Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enten er han on/off med vilje eller så er han bare en emosjonellt ustabil person, uansett er det noe dritt for den som opplever det, ikke gå tilbake til det opplegget med ham, du vet det ikke blir noe bra med det. 

Anonymkode: 7fd05...96a

Akkurat dette jeg ville si nå. Tror nesten det var meingen at jeg skulle få en utblåsning i helga. Det var jo ikke kun lødagen, det har jo pågått lenge det her. Jeg har vartet han opp, laget middag, tatt initiativ. Etter filmkos og sex var han helt avlogget, selvom jeg sa at det tydelig ble vist og at han ikke trengte å poengtere hvor lite jeg var for han. Jeg vet vi ikke skulle dra det lengre, men det går jo an å være kjærlig å god? Ha litt respekt for at man gir hele seg selv, intimt osv. 

Så i det hele bildet sa magefølelsen at det var noe og den stemmer somregel veldig bra!☝️🤗 Jeg fikk for lite opperksomhet fra han og tror ikke han likte å bli snakket til. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du får nok? Altså at du ikke kommer til å ville gi han mer tilgang til deg uansett? 

Anonymkode: 84fb1...d95

Det tror jeg verken han eller meg vil. 

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (16 timer siden):

Han ønsker et forhold,

Hvorfor skriver du dette når han selv sier han ikke er ute etter forhold?  Jeg spurte han rett før vi havnet i senga om han ønsket forhold, fordi jeg ikke orker å ha et forhold med bare "ligg" , da sa han såklart "Joda, i bunn og grunn er det jo det". Men jeg vet at han tydelig gikk inn i det her for å ha sex, ikke annet. Ville ha se første kvelden. Dette var bestemt på forhånd, kanskje pga avstand, alder og plassen vi er på i livet. Han er yngre enn meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skriver du dette når han selv sier han ikke er ute etter forhold?  Jeg spurte han rett før vi havnet i senga om han ønsket forhold, fordi jeg ikke orker å ha et forhold med bare "ligg" , da sa han såklart "Joda, i bunn og grunn er det jo det". Men jeg vet at han tydelig gikk inn i det her for å ha sex, ikke annet. Ville ha se første kvelden. Dette var bestemt på forhånd, kanskje pga avstand, alder og plassen vi er på i livet. Han er yngre enn meg. 

Ingen problem hva han ville ha.  Du ga han det jo.  Oppvartet og hadde sex. Easy for han ja.  Fremdeles lov å kun ønske en ff. Og fremdeles du som har ønsket noe annet av deres relasjon enn han ville. Let it go. Du lager fader meg post etter post med forskjellige spørsmål pga ditt eget valg om å være en dørmatte og tømmestasjon. 

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror du må bare innse at han er ikke ute etter et forhold med deg. ☺️ Uansett.. var det deg i den tråden der hun hadde fått opp et venneforslag på Facebook og mente det var bevis for at han lå med henne? 🤔 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ingen problem hva han ville ha.  Du ga han det jo.  Oppvartet og hadde sex. Easy for han ja.  Fremdeles lov å kun ønske en ff. Og fremdeles du som har ønsket noe annet av deres relasjon enn han ville. Let it go. Du lager fader meg post etter post med forskjellige spørsmål pga ditt eget valg om å være en dørmatte og tømmestasjon. 

Jeg svarer folk i tråden, ja. Hvis det er irriterende for deg, kan du lese andre tråder istedenfor. Vi har ikke blokket hverandre, forhåpentligvis god tone fremover. Merker han ble irritert igår etter at alt ble ødelagt, tror det kverner litt hos han. Ikke dette som skulle bli utfallet.

Jeg svarte han på at test er utført og da har jeg gjort mitt. 

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du må bare innse at han er ikke ute etter et forhold med deg. ☺️ Uansett.. var det deg i den tråden der hun hadde fått opp et venneforslag på Facebook og mente det var bevis for at han lå med henne? 🤔 

Nei, det er ikke meg. Ørten av tråder om ditt og datt. 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (15 timer siden):

Takk for tilliten.

Jeg vil si at dette har han gjort mot seg selv. Han søker nok trøst hos deg for han tror du har sympati med han. 

Er litt det samme med mennesker som er utro som beskylder partneren sin for det. 

Projisering kalles det.

Dårlig samvittighet kan sprenge på så innvendig at mennesker ikke klarer å holde på den. Kan være han er sint på seg selv, så er det deg det går utover siden han er trygg på deg. 

Det kan også være et psykologisk triks for å få deg medavhengig slik at du blir avhengig av han, og da kan han bruke deg for sex som sin lille filledukke. 

