NordicViking Skrevet 14. mai Forfatter #241 Skrevet 14. mai Ellie25 skrev (Akkurat nå): Hvorfor er England direktekvalifisert til finalen? De er en av "de fem store". De går alltid direkte til finalen. 1
Ellie25 Skrevet 14. mai #243 Skrevet 14. mai NordicViking skrev (3 minutter siden): De er en av "de fem store". De går alltid direkte til finalen. Ah okei, takk for svar! Litt irriterende det når de sender et så elendig bidrag. 3
Krinoline Skrevet 14. mai #244 Skrevet 14. mai Heia Danmark og Sveits! Dessverre er vårt bidrag kun veldig pinlig.
BeepBoop Skrevet 14. mai #245 Skrevet 14. mai Ellie25 skrev (1 minutt siden): Ah okei, takk for svar! Litt irriterende det når de sender et så elendig bidrag. Det gjør de alltid når de ikke har råd til å være vertsland neste år. 2 1
Ludovica- Skrevet 14. mai #246 Skrevet 14. mai Jeg tror kanskje ikke Norge går videre. Ser ekstremt lite hype for den sangen sånn rundt om. Hmm. Tipper hvertfall Danmark, Albania, Bulgaria og 2-3 ballader går videre fordi det er mange nok som liker det. Vanskelig å tippe hvem som ikke går videre. Armenia og Malta kanskje. Eller blander jeg. Han med post it lappene. 2
NordicViking Skrevet 14. mai Forfatter #247 Skrevet 14. mai Norge og Jonas har klatret opp fra 10. plass til 8. plass på oddslista for semifinale 2. Her skjer ting fort, men det er ingen garanti for at Norge går til finalen. https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2 2
Tough cookie Skrevet 14. mai #248 Skrevet 14. mai NordicViking skrev (37 minutter siden): Håndplukket av BBC. De har ingen finale slik de fleste land har. Hvorfor roper dem engelske artisten når han snakker?
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #249 Skrevet 14. mai Litt lei meg for at jeg må i bryllup under Eurovision, vil heller se det og skrive her med dere 3
jukkapalme Skrevet 14. mai #250 Skrevet 14. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Litt lei meg for at jeg må i bryllup under Eurovision, vil heller se det og skrive her med dere Du får ta en Mette Marit og be en av oss komme å redde deg fra det kjeeeeeeedelige bryllupet 😂 12 2 2
NordicViking Skrevet 14. mai Forfatter #254 Skrevet 14. mai BeepBoop skrev (1 minutt siden): Helt sikker på at vi går videre! 2
enkefru Skrevet 14. mai #256 Skrevet 14. mai MissStiles skrev (1 minutt siden): Norge er videre!! Hurra! 👏🇳🇴 2
jukkapalme Skrevet 14. mai #257 Skrevet 14. mai (endret) 3 er et lykketall, kom igjen nå sa jeg, et nanosekund før Norge ble lest opp Endret 14. mai av jukkapalme 2
jukkapalme Skrevet 14. mai #258 Skrevet 14. mai Å nei, jalla gikk videre. Da vet jeg når jeg skal ha dopause på lørdag. 2 1
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #259 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (11 minutter siden): Du får ta en Mette Marit og be en av oss komme å redde deg fra det kjeeeeeeedelige bryllupet 😂 😂😂😂😂 2
Frøkenfryden Skrevet 14. mai #260 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (2 minutter siden): Å nei, jalla gikk videre. Da vet jeg når jeg skal ha dopause på lørdag. Ja gud bedre!! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå