Frøkenfryden Skrevet 14. mai #161 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (2 minutter siden): kommer en first price-Shakira også, mener jeg. På adresse sa hun ene jeg har glemt navnet på i farten at hoftene hennes juger, i motsetning til Shakiras Haha jeg vet! Jeg sa det før de, til min kjære faktisk, der er First price-Shakira😂 De hoftene løy! Jeg syns jo Norge også er liiiitt vel døll etterligning av Seven nation army tidvis.. 1
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #162 Skrevet 14. mai Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Er så spent på Danmark, den synker på oddsen, forstår ikke det?😔 Håper han ruler i dag, og Jonas selvfølgelig🙏 Gjør den? Jeg heier mest på den😘 1
MissStiles Skrevet 14. mai #163 Skrevet 14. mai Ludovica- skrev (1 minutt siden): Luxemburg er sånn bidrag jeg føler mange vil like men som jeg bare ikke helt klarer å like. Tenker det samme med Tsjekkia. Bortsett fra at han har litt av en stemme 😲
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #164 Skrevet 14. mai Frankrike blir litt mye Les Miserable-ish for meg.. 4
Titania Skrevet 14. mai #165 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (10 minutter siden): kommer en first price-Shakira også, mener jeg. På adresse sa hun ene jeg har glemt navnet på i farten at hoftene hennes juger, i motsetning til Shakiras Kypros 1
jukkapalme Skrevet 14. mai #167 Skrevet 14. mai Titania skrev (Akkurat nå): Kypros Jepp! og låta passer til navnet sitt, Jalla. For den er skikkelig jalla 1
Titania Skrevet 14. mai #168 Skrevet 14. mai Syns hun franske har bra stemme, men liker ikke sangen 😝 5
Titania Skrevet 14. mai #169 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jepp! og låta passer til navnet sitt, Jalla. For den er skikkelig jalla Jepp 😝
MissStiles Skrevet 14. mai #171 Skrevet 14. mai Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Frankrike blir litt mye Les Miserable-ish for meg.. Flink men jeg fikk den samme viben. 2
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #172 Skrevet 14. mai Titania skrev (4 minutter siden): Syns hun franske har bra stemme, men liker ikke sangen 😝 MissStiles skrev (1 minutt siden): Flink men jeg fikk den samme viben. Enig! Veldig dyktig sanger. Låta som ikke er helt innertier bare. 2
Miss Meilir Skrevet 14. mai #173 Skrevet 14. mai Imponert over post it-jakka til han fra Armenia, mine post it lapper detter alltid ned... 😄 4
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #174 Skrevet 14. mai Skjønner imgenting av Armenia (Men føles litt som en dag på jobben i spesialisthelsetjenesten😂) 3
Bingo Bongo Skrevet 14. mai #176 Skrevet 14. mai Jeg skjønner ikke helt det med at denne semifinalen liksom skulle ha så sterke låter? 🤷♀️ Lite fengende så langt. Skjønner ikke at Norge sin låt ligger dårlig an, og blir skuffet om den ikke går videre siden det er så mye annet svakt. 4
Ellie25 Skrevet 14. mai #178 Skrevet 14. mai Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Skjønner imgenting av Armenia (Men føles litt som en dag på jobben i spesialisthelsetjenesten😂) Haha JA! Eller en spinningtime 1
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #180 Skrevet 14. mai Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Gud så surt fra Kypros. Ja det var vondt😬 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå