Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk 🫶 jeg spør deg som ikke er så kvass. Det han gjør mot meg nå, iskald, legger alt over på meg - med unntak ista (han skrev han forstod at jeg reagerte med at han hadde blitt kjent med meg, før han lå med ei ann og hadde sex med meg 3 dager etter det igjen)☝️ utrolig å høre fra han. Men skulle tro jeg har gjort han noe helt forferdelig. Siden han er plutselig kald og fraværende. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Er det greit det han gjør? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva endrer det hvorvidt andre synes det han gjør er greit eller ikke? 

Du synes ikke det er noe greit. Da må DU ta helt avstand. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk 🫶 jeg spør deg som ikke er så kvass. Det han gjør mot meg nå, iskald, legger alt over på meg - med unntak ista (han skrev han forstod at jeg reagerte med at han hadde blitt kjent med meg, før han lå med ei ann og hadde sex med meg 3 dager etter det igjen)☝️ utrolig å høre fra han. Men skulle tro jeg har gjort han noe helt forferdelig. Siden han er plutselig kald og fraværende. 

Takk for tilliten.

Jeg vil si at dette har han gjort mot seg selv. Han søker nok trøst hos deg for han tror du har sympati med han. 

Er litt det samme med mennesker som er utro som beskylder partneren sin for det. 

Projisering kalles det.

Dårlig samvittighet kan sprenge på så innvendig at mennesker ikke klarer å holde på den. Kan være han er sint på seg selv, så er det deg det går utover siden han er trygg på deg. 

Det kan også være et psykologisk triks for å få deg medavhengig slik at du blir avhengig av han, og da kan han bruke deg for sex som sin lille filledukke. 

Veldig umoden oppførsel i så fall om det stemmer. Dette er bare synsing fra min side og ikke sannheten. Det synes jeg du må ta i betraktning, men stoler du ikke på han så har du allerede svaret ditt. 

Kald og fraværende betyr at han distanserer seg. Det er en forsvarsmekanisme, og den virker helt mot sin hensikt. 

Ga dette mening for deg?

Endret av Strigiformes
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ok, skal fortelle alt her.

Ja, eller så var det for å få seg? Jeg hadde jo avvist han om han kun var ute etter sex. Er jo kun han som vet, å han må nesten oppleves for å vite litt mer konkret. 

Jeg vet at han egentlig bare var ute etter ligg, vil du vite hvorfor? Fordi første gangen vi traff hverandre, så ble han ganske fort kåt, merket han ville ligge i sofaen, så på kroppen min osv. Rett før han måtte dra (jeg skulle tidlig opp), så prøvde han seg etter at vi kysset. Jeg avviste og han ble litt fornærmet virket det som. Klart etter da var han jo nærmest "forelsket" i meg. 

Neste gan vi møttes så ble det til at vi lå sammen. Det er en rar elektrisk stemning mellom oss to. Rett før vi la oss i sengen sa jeg, jeg håper du står for at det er forhold du er ute etter og ikke ligg? Det er ganske mange muligheter der ute, så jeg er ikke ute det, sa jeg. Neinei, han var ikke ute etter det. 

Etter vi hadde sex da, ble han noe annerledes, men ble på igjen når han virket kåt igjen. Dette er jo en kjent sak! 

Allerede da fikk jeg en sterk følelse på at jeg igjen bommet. Det stemte, han sa han da ville kun ha sexrelatert, siden han tidligere har blitt ødelagt av damer. Visst nok utroskap. Han fikk litt medlidenhet fra meg.

Men tiltrekningen var så enorm at jeg ikke ville miste han, så det ble slik videre også. Men vi gikk inn med noen primisser, at vi holdt oss til hverandre, skulle være litt på så ikke alt døde ut, og at vi sjekket oss for kjønnssykdommer siden han rett før meg hadde ei random ei. Det sa han rett før vi skulle ha sex 🙈 så etter hver gang vi hadde hatt oss, ble han litt irritert og virket døds kjedelig, la ingenting i noe. Så denne frustrasjonen har bygget opp hos meg og tilslutt blitt sur. Jeg må jo fores med noe godt jeg også da vel! 

Merket tidlgere at han ikke helt liker tanken på at jeg skal ha andre. Idag skrev jeg bare rett og slett at jeg tester meg og at jeg nå skifter/blir en ny etter han såklart. Så om han spiller et spill. Så kan han nå iallefall kjenne på den biten at han har mistet meg nå. Det tror jeg han har godt av, fordi han utelukket ikke en ny runde. Jeg skrev igår at det kan jo være vi sees igjen, da skrev han "ja men fikk bare litt nok etter igår kveld" han likte å være med meg, det var magisk. 

Så du føler vel ikke at han gjør alt rikitg han heller, eller hva? 🤷‍♀️

Han er ærlig. At du ikke liker svaret er ditt problem. Men fortsett gjerne å be om smuler du, så kan du lide mer og lage flere tråder . Men denne lidelsen ber du om nå altså. Your call 

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget er... hvem bryr seg om hva han har gjort eller ikke, det viktigste er jo at du gjør det som er best for deg, skjønner du ikke hva folk skal frem til? Holder det ikke med at du er sur på ham, skal du ha bekreftelse av hele tråden, og så hva, møte ham igjen og få ham til å ta skyld? Dropp denne fyren som en varm potet, dropp alt, gå videre og få det bra med deg selv. 

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er... hvem bryr seg om hva han har gjort eller ikke, det viktigste er jo at du gjør det som er best for deg, skjønner du ikke hva folk skal frem til? Holder det ikke med at du er sur på ham, skal du ha bekreftelse av hele tråden, og så hva, møte ham igjen og få ham til å ta skyld? Dropp denne fyren som en varm potet, dropp alt, gå videre og få det bra med deg selv. 

Jeg har droppet han. Reagerte bare på at noen sier " Han er ærlig", det vet ingen. For alt VI vet kan han sitte med ei dame hver kveld. Forlovet eller what ever. 

Han ble sur igjen da jeg påpekte at den han hadde sex med kanskje hadde smitte. Da skrev han " så du sitter fortsatt å påstår at jeg ligger med andre uteom deg?????!!". Skikkelig sur hissigpropp. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har droppet han. Reagerte bare på at noen sier " Han er ærlig", det vet ingen. For alt VI vet kan han sitte med ei dame hver kveld. Forlovet eller what ever. 

Han ble sur igjen da jeg påpekte at den han hadde sex med kanskje hadde smitte. Da skrev han " så du sitter fortsatt å påstår at jeg ligger med andre uteom deg?????!!". Skikkelig sur hissigpropp. 

Ååååå sååå koselig forhold dere har. En skikkelig drømmeprins for deg ❤️❤️

PS. Folk blir ofte sur og sint når noen har gjort nettop det folk beskylder de for. 

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ååååå sååå koselig forhold dere har. En skikkelig drømmeprins for deg ❤️❤️

PS. Folk blir ofte sur og sint når noen har gjort nettop det folk beskylder de for. 

Nettopp. Han ble SÅ sur da jeg sa hvs jeg var redd for lørdagskveld. Jeg er nesten helt sikker på at han hadde ei der lørdag kveld. Det dukker opp ei som forslag som venn ca hele tiden, vi har én felles venn og d er han. Hmm, lurer på om om hun vet om meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Han ble SÅ sur da jeg sa hvs jeg var redd for lørdagskveld. Jeg er nesten helt sikker på at han hadde ei der lørdag kveld. Det dukker opp ei som forslag som venn ca hele tiden, vi har én felles venn og d er han. Hmm, lurer på om om hun vet om meg. 

Oj. Du avslører deg veldig nå. Hvor mange tråder har du egentlig skrevet om han? Hjelpe meg ! Har du kvittet deg med han nå?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er skikkelkmig furten og kald i mld også. Jeg slår tilbake med samme mynt og avventer å teste meg. Det får han da gjøre seøv. Makan!

Så du tenker det er lurt å gå rundt med Klamma og bli skikkelig sjuk?? Gud bedre! 

Anonymkode: 0ce09...b67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er skikkelkmig furten og kald i mld også. Jeg slår tilbake med samme mynt og avventer å teste meg. Det får han da gjøre seøv. Makan!

