Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men om det er sant at begge eksdamene hans var utro, den er jeg litt usikker på. Ofte skylder man på andre når man selv har stått for driten. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Så lenge du ikke kjenner han så kan du ikke vite, og det er det som er poenget mitt. 

Ikke godta mindre enn du fortjener.

Det er ditt ansvar å sette grenser for deg selv, ellers mister du deg selv :klem3:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 8.38):

Han sa videre at han ikke var klar for forhold men at vi kunne være sexvenner og treffe hverandre. Helt greit! Da ble vi også enige om å ikke ha andre, siden det da blir rot, sykdommer og ekkelt.

Sexvenner er jo i seg selv en dårlig ide, når dere slenger på "ikke ha andre" så er det enda værre. Dere er da på en måte i et forhold hvor før eller siden noen vil bli såret og denne gangen ble det deg. Ikke forvent eksklusivitet fra noen som du bare har sex med, da bør du heller finne deg en kjæreste.

Endret av Lorian
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Da dropper han nok å gå inn i flere sexeelasjoner, kanskje dette som skulle til for at han skulle lære. Jeg får meg helt klart en som tar bedre vare på meg enn dette. Han var ikke bra for meg!🫶

Mennesker som har store utfordringer med intimitet og nærhet bør ikke ha sex i det hele tatt spør du meg!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS! Det irriterer meg at du kun svarer på de svarene som gagner DEG i denne tråden!

Virker som du ønsker å dra dette ut i evigheten !!

Hvis han hadde likt deg, så hadde han gitt deg en KLEM!!! 

Han kan godt få det fint i et parforhold med andre!! Men han ønsker ikke det med deg !

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Da dropper han nok å gå inn i flere sexeelasjoner, kanskje dette som skulle til for at han skulle lære. Jeg får meg helt klart en som tar bedre vare på meg enn dette. Han var ikke bra for meg!🫶

Selvsagt dropper han ikke sexrelasjoner, hvorfor skulle han det? Han klarer jo å holde det til kun sex. 

Dere var ikke bra for hverandre. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror nok de aller fleste ikke vil klare dette. 

Vi er like vi damer og få vil nok finne seg i dette over tid. Det er klart at på første og andre møte bi hadde, datet vi jo, så gikk datingen over til venner med fordeler. Han ble etter 3 møte veldig still, ingen samtale å få fra han. Når han kjørte meg til sentrum fikk jeg ikke lov å gi han hadeklem. Jeg lurte etterpå hva årsaken var men han sa det var fordi han ikke var glad eller vant med klem. Så sa han videre at han ikke ønsket forhold med noen, fordi han har blitt ødelagt følelsesmessig av 2 ekser, de var begge utro. Så kanskje han ville beskytte seg selv? Tenkte jeg. 

Han var mye stille. Jeg er pratesalig og kunne prate til denne beskjedne mannen uansett, men noe må jeg ha tilbake óg. 

Så går tiden og jeg tok meg til takke bare med å se han. Jeg likte han på en underlig måte. Så endte det slik. Men ser han har begynt å skrive til meg men ikke sendt. Tror ikke jeg er helt glemt, da hadde han nok slettet meg. 

De fleste av oss damer som ønsker ett forhold går ikke med på å være knullevenner etter to dater. 
Vi går videre og finner oss noen som er interessert i forhold. Du har helt rett i at de fleste av oss ikke vil finne oss i slik behandling, men du tilgir og tilgir og tilgir og tilgir og tilgir i det uendelige, og vil ikke høre på noe som sies i klartekst til deg. 
De fleste av oss sitter ikke i det uendelige å finner opp unnskyldninger for en oppførsel som allerede er sagt så tydelig at det er unødvendig finne på unnskyldnigner. 

Han vil ikke gi deg klem, for dere er ikke kjærester, han vil ikke være kjæresten din, han vil ikke ha noe offentlig med deg. Det er ikke noe vits med flere unnskyldninger, han har sagt det rett ut, i klartekst. 

Du sier du er snakksalig, men ikke får noe tilbake og det må du. Hvorfor? Dere er ikke kjærester. 

Du er ikke glemt? Altså, det har gått noen timer... 
Og hvorfor skal han glemme deg eller slette deg? Du er ett lett tilgjengelig knull. 
Som fortsatt sitter i timesvis å venter på å se om han sender melding. Fordi DU ikke gir slipp. Du sletter ikke han. 
Skal du sette grenser for deg selv, så er det faktisk DU som må slette han. Skal du ta ansvar for deg selv, så er det DU som må slette. 
Det er fullstendig ansvarsfraskrivelse det du driver med nå. 