Veldig umoden oppførsel i så fall om det stemmer. Dette er bare synsing fra min side og ikke sannheten. Det synes jeg du må ta i betraktning, men stoler du ikke på han så har du allerede svaret ditt. 

Kald og fraværende betyr at han distanserer seg. Det er en forsvarsmekanisme, og den virker helt mot sin hensikt. 

Ga dette mening for deg?

Ja det ga meg mye mening. Jeg er ikke ute etter å si at alt er hans feil, men alt er heller ikke min feil. Vi begge er voksne og gjort dette som egentlig skulle gi mer glede enn forvirring og frustrasjon. Det viser jo at det er vanskelig emosjonelt, spesielt for damer, å ha et slikt forhold. 

Frekkhet er jeg heller ikke glad i. Så lite som å gi en klem når han skulle dra ble for mye. 

Han løp omtrent med buksa nede da han dro. Nei nå var jeg fæl😂 men var ikke langt unna gitt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke meg. Ørten av tråder om ditt og datt. 

Jeg vet ikke helt om jeg tror deg, spesielt når jeg så at du tok det opp tidligere i tråden at du har samme tankegang ☺️ og når du grubler så mye over ting, som du gjør uttrykk for at du gjør i tråden, så vil jeg anbefale å tenke om du har noen form problemer i relasjoner og om du kanskje burde søkt psykisk helsehjelp 🤔❤️ det skal ikke være sånn at man grubler på ting, på den måten som du gjør. Det kommer av usikkerhet og frykt.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Akkurat dette jeg ville si nå. Tror nesten det var meingen at jeg skulle få en utblåsning i helga. Det var jo ikke kun lødagen, det har jo pågått lenge det her. Jeg har vartet han opp, laget middag, tatt initiativ. Etter filmkos og sex var han helt avlogget, selvom jeg sa at det tydelig ble vist og at han ikke trengte å poengtere hvor lite jeg var for han. Jeg vet vi ikke skulle dra det lengre, men det går jo an å være kjærlig å god? Ha litt respekt for at man gir hele seg selv, intimt osv. 

Så i det hele bildet sa magefølelsen at det var noe og den stemmer somregel veldig bra!☝️🤗 Jeg fikk for lite opperksomhet fra han og tror ikke han likte å bli snakket til. 

Han må jo poengtere at du ikke er noe mer enn sex for han. Du oppfører deg som du er kjæresten hans, enda du vet at du ikke er det. Hvis han hadde vært kjærlig og god, så hadde han gitt deg mer forhåpninger. 

Dette handler egentlig ikke om hvorvidt han ligger med andre eller ikke, men at dere har helt ulike premisser for knulleforholdet deres. Du oppfører deg som kjæreste, og forventer at han også skal det. Han vil ikke være kjærester, og oppfører seg derfor ikke slik. Dere er enige om at dere ikke skal være kjærester, dere er enige om at det kun er sex. Du kan faktisk ikke forvente at han skal oppføre seg som en kjæreste når du er helt enig i at dere ikke skal være kjærester. 

Du må sette grenser for deg selv, og det betyr at du ikke kan si ja til å være ei knulledukke hvis du egentlig vil være kjæreste. 
Da må du si NEI. Altså "enten går vi for forhold, eller så kutter vi relasjonen".
Du setter ikke grenser ved å si "jaok, vi kan ha sex, så kan jeg være kjæresten din mens du er singel". For det er det du sier med din oppførsel. Du er i  ett ensidig kjæresteforhold, hvor du er er kjæreste med en som er singel. 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og likevel sa du ja takk til å være knullevenner, når han sa han ikke ville ha forhold. Du sa ja til å kun være ett gjentagende ligg. 
Hvis du ikke vil være ett ligg, så lær deg snu deg å gå. Ikke si ja til å være ett ligg hvis du ikke vil være det. Du får ikke en mann til å falle for deg bare fordi du varter han opp og sprer beina slik at han får det han ønsker, inkludert friheten til å knulle hvem han vil. 

Anonymkode: 7304c...fb1

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg svarer folk i tråden, ja. Hvis det er irriterende for deg, kan du lese andre tråder istedenfor. Vi har ikke blokket hverandre, forhåpentligvis god tone fremover. Merker han ble irritert igår etter at alt ble ødelagt, tror det kverner litt hos han. Ikke dette som skulle bli utfallet.

Utfallet for han er nok greit nok, han finner sikkert ei ny ff.  Ditt utfall virker verre med din kverning om ting du nesten ba om. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja det ga meg mye mening. Jeg er ikke ute etter å si at alt er hans feil, men alt er heller ikke min feil. Vi begge er voksne og gjort dette som egentlig skulle gi mer glede enn forvirring og frustrasjon. Det viser jo at det er vanskelig emosjonelt, spesielt for damer, å ha et slikt forhold. 

Frekkhet er jeg heller ikke glad i. Så lite som å gi en klem når han skulle dra ble for mye. 

Han løp omtrent med buksa nede da han dro. Nei nå var jeg fæl😂 men var ikke langt unna gitt. 

Men dette godtok du jo.  Fremdeles deg det går utover og ditt valg. Er det hyggelig å ikke gi klem ol ? Nei absolutt ikke. Men han her ville kun ha sex så da var det sånn. Ikke start ff igjen, det er ikke for deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du beskriver er ikke et sexmøte, du stilte opp som om du ba på date hjem til deg, han responderte ikke på det fordi han vil ikke ha et forhold og nærhet. Du sier du fikk for lite oppmerksomhet fra ham, men du skulle ikke hatt mer, tatt avtalen deres i betraktning. Dere skulle møtes for sex, men du fortsatte å behandle det som et forhold fordi du innerst ønsker et.

Her er et tips til deg, og jeg tror du må sette det som en hard grense, ikke ha sex utenfor forpliktende relasjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde du ikke trengt å gjøre altså ! Hvis han har misstanke om smitte, så har han en plikt om å informere sexpartnere han har hatt! Han gjorde det av plikt! Han er ikke interessert i om du utfører test eller ikke ! Jeg er ganske overrasket over at du ikke ser at å utføre test er KUN for ditt eget beste !! Det har INGENTING med han å gjøre !!

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han må jo poengtere at du ikke er noe mer enn sex for han. Du oppfører deg som du er kjæresten hans, enda du vet at du ikke er det. Hvis han hadde vært kjærlig og god, så hadde han gitt deg mer forhåpninger. 

Dette handler egentlig ikke om hvorvidt han ligger med andre eller ikke, men at dere har helt ulike premisser for knulleforholdet deres. Du oppfører deg som kjæreste, og forventer at han også skal det. Han vil ikke være kjærester, og oppfører seg derfor ikke slik. Dere er enige om at dere ikke skal være kjærester, dere er enige om at det kun er sex. Du kan faktisk ikke forvente at han skal oppføre seg som en kjæreste når du er helt enig i at dere ikke skal være kjærester. 

Du må sette grenser for deg selv, og det betyr at du ikke kan si ja til å være ei knulledukke hvis du egentlig vil være kjæreste. 
Da må du si NEI. Altså "enten går vi for forhold, eller så kutter vi relasjonen".
Du setter ikke grenser ved å si "jaok, vi kan ha sex, så kan jeg være kjæresten din mens du er singel". For det er det du sier med din oppførsel. Du er i  ett ensidig kjæresteforhold, hvor du er er kjæreste med en som er singel. 

Og likevel sa du ja takk til å være knullevenner, når han sa han ikke ville ha forhold. Du sa ja til å kun være ett gjentagende ligg. 
Hvis du ikke vil være ett ligg, så lær deg snu deg å gå. Ikke si ja til å være ett ligg hvis du ikke vil være det. Du får ikke en mann til å falle for deg bare fordi du varter han opp og sprer beina slik at han får det han ønsker, inkludert friheten til å knulle hvem han vil. 

Anonymkode: 7304c...fb1

Takk for at du understreker dette, for dette er toppen av forvirring slik jeg leser det.

Når følelsene 'snakker' så blir det ofte slik. 

Det er en god grunn til at dette ikke er en god ide 👆

Det krever mye av mennesker å holde på slik. Ihvertfall etter det jeg kan lese. 

Det er veldig preventivt 🙌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 8.58):

Skjønner at jeg egentlig bare har utsatt å miste han. Jeg visste selv det var dumt. Jeg ville alikavel håpe å tro at jeg ville miste den tiltrekningen jeg hadde til han. Dumt han bare så enkelt gir meg opp, når vi koste oss så mye sammen. Var aldri noe drama. 

Tja... du har jo ikke mistet han, for du hadde han aldri. 

Du tiltrekkes emosjonelt utilgjengelige menn som kommuniserer rotete og tvetydig og evne å bruke kvinne for egen lyst uten ettertanke for deres følelser. 

Dette er jo et skikkelig dårlig eksemplar av en mann. Hvorfor driver du å svirrer rundt han? Han vil ikke være sammen med deg. Han vil ikke ha sex med deg en gang. Prøv å redd inn den lille rest av selvrespekt du kanskje har og hold avstand. Du skal se at hvis han plutselig ikke hører noe fra deg vil du høre fra han. Fordi dere begge er lite skadet emosjonelt og tror dette er en form for følelser eller kjærlighet eller at man "egentlig liker deg". 

