Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det største problemet folk her har med deg er at du har opprettet 3000 tråder her over flere år, og det er alltid samme greia, du jager bort alle menn og det går på repeat, repeat og atter repeat. Du må ta tak i deg selv hvis du ønsker andre resultater, hvis ikke så kommer du til å jage bort hver eneste mann som krysser din vei resten av livet.

Du har fått så mange god råd her, men du driter jo i alle som ikke er enige med deg, og da blir man passe lei.

Anonymkode: 24f1f...a21

Dette leste jeg i tråden til hun som datet han på gang nr.3. Altså du må jo selv roe deg. Hvis du leser alle trådene som omhandler dating som, så forstår jeg godt du kan mikse litt. 

Jeg fikk gode råd i begynnelsen 🤗

Anonymkode: fb7ac...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er ekstremt mye stygg prat her, mobbing og trakkasering. Uansett hva jeg skriver så blir det feil, det har jeg sett. Er det ikke bra at jeg nå har det greit? 

Takk for råd og støtte til noen av dere. 

🫶🫶❤️

Jeg mener IKKE å være stygg mot deg! Virkelig! Fordi jeg VET akkurat hvordan du har det! Jeg gjorde det slutt med min FF for 1 mnd siden! Han kysset meg offentlig ! Men for han var det bare moro! For meg var det alvor! Jeg vil bare hjelpe deg! Til å se hva du fortjener! Vi er mange i dine sko, men vi ser og at du lurer deg selv... Er "vondt å se på" ! Jeg ønsker virkelig det beste for deg ! Men denne mannen er ikke rett for deg. Jeg måtte og innse det med min, det var jævlig vondt !!! Men jeg har det bedre nå ! 💔

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er ekstremt mye stygg prat her, mobbing og trakkasering. Uansett hva jeg skriver så blir det feil, det har jeg sett. Er det ikke bra at jeg nå har det greit? 

Takk for råd og støtte til noen av dere. 

🫶🫶❤️

Det handler ikke om at det du skriver er feil, men det handler om å rive deg litt tilbake til virkeligheten. Du må slutte å lage unnskyldninger for han når du ikke får det som du ønsker også må du begynne å akseptere han for den han er. Og du har jo forklart her at du har en tendens til å plukke menn der det blir en veldig dårlig dynamikk mellom dere. Du kan skylde på dem så mye du vil, men du må akseptere at du er deltagende i den dynamikken og at du må ta ditt ansvar for det. Du vil aldri få det bedre dersom du ikke jobber med det. Og det kommer fra en som selv har masse å jobbe med når det kommer til nære relasjoner. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette leste jeg i tråden til hun som datet han på gang nr.3. Altså du må jo selv roe deg. Hvis du leser alle trådene som omhandler dating som, så forstår jeg godt du kan mikse litt. 

Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til. 

Vi kjenner igjen dine tidligere tråder om tidligere dates. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært borte fra KG i minst et år hvis ikke 2, og du holdt på akkurat sånn her før jeg tok pause og, så det er jo tydelig at ingenting har endret, eller at du har tatt tak i deg selv.

Anonymkode: 24f1f...a21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg mener IKKE å være stygg mot deg! Virkelig! Fordi jeg VET akkurat hvordan du har det! Jeg gjorde det slutt med min FF for 1 mnd siden! Han kysset meg offentlig ! Men for han var det bare moro! For meg var det alvor! Jeg vil bare hjelpe deg! Til å se hva du fortjener! Vi er mange i dine sko, men vi ser og at du lurer deg selv... Er "vondt å se på" ! Jeg ønsker virkelig det beste for deg ! Men denne mannen er ikke rett for deg. Jeg måtte og innse det med min, det var jævlig vondt !!! Men jeg har det bedre nå ! 💔

Jeg hadde blitt knust hvis jeg visste at han fikk seg kjæreste.. eller ny sexpartner. MEN jeg kan ikke styre han! Jeg er veldig glad i han, og ønsker han det beste! Jeg kan ikke styre han! MEN jeg kan styre hva som er godt for meg! Kjærlighetssorg en stund er bedre enn å leve i hot/cold!!!! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For et menneske jeg er😅 vanskelig å bare si til meg " Kutt ut slike menn", her er det jo åpenbart at jeg ikke klarer det. Har en som er som en klegg på meg, kjempe grei, men jeg finner han ikke attraktiv. Det må til! 

Nå har jo heller ikke han jeg snakker om her i tråden noe sunn tilknytning til folk. Med en slik holdning vil han desverre slite med å få kjæreste om han vil det etterhvert. Jeg er redd meg og han er for like! 💥

Jeg tror han får kjæreste når han ønsker det, for da behandler han henne annerledes enn deg og deres opplegg. Slutt å legg alt på han. Han ville kun pule, du ville ha forhold. Han var ærlig , du var delulu.

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skal det. Han ville kanskje ikke gi klemmen fordi han selv er redd for å bli emosjonelt knyttet. Av og til blir man så ødelagt av andre at man tar avstand til all kjærlighet. Han likte veldig hånd massasjen jeg ga han, kom ofte med et lite hint om jeg kunne gjøre det på han. Selvom det kunne bli for mye for han, likte ikke så mye kos og klem. 

Er nok ikke derfor han ikke klemte, men at du ikke skullle få forhåpninger

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da dropper han nok å gå inn i flere sexeelasjoner, kanskje dette som skulle til for at han skulle lære. Jeg får meg helt klart en som tar bedre vare på meg enn dette. Han var ikke bra for meg!🫶

Han går nok lett inn en ny en, med ei som ikke blir needy som deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men om det er sant at begge eksdamene hans var utro, den er jeg litt usikker på. Ofte skylder man på andre når man selv har stått for driten. 

