Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var deillig de timene vi hadde sammen, etterpå litt bittersweet. Spenning i så måte med å vente på svar fra han. Forstå den som vil. Jeg er ferdig her nå, jeg slakter han ikke. En mann som helt sikkert vil slite med å få kjæreste. Han eide jo null selvtillit selb. Han må møte den riktige, men det kan ta tid. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

DU sliter med å få kjæreste, DU eier null selvtillit. Det du snakker om er avhengighetsskapende oppførsel, on/off, ta deg et års tid fri fra dating og menn, lag deg et meningsfylt liv alene. 

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 8
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 12.09):

Ja jeg sa ja til vår sex-relasjon, men det innebar at han skulle gi litt av seg selv også, hvis ikke vil jeg miste hrle interessen. Vi hadde begge premisser som skulle holdes, ingen skulle ha sex med andre, noe jeg ikke vet om han hadde. Han endret status til hemmelig på facebook, noe som gjorde meg en rar mistanke. Jeg syntes absolutt han burde tåle at jeg spør hvor ståa er når han kun skriver "ja" til svar, kald og egentlig litt sur i måten å være på. Hvis vi skal ha glede av sex med hverandre, må vi også kumne stole på hverandre og ha en viss form for komunikasjon. Vi er begge voksne. 

Ikke i forhold,men ikke ha sex med andre? Men vil stå som singel på fb? Jaja...sier sitt..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var deillig de timene vi hadde sammen, etterpå litt bittersweet. Spenning i så måte med å vente på svar fra han. Forstå den som vil. Jeg er ferdig her nå, jeg slakter han ikke. En mann som helt sikkert vil slite med å få kjæreste. Han eide jo null selvtillit selb. Han må møte den riktige, men det kan ta tid. 

Hvorfor skulle du slakte han? 
Det er like sannsynlig har han noen på gang ettersom han setter grenser, han kunne jattet med deg en stund til for å få sex og litt kjærlighet uten å måtte løfte en finger. Når han velger å la det ligge har han sikkert en ny plan, mange menn har det. Men spiller det noen rolle? Om han er en fin kar (noe må det jo være siden du er besatt) som også er litt yngre kan han være gift før året er omme for alt du vet. Poenget er: drit i det! Du behøver ikke å gi han negative følelser for å gå videre selv, isåfall har du ikke skjønt noen ting og har laget en ny tråd før torsdag om hva som er greia med xxxx og har noen vært borti noe lignende (svar ja, men 99% går på den en gang, ikke over flere år)

Anonymkode: d32d2...304

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i alle dager er dette her som du driver å gjentar og forteller deg selv? 

Det er, for det første, revnende irrelevant for din del, og for det andre beviser det hvor fokuset ditt ligger: på han. Fremdeles. 

Er det mulig at du projikterer her? 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 12.09):

Ja jeg sa ja til vår sex-relasjon, men det innebar at han skulle gi litt av seg selv også, hvis ikke vil jeg miste hrle interessen. Vi hadde begge premisser som skulle holdes, ingen skulle ha sex med andre, noe jeg ikke vet om han hadde. Han endret status til hemmelig på facebook, noe som gjorde meg en rar mistanke. Jeg syntes absolutt han burde tåle at jeg spør hvor ståa er når han kun skriver "ja" til svar, kald og egentlig litt sur i måten å være på. Hvis vi skal ha glede av sex med hverandre, må vi også kumne stole på hverandre og ha en viss form for komunikasjon. Vi er begge voksne. 

Ikke i forhold,men ikke ha sex med andre? Men vil stå som singel på fb? Jaja...sier sitt.. er du 14 år? Veldig fjortismåte å tenke og skrive på iallefall

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spørs om noen vil ha han da🤯

Du virker kun til å stå på hans lag, har du ikke lest hele tråden? 

Det å være hot/cold er forvirrende før den andre personen. Det kan skape psykiske problemer. Noen gjør det bevisst, andre ikke. Spør Chatgp

Dere andre, ja jeg skjønner. Jeg skaø prøve så godt jeg kan. Går opp og ned. Han gjorde dagen min mer spennende, deilig og gøy. Men holder meg unna 😇

Lest hele tråden. Og ja mener han har vært ærlig.  Og mener du er sykelig hekta på han og deres greie.

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Derfor er det greit å behandle folk slik, bare fordi de er godtroende, naiv eller "dululu"? Nei. Du må ta deg ei bolle

Nei. Du må det. Han var ærlig. Du har tulla dette til. Du burde gå får kjæreste og ikke ff neste gang.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Misabelle skrev (7 timer siden):

Ikke i forhold,men ikke ha sex med andre? Men vil stå som singel på fb? Jaja...sier sitt..

Men dette angår ikke deg. Ikke i det hele tatt.,

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når han velger å la det ligge har han sikkert en ny plan, mange menn har det

Nettopp. Skal ikke se bort ifra at det allerede var ei annen ei der, derfor tok så lett på det. Vi hadde begge avtale med å ikke ha sex med andre, han ville ikke jeg heller skulle ha det. Han satt grense med at han ikke ville i forhold pga flere feil tidligere. Helt greit det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men dette angår ikke deg. Ikke i det hele tatt.,

Var ikke meg ts som skreiv det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Lest hele tråden. Og ja mener han har vært ærlig.  Og mener du er sykelig hekta på han og deres greie.

Ja det var jeg. Derfor jeg fikk noen støttenede ord også. Flere av vennene mine sier han ikke var god mot meg. Det er kald/varm som var spesielt ødeleggende, ikke at han var ærlig med hva han ville ha. Litt feigt å ville presse seg på sex første dagen også, det fjør mange fuckboys. Eller syntes du det lyser grønt lys her? 

De sier også at jeg sikkert får mld av han igjen når det har gått litt tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Men dette spiller ingen rolle? Hvorfor skal du bry deg om hva fremmede folk på nett mener om hvem som er best i hva av dere to? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slutt å være så stygge mot ts, det er lov å føle seg såret og ha litt tanker rundt dette. Det er ikke uvanlig at man kan føle en slags kjærlighetssorg etter en kort relasjon, og folk reagerer forskjellig uten at det er noe galt med dem eller trenger å oppsøke hjelp. 

Anonymkode: efd50...dd2

❤️ Ja dette er ganske vanlig. Jeg er ikke den eneste som havner med en mann man blir hekta på selvom det lyser rødt ut her. Det er jo igrunnen mye man må finne seg for å være ff, begge skal ha tillitt og åpen prat. Man skal heller ikke være kald/varm.

Jeg har hatt en ff tidligere, det fløt veldig fint, etterhvert bare døde det ut. Jeg fikk kjæreste ifjor på denne tiden og han har det nå. Jeg hadde adri noen følelse på at vedkommende hadde andre. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men dette spiller ingen rolle? Hvorfor skal du bry deg om hva fremmede folk på nett mener om hvem som er best i hva av dere to? 

Nei? Jeg siterte til vedkommende som sier han gjorde alt riktig. Hun skulle bare visst. Mine venner sa «løp», da han ville ha sex på første date. Jeg er så glad han måtte vente 3-4 uker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei? Jeg siterte til vedkommende som sier han gjorde alt riktig. Hun skulle bare visst. Mine venner sa «løp», da han ville ha sex på første date. Jeg er så glad han måtte vente 3-4 uker. 

Du skulle jo løpt ja, fordi du ønsket jo et forhold. Du skulle satt GRENSE for deg selv, ved å ikke ha sex på første date, siden du vil ha forhold. 