Denne dynamikken er så forutsigbar at jeg kan skrive deg en bok som du kan lese og du tror jeg er klarsynt og driver med spåkunst. 

Niet. Det er samme regla hveeeer eneste gang når ting er som du beskriver. 

Anonymkode: fecfc...e1a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Takk for at du understreker dette, for dette er toppen av forvirring slik jeg leser det.

Når følelsene 'snakker' så blir det ofte slik. 

Det er en god grunn til at dette ikke er en god ide 👆

Det krever mye av mennesker å holde på slik. Ihvertfall etter det jeg kan lese. 

Det er veldig preventivt 🙌

Jeg tror nok de aller fleste ikke vil klare dette. 

Vi er like vi damer og få vil nok finne seg i dette over tid. Det er klart at på første og andre møte bi hadde, datet vi jo, så gikk datingen over til venner med fordeler. Han ble etter 3 møte veldig still, ingen samtale å få fra han. Når han kjørte meg til sentrum fikk jeg ikke lov å gi han hadeklem. Jeg lurte etterpå hva årsaken var men han sa det var fordi han ikke var glad eller vant med klem. Så sa han videre at han ikke ønsket forhold med noen, fordi han har blitt ødelagt følelsesmessig av 2 ekser, de var begge utro. Så kanskje han ville beskytte seg selv? Tenkte jeg. 

Han var mye stille. Jeg er pratesalig og kunne prate til denne beskjedne mannen uansett, men noe må jeg ha tilbake óg. 

Så går tiden og jeg tok meg til takke bare med å se han. Jeg likte han på en underlig måte. Så endte det slik. Men ser han har begynt å skrive til meg men ikke sendt. Tror ikke jeg er helt glemt, da hadde han nok slettet meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han ble etter 3 møte veldig still, ingen samtale å få fra han. Når han kjørte meg til sentrum fikk jeg ikke lov å gi han hadeklem. Jeg lurte etterpå hva årsaken var men han sa det var fordi han ikke var glad eller vant med klem. Så sa han videre at han ikke ønsket forhold med noen, fordi han har blitt ødelagt følelsesmessig av 2 ekser, de var begge utro. Så kanskje han ville beskytte seg selv? Tenkte jeg. 

Husk det til neste gang, neste gang noen oppfører seg sånn, løp vekk som om det er fucking OL du trener til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Fordi dere begge er lite skadet emosjonelt og tror dette er en form for følelser eller kjærlighet eller at man "egentlig liker deg". 

Du har helt riktig her. Vi begynte tidlig å diskutere skal jeg si deg. Allerede den andre uka var vi litt uenige og ikke redd for å vise irritasjon. 

Jeg har hatt en lignende mann før, vi hoppet ut og inn av relasjonen - kranglet og slettet hverandre. Tror du ikke vi alltid fant tilbake til hverandre? Joda 2år holdt vi på før JEG kuttet han ut. Han var skadet fra barndommen, han sta som jeg er og vi oppførte oss som hun og katt, virkelig!

Så ja, jeg tror deg med at to mennesker som er like skadet emosjonelt kan tro dette er riktig. Selvom han ikke får en mld av meg, ikke én. Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror nok de aller fleste ikke vil klare dette. 

Vi er like vi damer og få vil nok finne seg i dette over tid. Det er klart at på første og andre møte bi hadde, datet vi jo, så gikk datingen over til venner med fordeler. Han ble etter 3 møte veldig still, ingen samtale å få fra han. Når han kjørte meg til sentrum fikk jeg ikke lov å gi han hadeklem. Jeg lurte etterpå hva årsaken var men han sa det var fordi han ikke var glad eller vant med klem. Så sa han videre at han ikke ønsket forhold med noen, fordi han har blitt ødelagt følelsesmessig av 2 ekser, de var begge utro. Så kanskje han ville beskytte seg selv? Tenkte jeg. 

Han var mye stille. Jeg er pratesalig og kunne prate til denne beskjedne mannen uansett, men noe må jeg ha tilbake óg. 

Så går tiden og jeg tok meg til takke bare med å se han. Jeg likte han på en underlig måte. Så endte det slik. Men ser han har begynt å skrive til meg men ikke sendt. Tror ikke jeg er helt glemt, da hadde han nok slettet meg. 

Han har nok ikke slettet deg av ren høflighet, du må slutte å tolke så mye ting inn i ting som ikke er der.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...