må du ta nye valg. 

Jeg er litt der hun som datet gang nr.3 og ble skuffet. Han ville ikke inn i forhold med henne. Vi er mange som er oppi dette. Det er vondt når det står på men veldig deilig når det er over. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han hadde vært borti samme type dame som meg ja, det var visst også en årsak til at han ikke ville ha denne type relasjon til damer mer. 

Det blir spennende å se om vi noen gang prates igjen. Isåfall uten relasjon til hverandre. 

Hvorfor blir det spennende å se? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor blir det spennende å se? 

Kanskje jeg syntes det er spennende. 🤷‍♀️👌

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å være så stygge mot ts, det er lov å føle seg såret og ha litt tanker rundt dette. Det er ikke uvanlig at man kan føle en slags kjærlighetssorg etter en kort relasjon, og folk reagerer forskjellig uten at det er noe galt med dem eller trenger å oppsøke hjelp. 

Anonymkode: efd50...dd2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

🫶🫶❤️

Jeg tror det største problemet folk her har med deg er at du har opprettet 3000 tråder her over flere år, og det er alltid samme greia, du jager bort alle menn og det går på repeat, repeat og atter repeat. Du må ta tak i deg selv hvis du ønsker andre resultater, hvis ikke så kommer du til å jage bort hver eneste mann som krysser din vei resten av livet.

Du har fått så mange god råd her, men du driter jo i alle som ikke er enige med deg, og da blir man passe lei.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slutt å være så stygge mot ts, det er lov å føle seg såret og ha litt tanker rundt dette. Det er ikke uvanlig at man kan føle en slags kjærlighetssorg etter en kort relasjon, og folk reagerer forskjellig uten at det er noe galt med dem eller trenger å oppsøke hjelp. 

Anonymkode: efd50...dd2

Se nyeste svar fra AB...a21. Det forklarer det store bildet her. Vi ønsker å hjelpe TS ut av et svært usunt mønster. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...