Dette kan du ikke skrive. Null grunn til .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje jeg syntes det er spennende. 🤷‍♀️👌

Herrefred nei, du har det ikke greit. Synes virkelig synd på deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 18.04):

Jeg har droppet han. Reagerte bare på at noen sier " Han er ærlig", det vet ingen. For alt VI vet kan han sitte med ei dame hver kveld. Forlovet eller what ever. 

Han ble sur igjen da jeg påpekte at den han hadde sex med kanskje hadde smitte. Da skrev han " så du sitter fortsatt å påstår at jeg ligger med andre uteom deg?????!!". Skikkelig sur hissigpropp. 

Han er ærlig og sier at han ikke vil ha deg til mer enn ligg, og da kan han ligge med hvem han vil uten å dele det med deg. Så hva han gjør spiller ingen rolle så lenge han ikke har noen forpliktelser ovenfor deg kan vi si at han er ærlig. At han er kjip er en helt annen sak.

Anonymkode: d32d2...304

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han går nok lett inn en ny en, med ei som ikke blir needy som deg. 

Spørs om noen vil ha han da🤯

Du virker kun til å stå på hans lag, har du ikke lest hele tråden? 

Det å være hot/cold er forvirrende før den andre personen. Det kan skape psykiske problemer. Noen gjør det bevisst, andre ikke. Spør Chatgp

Dere andre, ja jeg skjønner. Jeg skaø prøve så godt jeg kan. Går opp og ned. Han gjorde dagen min mer spennende, deilig og gøy. Men holder meg unna 😇

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han gjorde dagen min mer spennende, deilig og gøy.

Men for faen gjør dagen din mer spennende og gøy da? Finn på morsomme hobbyer, gå tur, vask huset til høy musikk og dans hver gang du tenker på ham osv, livet må gå videre uten denne dopamin påfylling. 

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørs om noen vil ha han da🤯

Du virker kun til å stå på hans lag, har du ikke lest hele tråden? 

Det å være hot/cold er forvirrende før den andre personen. Det kan skape psykiske problemer. Noen gjør det bevisst, andre ikke. Spør Chatgp

Dere andre, ja jeg skjønner. Jeg skaø prøve så godt jeg kan. Går opp og ned. Han gjorde dagen min mer spennende, deilig og gøy. Men holder meg unna 😇

Selvsagt vil noen ha han, du vil jo ha han noe helt vanvittig? Hvorfor skulle ingen andre ville det? 

Vi har lest hele tråden, poenget vårt er at denne dynamikken er dere begge to skyld i. Det er en dynamikk som dere begge to har skapt, og foret.

Og å legge skylden kun over på han, er ansvarsfraskrivelse som holder deg tilbake fra å lære til neste gang. 

Hvor lenge tenker du å holde deg singel før neste date? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han ville kun pule, du ville ha forhold. Han var ærlig , du var delulu.

Derfor er det greit å behandle folk slik, bare fordi de er godtroende, naiv eller "dululu"? Nei. Du må ta deg ei bolle

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skal si deg det du, jeg tror han vil ha problemer med å få seg kjæreste nå, mulig jeg får meg før han.

Han må se annerledes på damer enn det han gjør. Han behandler de ikke med respekt. Hvorfor ville han da ha sex på første date? Jeg sa nei, men elget seg fortsatt innpå, merket han ble snurt. Det tok 3 uker til før vi hadde oss.

Er heller ikke bare å knipse for menn. Min eks oppførte seg lik, han er singel enda etter to år. Dater og dater, ingen forandring på status.  

Tror du klarer å jage bort potensielle kandidater før de en gang rekker å tenke forhold fordi du er så vanvittig desperat etter et forhold. Den dagen du innser at du må være en hel person for å være én av to og slutter å lete etter validering hos andre dukker det sikkert opp en mann med hjerte av gull og ubegrenset tålmodighet.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk, skal ta med meg den videre. 🫶

Han vil antagelig aldri få ei dame som gjør dette mot seg selv, de fleste setter grenser. Jeg gjorde ikke, å han koste seg glugg så lenge det varte.

Han kommer nok til å merke savn etter intimetet, men det får bare være ☺️

Hva mener du med dette? Får bare være for hvem da? Han har eksplisitt bedt om å få slippe intimitet med deg, at du fremdeles vil at han skal savne deg tyder bare på at du ikke på noen måte er ferdig med han.

got2go skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke om jeg blir lattermild eller skremt av å lese innleggene til ts...

Det er lov å bli begge deler tror jeg, det skal godt gjøres å være så ute på viddene at man lurer på om det er tull eller ikke.🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og ps: chatpgt validerer deg i hva enn du forer den. Det fungerer dårlig med de utfordringene som holder deg tilbake fra et trygt forhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Derfor er det greit å behandle folk slik, bare fordi de er godtroende, naiv eller "dululu"? Nei. Du må ta deg ei bolle

Men han har jo ikke gjort noe annet enn å sette grenser? At du ikke vet hvordan man oppfører seg i møte med andre mennesker og er helt 100% grenseløs er ikke hans feil. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men for faen gjør dagen din mer spennende og gøy da? Finn på morsomme hobbyer, gå tur, vask huset til høy musikk og dans hver gang du tenker på ham osv, livet må gå videre uten denne dopamin påfylling. 

Anonymkode: 7fd05...96a

Det var deillig de timene vi hadde sammen, etterpå litt bittersweet. Spenning i så måte med å vente på svar fra han. Forstå den som vil. Jeg er ferdig her nå, jeg slakter han ikke. En mann som helt sikkert vil slite med å få kjæreste. Han eide jo null selvtillit selb. Han må møte den riktige, men det kan ta tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...