Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har helt riktig her. Vi begynte tidlig å diskutere skal jeg si deg. Allerede den andre uka var vi litt uenige og ikke redd for å vise irritasjon. 

Jeg har hatt en lignende mann før, vi hoppet ut og inn av relasjonen - kranglet og slettet hverandre. Tror du ikke vi alltid fant tilbake til hverandre? Joda 2år holdt vi på før JEG kuttet han ut. Han var skadet fra barndommen, han sta som jeg er og vi oppførte oss som hun og katt, virkelig!

Så ja, jeg tror deg med at to mennesker som er like skadet emosjonelt kan tro dette er riktig. Selvom han ikke får en mld av meg, ikke én. Ts

Anonymkode: fb7ac...9b3

Og synes du dette et er et bra forhold? Irritasjon, krangling fra tidlig, den ene drar ene veien og den andre andre, slår opp og kommer sammen, en du er i en kamp med og ikke et forhold. Er dette kjærlighet for deg, være med en som hverken vil ha deg eller gi slipp? En du aldri vet om er der for deg? 

Anonymkode: 7fd05...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Husk det til neste gang, neste gang noen oppfører seg sånn, løp vekk som om det er fucking OL du trener til. 

Fantastisk bra kommentar 🙌

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For et menneske jeg er😅 vanskelig å bare si til meg " Kutt ut slike menn", her er det jo åpenbart at jeg ikke klarer det. Har en som er som en klegg på meg, kjempe grei, men jeg finner han ikke attraktiv. Det må til! 

Nå har jo heller ikke han jeg snakker om her i tråden noe sunn tilknytning til folk. Med en slik holdning vil han desverre slite med å få kjæreste om han vil det etterhvert. Jeg er redd meg og han er for like! 💥

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror nok de aller fleste ikke vil klare dette. 

Vi er like vi damer og få vil nok finne seg i dette over tid. Det er klart at på første og andre møte bi hadde, datet vi jo, så gikk datingen over til venner med fordeler. Han ble etter 3 møte veldig still, ingen samtale å få fra han. Når han kjørte meg til sentrum fikk jeg ikke lov å gi han hadeklem. Jeg lurte etterpå hva årsaken var men han sa det var fordi han ikke var glad eller vant med klem. Så sa han videre at han ikke ønsket forhold med noen, fordi han har blitt ødelagt følelsesmessig av 2 ekser, de var begge utro. Så kanskje han ville beskytte seg selv? Tenkte jeg. 

Han var mye stille. Jeg er pratesalig og kunne prate til denne beskjedne mannen uansett, men noe må jeg ha tilbake óg. 

Så går tiden og jeg tok meg til takke bare med å se han. Jeg likte han på en underlig måte. Så endte det slik. Men ser han har begynt å skrive til meg men ikke sendt. Tror ikke jeg er helt glemt, da hadde han nok slettet meg. 

Så bra han setter grenser for seg selv. Det burde du også gjøre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og synes du dette et er et bra forhold? Irritasjon, krangling fra tidlig, den ene drar ene veien og den andre andre, slår opp og kommer sammen, en du er i en kamp med og ikke et forhold. Er dette kjærlighet for deg, være med en som hverken vil ha deg eller gi slipp? En du aldri vet om er der for deg? 

Nei, så absolutt ikke. Det er et usunt hekt som vi egentlig ser begge to. Meg og han som holdt på i 2år visste at det var feil, mem jeg vet han trigget til slike forhold. Av en grunn 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For et menneske jeg er😅 vanskelig å bare si til meg " Kutt ut slike menn", her er det jo åpenbart at jeg ikke klarer det. Har en som er som en klegg på meg, kjempe grei, men jeg finner han ikke attraktiv. Det må til! 

Nå har jo heller ikke han jeg snakker om her i tråden noe sunn tilknytning til folk. Med en slik holdning vil han desverre slite med å få kjæreste om han vil det etterhvert. Jeg er redd meg og han er for like! 💥

Men ærlig talt, du har fått råd i mange år om å ta tak i det, og her er vi på mann 399 og du har enda ikke gjort en pøkk for å fikse ting, så hva forventer du egentlig? 

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (Akkurat nå):

Skal det. Han ville kanskje ikke gi klemmen fordi han selv er redd for å bli emosjonelt knyttet. Av og til blir man så ødelagt av andre at man tar avstand til all kjærlighet. Han likte veldig hånd massasjen jeg ga han, kom ofte med et lite hint om jeg kunne gjøre det på han. Selvom det kunne bli for mye for han, likte ikke så mye kos og klem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå har jo heller ikke han jeg snakker om her i tråden noe sunn tilknytning til folk. Med en slik holdning vil han desverre slite med å få kjæreste om han vil det etter hvert. Jeg er redd meg og han er for like! 💥

Du må slutte å si det. Det er bare dårlige unnskyldninger som du lager for deg selv, fordi du ikke er fornøyd med de små brødsmulene han gir deg. ☺️ Han er ikke interessert i deg og den dagen han finner seg en han liker så er du ute. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, så absolutt ikke. Det er et usunt hekt som vi egentlig ser begge to. Meg og han som holdt på i 2år visste at det var feil, mem jeg vet han trigget til slike forhold. Av en grunn 🤷‍♀️

Du trigger også til det, TS... 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal det. Han ville kanskje ikke gi klemmen fordi han selv er redd for å bli emosjonelt knyttet. Av og til blir man så ødelagt av andre at man tar avstand til all kjærlighet. Han likte veldig hånd massasjen jeg ga han, kom ofte med et lite hint om jeg kunne gjøre det på han. Selvom det kunne bli for mye for han, likte ikke så mye kos og klem. 

Du leser inn det du ønsker å lese. Mest sannsynlig ønsket han ikke å risikere å bli sett klemmende offentlig med deg/noen. 
At han likte en håndmassasje betyr ikke, under noen omstendighet, at han var redd for å bli for knyttet til deg eller ønsket noe romantisk med deg. 

Beklager at jeg er skarp nå, men du har seriøse vrangforestillinger når du leser dette utifra disse små tingene og behøver en realitetsoppvekning for å snappe deg ut av det. Du graver deg selv inn disse hektene gang på gang. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du brukte halvparten så mye tid og energi på å tenke på deg selv, og dine egne behov som det du tenker på hva alle disse mennene kanskje føler/tenker/vil, så hadde du nok fått et bedre liv.

Du må lære deg at det eneste du skal bry deg om i en relasjon, er å reagere på det som skjer. "En fyr blir avvisende, snakker om utro ekser og vil ikke ha klem i bilen? Ok, da får jeg gå da, for her er det ikke noe å bygge videre på" du skal IKKE bruke masse tid på å analysere ham, hvorfor han ikke ville gi klem, om han får seg en partner en gang i tiden, det er NULL verdi for deg, der er sånn verdiløs tankespinn som ikke gir deg noe svar.

For du må dikte opp spørsmålene og svarene skjønner du?

Egentlig virker det som du liker å snakke om dette?

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

TS, det er en egen form for "escapism" når man aktivt fokuserer på å analysere menn i stedet for å analysere seg selv og ens valg. 

Det er selvsabotering og selvskading. Du er den eneste som taper på det - og kaster bort all den tiden du kunne brukt på et sunt forhold, om du FØRST jobber deg forbi dine issues. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eller så vil han ikke gi deg klemmen fordi at han ikke ønsker å gi deg en klem ☺️ kan være så enkelt. Du må se på handlingene og slutte å lage unnskyldninger for det som skjer. 

Endret av Blått
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Blått skrev (4 minutter siden):

Eller så vil han ikke gi deg klemmen fordi at han ikke ønsker å gi deg en klem ☺️ kan være så enkelt. Du må se på handlingene og slutte å lage unnskyldninger for det som skjer. 

Enig med deg @Blått

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ærlig talt, slutt, han ga deg ikke en klem fordi han ikke ville gi deg en klem, så enkelt er det.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du må selv sette grenser for hva du ønsker å godta. Så enkelt og så vanskelig leser jeg. 

Du kjenner han ikke...

Om det er en ren seksuell relasjon så forstår jeg at han reagerer slik. Det er veldig forståelig. 

Kos og klem fører ofte til en sterkere tilknytning. 

Slutt med og lag ris til egen ræv!!!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (9 minutter siden):

Du må selv sette grenser for hva du ønsker å godta. Så enkelt og så vanskelig leser jeg. 

Du kjenner han ikke...

Om det er en ren seksuell relasjon så forstår jeg at han reagerer slik. Det er veldig forståelig. 

Kos og klem fører ofte til en sterkere tilknytning. 

Slutt med og lag ris til egen ræv!!!!

Da dropper han nok å gå inn i flere sexeelasjoner, kanskje dette som skulle til for at han skulle lære. Jeg får meg helt klart en som tar bedre vare på meg enn dette. Han var ikke bra for meg!🫶

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

TS, det er en egen form for "escapism" når man aktivt fokuserer på å analysere menn i stedet for å analysere seg selv og ens valg. 

Det er selvsabotering og selvskading. Du er den eneste som taper på det - og kaster bort all den tiden du kunne brukt på et sunt forhold, om du FØRST jobber deg forbi dine issues. 

Jeg skriver ikke til han. Kjenner jeg han rett vil det nok kanskje komme noen mld fra han når han merker jeg tier som @Strigiformes nevnte her over. 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (39 minutter siden):

Men om det er sant at begge eksdamene hans var utro, den er jeg litt usikker på. Ofte skylder man på andre når man selv har stått for driten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da dropper han nok å gå inn i flere sexeelasjoner, kanskje dette som skulle til for at han skulle lære. Jeg får meg helt klart en som tar bedre vare på meg enn dette. Han var ikke bra for meg!🫶

Hvorfor er du så jævlig opptatt av at han skal lære eller skjønne noe her? Pass på deg selv og det du skal lære. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For alt du vet er han utro...

Så lenge han ikke var bra for deg, så bare anta det verste med en gang. 

Beskytt din egen fred for enhver pris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...