For et menneske jeg er😅 vanskelig å bare si til meg " Kutt ut slike menn", her er det jo åpenbart at jeg ikke klarer det. Har en som er som en klegg på meg, kjempe grei, men jeg finner han ikke attraktiv. Det må til! 

Nå har jo heller ikke han jeg snakker om her i tråden noe sunn tilknytning til folk. Med en slik holdning vil han desverre slite med å få kjæreste om han vil det etterhvert. Jeg er redd meg og han er for like! 💥

Han vil ikke ha noe problem med å få seg kjæreste, når han finner en han faktisk ønsker være kjæreste med. 
Han vil selvsagt ikke oppføre seg likt med en han ønsker være i ett forhold med, som en som kun er sex. 

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvorfor skal han droppe flere sex-relasjoner? Han har fått det som han ville i månedsvis. 
Det er DU som bør lære av dette. 

Anonymkode: 7304c...fb1

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Så lenge du ikke kjenner han så kan du ikke vite, og det er det som er poenget mitt. 

Ikke godta mindre enn du fortjener.

Det er ditt ansvar å sette grenser for deg selv, ellers mister du deg selv :klem3:

Takk, skal ta med meg den videre. 🫶

Han vil antagelig aldri få ei dame som gjør dette mot seg selv, de fleste setter grenser. Jeg gjorde ikke, å han koste seg glugg så lenge det varte.

Han kommer nok til å merke savn etter intimetet, men det får bare være ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

De fleste av oss damer som ønsker ett forhold går ikke med på å være knullevenner etter to dater. 
Vi går videre og finner oss noen som er interessert i forhold. Du har helt rett i at de fleste av oss ikke vil finne oss i slik behandling, men du tilgir og tilgir og tilgir og tilgir og tilgir i det uendelige, og vil ikke høre på noe som sies i klartekst til deg. 
De fleste av oss sitter ikke i det uendelige å finner opp unnskyldninger for en oppførsel som allerede er sagt så tydelig at det er unødvendig finne på unnskyldnigner. 

Han vil ikke gi deg klem, for dere er ikke kjærester, han vil ikke være kjæresten din, han vil ikke ha noe offentlig med deg. Det er ikke noe vits med flere unnskyldninger, han har sagt det rett ut, i klartekst. 

Du sier du er snakksalig, men ikke får noe tilbake og det må du. Hvorfor? Dere er ikke kjærester. 

Du er ikke glemt? Altså, det har gått noen timer... 
Og hvorfor skal han glemme deg eller slette deg? Du er ett lett tilgjengelig knull. 
Som fortsatt sitter i timesvis å venter på å se om han sender melding. Fordi DU ikke gir slipp. Du sletter ikke han. 
Skal du sette grenser for deg selv, så er det faktisk DU som må slette han. Skal du ta ansvar for deg selv, så er det DU som må slette. 
Det er fullstendig ansvarsfraskrivelse det du driver med nå. 

Han vil ikke ha noe problem med å få seg kjæreste, når han finner en han faktisk ønsker være kjæreste med. 
Han vil selvsagt ikke oppføre seg likt med en han ønsker være i ett forhold med, som en som kun er sex. 

Hvorfor skal han droppe flere sex-relasjoner? Han har fått det som han ville i månedsvis. 
Det er DU som bør lære av dette. 

Fordi de aller fleste ikke går med på det. Så har jeg skremt han litt bort fra det, det ble jo mer intrige enn kos for å si det sånn. Som han sa, damer er kompliserte og vi er alle like. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Skal si deg det du, jeg tror han vil ha problemer med å få seg kjæreste nå, mulig jeg får meg før han.

Han må se annerledes på damer enn det han gjør. Han behandler de ikke med respekt. Hvorfor ville han da ha sex på første date? Jeg sa nei, men elget seg fortsatt innpå, merket han ble snurt. Det tok 3 uker til før vi hadde oss.

Er heller ikke bare å knipse for menn. Min eks oppførte seg lik, han er singel enda etter to år. Dater og dater, ingen forandring på status.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS! Det irriterer meg at du kun svarer på de svarene som gagner DEG i denne tråden!

Virker som du ønsker å dra dette ut i evigheten !!

Hvis han hadde likt deg, så hadde han gitt deg en KLEM!!! 

Han kan godt få det fint i et parforhold med andre!! Men han ønsker ikke det med deg !

Han vil ikke inn i forhold. Han er skadet fra de to forrige forhold. Derfor vil han ha en venn med fordeler OG som godtar det. Der er det minimalt å velge. 

Jeg har snakket med han om dette. Han vil ha sex og være singel i flere år. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil ikke inn i forhold. Han er skadet fra de to forrige forhold. Derfor vil han ha en venn med fordeler OG som godtar det. Der er det minimalt å velge. 

Sånn nå fikk jeg svart deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde spurt han, vil du inn i forhold? Nei det vil jeg ikke. 

"Jo det vil du." 

Er det sånn du opererer? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere var ikke bra for hverandre

Den er jeg absolutt enig i. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi de aller fleste ikke går med på det. Så har jeg skremt han litt bort fra det, det ble jo mer intrige enn kos for å si det sånn. Som han sa, damer er kompliserte og vi er alle like. 

Du har skremt han bort fra deg. Ikke fra andre kvinner. Ikke alle kvinner opererer slik som deg, beklager å si det. 

Hvor lenge har du vært singel TS?
HVor mange har du datet siden forrige seriøse forhold?

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

De fleste damer som godtar ett knulleforhold skaper ikke så mye intriger. 
Det eneste er vel at han ditcher sin neste knullevenn tidligere ved tegn til drama. 

Du må slutte å tro at han legger like mye følelser i dette som deg. Du må slutte tro at han tenker like mye over dette som du gjør. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Skal si deg det du, jeg tror han vil ha problemer med å få seg kjæreste nå, mulig jeg får meg før han.

Han må se annerledes på damer enn det han gjør. Han behandler de ikke med respekt. Hvorfor ville han da ha sex på første date? Jeg sa nei, men elget seg fortsatt innpå, merket han ble snurt. Det tok 3 uker til før vi hadde oss.

Er heller ikke bare å knipse for menn. Min eks oppførte seg lik, han er singel enda etter to år. Dater og dater, ingen forandring på status.  

Han satte klare premisser allerede etter to dater, dere er ikke kjærester, dere kun har sex. Så holder han seg til disse premissene. 
Hva er respektløst med det? 

Din eks er singel etter to år, og din status er? 

Den som må endre holdning her er deg. Du må endre dine egne holdninger til deg selv. 
Den som behandler deg respektløst er deg selv.  Det er du som utsetter deg selv for dette. 
Når en mann sier han kun vil ha deg som knullevenn så er det DU som må sette grenser og si om du aksepterer å være knullevenn, eller om du går videre. Hvis du aksepterer å være knullevenn når du egentlig vil mer, så er det DU som går inn i relasjonen med falske premisser, og det er du selv som ikke respekterer dine egne grenser. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For et menneske jeg er😅 vanskelig å bare si til meg " Kutt ut slike menn", her er det jo åpenbart at jeg ikke klarer det. Har en som er som en klegg på meg, kjempe grei, men jeg finner han ikke attraktiv. Det må til! 

[...]

Kanskje det er det du trenger. En helt annen type enn det du pleier å gå for. For de relasjonene du nevner her inne har jo vært destruktive.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han satte klare premisser allerede etter to dater, dere er ikke kjærester, dere kun har sex. Så holder han seg til disse premissene. 
Hva er respektløst med det? 

Din eks er singel etter to år, og din status er? 

Den som må endre holdning her er deg. Du må endre dine egne holdninger til deg selv. 
Den som behandler deg respektløst er deg selv.  Det er du som utsetter deg selv for dette. 
Når en mann sier han kun vil ha deg som knullevenn så er det DU som må sette grenser og si om du aksepterer å være knullevenn, eller om du går videre. Hvis du aksepterer å være knullevenn når du egentlig vil mer, så er det DU som går inn i relasjonen med falske premisser, og det er du selv som ikke respekterer dine egne grenser. 

Hun har heller ikke respekt for han ! !  Hun går over grensene hans hele tiden ! Han har vært T Y D E L I G !

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er et ganske standard svar fra menn som ønsker seg lett tilgang til sex. De smører på at det er ikke deg, men det er dem... og de gjør det ganske bevisst med damer som de tenker så desperate at de aksepterer alt.. så kan de ha en lett tilgjengelig dame når de er kåte, mens de leter etter drømmedama. 

Endret av Blått
  • Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvis du hadde spurt han, vil du inn i forhold? Nei det vil jeg ikke. 

"Jo det vil du." 

Er det sånn du opererer? 

Slutt a.... er du virkelig så dum? Selvfølgelig så vil han ikke være ærlig med deg. Han vil ikke risikere å miste tilgangen til deg, for enkel sex, dersom han sier at han ikke er interessert i deg og at det aldri vil bli dere to. Det er opp til deg å sette grenser for deg selv, og hva du ønsker å akseptere fra en relasjon.  

Endret av Blått
  • Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...