Thildamor Skrevet 14. mai #201 Skrevet 14. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja hva skjer! I sted så han ut som han kom rett fra statistrolle i Derrick til fjærkrestatist😂 Sist så kommenterte han også antrekket hans og sa at alpekostymet så bedre ut enn dressen han hadde ellers… 1
Titania Skrevet 14. mai #202 Skrevet 14. mai Jeg har fortsatt til gode å like en sang fra Ukraina 🙈 2
enkefru Skrevet 14. mai #203 Skrevet 14. mai Titania skrev (Akkurat nå): Jeg har fortsatt til gode å like en sang fra Ukraina 🙈 Motsatt her… første gang på flere år jeg ikke liker en av deres sanger 😅 5
Ludovica- Skrevet 14. mai #204 Skrevet 14. mai Jeg liker Danmark selv om jeg absolutt syns noe av fragmentet er helt likt Loreen tattoo sangen. Jeg Finland litt bedre, men er nok disse 2 jeg vil ha øverst. 1
Ellie25 Skrevet 14. mai #206 Skrevet 14. mai Skvatt først da jeg tittet opp da han engelske startet her for trodde det var Kevin Vågenes😂 2
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #208 Skrevet 14. mai Live er verre enn videoen på England. Og det sier mye…
jukkapalme Skrevet 14. mai #210 Skrevet 14. mai MissStiles skrev (Akkurat nå): Storbritannia går vel ikke videre….eller?!? De går alltid videre. Er en av de 4 store. 5
Titania Skrevet 14. mai #212 Skrevet 14. mai Det som er ekstra kjipt med låta til England er at man må høre den igjen til lørdag 😶 Hørt den to ganger, to ganger for mye 1 3
NordicViking Skrevet 14. mai Forfatter #213 Skrevet 14. mai Crimejunkie skrev (Akkurat nå): Hvordan gikk dette videre i UK? Håndplukket av BBC. De har ingen finale slik de fleste land har.
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #215 Skrevet 14. mai NordicViking skrev (Akkurat nå): Håndplukket av BBC. De har ingen finale slik de fleste land har. Med uvøren hånd 😂 1
Crimejunkie Skrevet 14. mai #216 Skrevet 14. mai NordicViking skrev (1 minutt siden): Håndplukket av BBC. De har ingen finale slik de fleste land har. Stemmer. Katastrofe. 1
Titania Skrevet 14. mai #217 Skrevet 14. mai Det er ikke typisk musikk jeg liker, men jeg liker Albania sin 😊 Håpe den går videre 3
Ellie25 Skrevet 14. mai #220 Skrevet 14. mai Jeg skjønner ingenting dersom ikke Norge går videre. Utrolig mye dårlig i kveld! 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå