Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Psykolog? Aldri vært et tema. Jeg kommer fra en familie der vi skal klare oss. Men jeg burde nå i ettertid hatt dette siden jeg tydelig sliter med relasjonsproblemer. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Joda du har fått råd om det minst 300 ganger her, så at det aldri har vært tema er løgn.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han er skikkelkmig furten og kald i mld også. Jeg slår tilbake med samme mynt og avventer å teste meg. Det får han da gjøre seøv. Makan!

Du avventer og teste deg på trass??? HALLO, NÅR NOEN DU HAR HATT SEX MED BER DEG TESTE DEG SÅ ER DET FORDI DET ER GRUNN TIL Å TRO AT DET ER NOE DER!!

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du får jo ikke med deg alt her. Gjør du vel? Han skriver til meg idag. Jeg må skynde meg å teste meg. Why?! 

Jo, jeg leser alt. Og jeg mener fremdeles at du tenker og kverner alt for mye på ting. Bare se på tråden her, nesten annethvert innlegg er fra deg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du avventer og teste deg på trass??? HALLO, NÅR NOEN DU HAR HATT SEX MED BER DEG TESTE DEG SÅ ER DET FORDI DET ER GRUNN TIL Å TRO AT DET ER NOE DER!!

Han kan jo teste seg selv? Han vil jeg skal gjøre det idag, ikke har jeg mulighet. Jeg bestemmer over mitt liv, ingen andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke hør på rådene her, de fleste her tror et forhold er en maktkamp med strategier og spillteori. De skjønner ikke at vi er mennesker av kjøtt og blod, med masse følelser! Dine følelser er helt naturlige, ikke la noen trekke deg ned fordi du ikke er en robot. 

Anonymkode: 755a5...9ea

❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han kan jo teste seg selv? Han vil jeg skal gjøre det idag, ikke har jeg mulighet. Jeg bestemmer over mitt liv, ingen andre. 

Ok for å stave det for deg, han har nok testet seg, og funnet sykdom. Han tør ikke å si det rett ut, skjønner du?

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo teste seg selv? Han vil jeg skal gjøre det idag, ikke har jeg mulighet. Jeg bestemmer over mitt liv, ingen andre

Beklager, men her motsier du deg ganske kraftig, du er jo helt avhengig av hans bekreftelse og hva han ønsker her, ikke én gang gjennom denne tråden har du gitt inntrykk av å bestemme over eget liv, tvert om, lagt alt i hendene på ham! Våkne opp og ta styring kvinne, blokker ham, test deg for sykdom som du mest sannsynlig har fått av ham siden han snakker om det, og gå videre med livet. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok for å stave det for deg, han har nok testet seg, og funnet sykdom. Han tør ikke å si det rett ut, skjønner du?

Hvorfor skal det være greit at han driver med dette, om det er tilfellet? Hadde jeg gjort det, løyet meg på at jeg ikke har testet meg, for å avvente hans, så hadde jeg fått så det holdt her inne. Jeg tror ikke han har testet seg enda, da kunne han lkkegodt vært ærlig å sagt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skal det være greit at han driver med dette, om det er tilfellet? Hadde jeg gjort det, løyet meg på at jeg ikke har testet meg, for å avvente hans, så hadde jeg fått så det holdt her inne. Jeg tror ikke han har testet seg enda, da kunne han lkkegodt vært ærlig å sagt det. 

Dette er ikke en fordeling av skyld, dette er for å ivareta deg selv. Du vet ikke hva han har gjort eller ikke, kanskje har han hatt sex med noen som har gitt ham beskjed om potensiell smitte. Vil du risikere å gå med sykdom bare for å ikke gi ham overtaket her? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er skikkelkmig furten og kald i mld også. Jeg slår tilbake med samme mynt og avventer å teste meg. Det får han da gjøre seøv. Makan!

Du burde teste deg, helt uavhengig av om han ber deg om det eller ikke.

Du sier jo selv at du ikke stoler på at han ikke har noen andre, så sannsynligheten for sykdom er jo der hvis magefølelsen din stemmer. Du trenger selvsagt ikke opplyse han om at du tester deg, og har du ingen sykdommer så trenger du heller ikke opplyse om at du er frisk som en fisk.

Poenget er at du bør teste deg. Jeg hadde bare latt meldingene hans om at du bør teste deg stå ubesvart. Han vil ikke ha et forhold med deg, og nå vil han helle rikke ha et seksuelt forhold med deg, så hvorfor fortsette å svare denne fyren?

Anonymkode: db77d...571

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nå begynner jeg alvorlig å lure på deg !! Hvorfor i helvette skal han være åpen og ærlig med deg? Dere har IKKE et forhold!! 

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Psykolog? Aldri vært et tema. Jeg kommer fra en familie der vi skal klare oss. Men jeg burde nå i ettertid hatt dette siden jeg tydelig sliter med relasjonsproblemer. 

Har du råd til å gå privat, eller har du jobbforsikring som kan dekke psykologtimer?

For det nytter ikke å bare lete etter mannen, når du selv har mønstre som skaper utrygg dynamikk i forhold og også blir tiltrukket av utrygge menn. 

Endret av sekhmet369
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er fint at du klarer å identifisere hvilke årsaker som har skapt disse mønstrene i deg, men klarer du å se at du har havnet i et mønster hvor du fokuserer på å skylde på eksterne årsaker? Foreldre, mangel på psykolog i barndom, disse mennene. 

Så lenge du legger fokuset ditt på eksterne årsaker, vil det holde deg fra å løse problemet. Løsningen ligger nemlig inni DEG. 

At du skulle vært hos psykolog som barn, er bare en enorm bekreftelse på hvor viktig det er for deg å gå til psykolog nå, i voksen alder. Du vil gagnes av sorteringshjelp fra en profesjonell. 

Igjen, du ønsker et trygt og stabilt forhold, ikke sant? Det kommer du ikke til å få så lenge du holder på som du gjør. Beklager. Du må gjøre drastiske endringer med hvilke valg du tar. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal IKKE se på hva han gjør, hva du gjorde.. hva andre sier. 

Det eneste du skal spørre deg selv om er:

"Har jeg det godt i denne relasjonen???" 

Det vet du svaret på!! Ellers hadde du ikke opprettet tråder om temaet! Og JAAA! Det gjør vondt å gi slipp! Men hva er alternativet?? Vil du ødelegge deg selv!?!?! Er KUN DU som kan gjøre noe med det !! Han vil IKKE ha deg !! 

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

det er tydelig at du ikke skjønner hva en fuck friend er

Anonymkode: 016d2...79a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke. Begynner å lure på om han gjør dette med vilje for å gjøre meg avhengig. For så prøve å legge det over på meg. Nå vet han godt at jeg er den svake, vi skrev litt om det igår. Han sa at han likte meg godt men at jeg brydde meg for mye om hans liv. I forkant av dette sa jeg at han var kald, sendte kun når jeg spurte han om ting. Skrev "ja", og bare helt flat i alle mld. Klart hver og en dame egentlig ville gitt opp. Så dette mønsteret med å være varm/kald etterpå gir avsmak men samtidig også en rar avhengighet. Han vil kanskje være på om han føler han mister meg, jeg vet ikke. 

Før vi hadde sex så var han ute etter forhold. Det var etter et par ganger med sex han begynte å si at han kun øsnket sex og ikke annet. Så feil ådi at han ønsket dette fra begynnelsen

Han ønsker et forhold, men han ønsker ikke et forhold med deg - du er en som han ligger med, mens han venter på drømmedama. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her visste jeg jo at det ville bli rot da 🙈 ikke så lett å skal si nei til en mann jeg har det så fint med. Er denne mannen helt unnskyldt og han driver ikke hot/cold greia med vilje? Jeg spør bare. Han kunne ikke se at han drev på slik. Nå vil han ha litt pause før han mest sannsynlig vil ha deg igjen. Da er det nok jeg som ikke vil. Orker ikke utsette meg mer for dette da min begeistring for han har sunket veldog lavt. 

Du må slutte og skylde på andre. Du velger selv hvem du ønsker å ha i livet ditt. 

• Liker 6
Skrevet

Dette er ikke en fordeling av skyld, dette er for å ivareta deg selv. Du vet ikke hva han har gjort eller ikke, kanskje har han hatt sex med noen som har gitt ham beskjed om potensiell smitte. Vil du risikere å gå med sykdom bare for å ikke gi ham overtaket her? 

Enig. Det er barnslig. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper du får den hjelpen du trenger 🙌

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg tok idag. Bare den beordringen med at jeg skal gjøre det og ikke han jeg ikke liker. 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (8 minutter siden):

Håper du får den hjelpen du trenger 🙌

Takk 🫶 jeg spør deg som ikke er så kvass. Det han gjør mot meg nå, iskald, legger alt over på meg - med unntak ista (han skrev han forstod at jeg reagerte med at han hadde blitt kjent med meg, før han lå med ei ann og hadde sex med meg 3 dager etter det igjen)☝️ utrolig å høre fra han. Men skulle tro jeg har gjort han noe helt forferdelig. Siden han er plutselig kald og fraværende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...