Du må lære deg sunn grensesetting. Du er havnet i et mønster hvor du tenker at sex og kropp kan fange dem til å ville ha et forhold og bli forelsket... Og du sårer deg selv hver gang det ikke fungerer. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Den eneste måten, og da mener jeg virkelig eneste måten sexvenner fungere på er om ingen av dere har følelser... du har tydelig følelser og da går det bare ikke. Han ville ha drama fri sex, og det fikk han ikke. Du bør faktisk stå litt opp for deg selv om ikke treffe han mer! Bare kutte han ut og vente til du finner en som vil det samme som deg her i livet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er jo akkurat det du gjør, flere ganger gjennom hele tråden, slik som dette:

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spørs om noen vil ha han da🤯

Du virker kun til å stå på hans lag, har du ikke lest hele tråden? 

Hvorfor er du glad for at han måtte vente 3-4 uker nå, men skriver at dere dessverre hadde tidlig sex i HI?
Vennene dine hadde kanskje rett? Er det derfor du sier at du ikke har noen å snakke med, fordi de prøver å advare deg men du blir bare dratt med i noe du kan kontrollere? Kanskje det er på tide å høre på råd du får som går på en datingpause som varer mer enn 20 minutter. Og istedenfor å lure deg selv for å slippe å sørge faktisk innrømme at det er grusomt, at du skulle mer enn gjerne hatt han, og ikke deflect og trøste deg med at han sikkert ikke får noen, at han er det ene eller det andre. Det handler om deg og du har ansvar for deg, hva med å bare ta de en gang for alle og slippe dette i fremtiden?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 8.38):

Vi begynte med dating i november. Koste oss masse, hadde desverre tidlig sex, god kjemi og alt. Så etterhvert ble han kaldere og ville ikke prate så mye.

Han sa videre at han ikke var klar for forhold men at vi kunne være sexvenner og treffe hverandre. Helt greit! Da ble vi også enige om å ikke ha andre, siden det da blir rot, sykdommer og ekkelt.

Likevel klarte jeg ikke helt å stole på det, en kveld var jeg sikker på at han hadde andre og jeg spurte. Han sa nei men statusen på facebook ble endret fra singel til der det stod ingenting. Jeg spurte hvorfor han endret den og ble sur på meg fordi jeg snoket. Jeg spurte fordi jeg var redd han egentlig har et forhold. Jeg vil for det første ikke ødelegge følelsene til ei annen dame, ikke vil jeg utsettes selv for narr. 

Etter jeg ble så bestemt, hadde visst for mye meninger, så ville han avslutte med meg. Så nå står jeg her som et naut, sikkert meningen - men likavel. Det er vondt. Lurer på om jeg ble for smart og fant ut om hans dobbeltliv? Kan jeg få noen oppmuntrende ord, takk? ❤️

Naut? Nei, ingen naut. Du tok han i løgn. 

Neste gong så unngå sex så tidleg, bli kjent med personen først. Det høres litt ut som han fekk det som han ville dessverre. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det var jeg. Derfor jeg fikk noen støttenede ord også. Flere av vennene mine sier han ikke var god mot meg. Det er kald/varm som var spesielt ødeleggende, ikke at han var ærlig med hva han ville ha. Litt feigt å ville presse seg på sex første dagen også, det fjør mange fuckboys. Eller syntes du det lyser grønt lys her? 

De sier også at jeg sikkert får mld av han igjen når det har gått litt tid. 

Men det gjør jo ikke noe om du får meld fra ham for du skal vel blokkere ham og gå videre, eller? Nå som du er klar over hva som skjer her, så konsentrerer du deg vel om deg selv fremover? Eller skal du bare lage lange tråder for å fyre opp under egen usunne oppførsel?

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS. Min erfaring: når en mann sier han ikke er klar for et forhold men kan være sexvenner mener han du er ikke kvinne han vil dele livet med men kan kose i sengen. En mann som liker deg vil gjøre alt for å glede deg og få deg bli. Kan hende han har forelsket seg og vil avslutte med deg fordi han er redd du ødelegger for de. Kanskje han har tenkt å beholde deg for sex samtidig som han bygger et kjærlighetsforhold med den han elsker

Anonymkode: e6330...b11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...