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han kan jo teste seg selv? Han vil jeg skal gjøre det idag, ikke har jeg mulighet. Jeg bestemmer over mitt liv, ingen andre. 

Ditt underliv er ditt ansvar, og ja du bestemmer over det. Din seksuelle helse er ditt ansvar. 

Å droppe teste seg for SOS for å hevne seg over at man er dumpet er fullstendig bakvendt. Jeg kan ikke fatte hvorfor du skal utsette teste deg, og dermed også utsette eventuell behandling, for å straffe han for at han dumpet deg? 

Hadde jeg blitt dumpet og fått beskjed om å teste meg, så hadde jeg bestilt hastetime hos legen... Ikke faen om jeg hadde ventet til han kanskje hadde testet seg, og kanskje hadde delt resultatet. Hvis JEG har risiko for at JEG har en SOS, så er det JEG som har ansvar for å teste meg, fordi det er JEG som må ha behandling. 

Anonymkode: 7304c...fb1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ditt underliv er ditt ansvar, og ja du bestemmer over det. Din seksuelle helse er ditt ansvar. 

Å droppe teste seg for SOS for å hevne seg over at man er dumpet er fullstendig bakvendt. Jeg kan ikke fatte hvorfor du skal utsette teste deg, og dermed også utsette eventuell behandling, for å straffe han for at han dumpet deg? 

Hadde jeg blitt dumpet og fått beskjed om å teste meg, så hadde jeg bestilt hastetime hos legen... Ikke faen om jeg hadde ventet til han kanskje hadde testet seg, og kanskje hadde delt resultatet. Hvis JEG har risiko for at JEG har en SOS, så er det JEG som har ansvar for å teste meg, fordi det er JEG som må ha behandling. 

Anonymkode: 7304c...fb1

Ja 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Var det du som hadde den lange tråden der du fikk opp et venneforslag på facebook og var overbevist om at han lå med en annen? 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (12 minutter siden):

Var det du som hadde den lange tråden der du fikk opp et venneforslag på facebook og var overbevist om at han lå med en annen? 🤔

Garantert 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle hun vite om deg? Vet alle vennene dine hvem du ligger med til enhver tid?

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Ikke rart han blir sur, jeg hadde klikket hvis noen hadde pepret meg med grunnløse beskyldninger, mistenksomhet og STALKET meg ned på FB. Det er jo sjuk oppførsel. Du kjenner ham så vidt, det er en av de 7000 random folka du har ligget med etter fem minutter. For så å mene de skylder deg ting selv om de er ærlige på at de ikke ønsker forhold. Og de merker at du er en intens stalker med baktanker, ikke rart de svarer kaldt og kort. Du er svært dårlig på å ta sosiale signaler. 

Anonymkode: 359ea...642

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det må jo være greit så lenge du lar han.

Anonymkode: aa22c...965

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Ikke rart han blir sur, jeg hadde klikket hvis noen hadde pepret meg med grunnløse beskyldninger, mistenksomhet og STALKET meg ned på FB. Det er jo sjuk oppførsel. Du kjenner ham så vidt, det er en av de 7000 random folka du har ligget med etter fem minutter. For så å mene de skylder deg ting selv om de er ærlige på at de ikke ønsker forhold. Og de merker at du er en intens stalker med baktanker, ikke rart de svarer kaldt og kort. Du er svært dårlig på å ta sosiale signaler. 

Anonymkode: 359ea...642

Vi er uansett ikke sure nå. Vi er over den diskusjonen og han vet jeg slleit litt med at han hadde seg med ei rett før meg. Jeg får nok av kald/varm opplegg, det er det jeg sliter med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi er uansett ikke sure nå. Vi er over den diskusjonen og han vet jeg slleit litt med at han hadde seg med ei rett før meg. Jeg får nok av kald/varm opplegg, det er det jeg sliter med. 

Enten er han on/off med vilje eller så er han bare en emosjonellt ustabil person, uansett er det noe dritt for den som opplever det, ikke gå tilbake til det opplegget med ham, du vet det ikke blir noe bra med det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du får nok? Altså at du ikke kommer til å ville gi han mer tilgang til deg uansett? 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...