hadet Skrevet 16. mai #301 Skrevet 16. mai Personlig syns jeg at det hadde vært veldig gøy med Australsk seier! 😄
Gogglebox Skrevet 16. mai #302 Skrevet 16. mai Hvis Australia vinner blir det Eurovision-fest på formiddagen neste år da?
hadet Skrevet 16. mai #303 Skrevet 16. mai Gogglebox skrev (20 minutter siden): Hvis Australia vinner blir det Eurovision-fest på formiddagen neste år da? Ville mest sannsynlig ikke blitt arrangert i Australia 2 2
Ludovica- Skrevet 16. mai #304 Skrevet 16. mai jukkapalme skrev (2 timer siden): Oi. Håper det bare er tull og oppspinn. Helt enig, er akkurat det den høres ut som. Hadde passet bra i en eller annen Disney-film. Jeg har hatt den på hjernen i hele dag. Blir gæren snart Ja man kan få den på hjernen, men syns ikke det betyr bra hehe. Har ofte sanger jeg ikke liker på hjernen. Jeg er og litt der at jeg egentlig ikke syns land utenfor Europa skal være med. Hvis Australia vinner og et annet land må arrangere blir det litt teit syns jeg. Riktignok arrangerte Uk noen år tilbake men det var jo litt annerledes (man ser jo foreksempel at ukrainske fotball lag deltar i turneringer men spiller kampene sine i Polen). -- Angående Finland tviler jeg på at det er sant. Er jo veldig lett å spre rykter om man vil. Men føler det står alt for mye på spill å risikere å bli tatt i å ha kjøpt seieren. Og sier ikke det fordi Finland er min favoritt. 2
jukkapalme Skrevet 16. mai #305 Skrevet 16. mai Ludovica- skrev (1 time siden): Ja man kan få den på hjernen, men syns ikke det betyr bra hehe. Har ofte sanger jeg ikke liker på hjernen. Jeg er og litt der at jeg egentlig ikke syns land utenfor Europa skal være med. Hvis Australia vinner og et annet land må arrangere blir det litt teit syns jeg. Riktignok arrangerte Uk noen år tilbake men det var jo litt annerledes (man ser jo foreksempel at ukrainske fotball lag deltar i turneringer men spiller kampene sine i Polen). -- Angående Finland tviler jeg på at det er sant. Er jo veldig lett å spre rykter om man vil. Men føler det står alt for mye på spill å risikere å bli tatt i å ha kjøpt seieren. Og sier ikke det fordi Finland er min favoritt. Det betyr ikke noe bra, nei får alltid låter jeg ikke liker på hjernen. Irriterende. Hun synger jo fint da, men sangen er så kjeeeedelig Er helt enig ang. landene utenfor Europa. Australia var vel om jeg husker rett med første gang pga noe jubileum og så bare fortsatte de å være med. Tror ikke det er sant jeg heller, håper ikke det, i hvert fall. En halvtime igjen! Gleder meg! 1
NordicViking Skrevet 16. mai Forfatter #306 Skrevet 16. mai Gulline skrev (4 timer siden): Rykter om Finlands bidrag: https://www.nettavisen.no/kjendis/ville-eurovision-anklager-vinneren-skal-vare-kjopt-og-betalt/s/5-95-3035156 En anonym TikTok-bruker, som utgir seg for å være en sikkerhetsvakt under musikkonkurransen??????? Virkelig? Dette er totalt useriøst, og jeg skjønner ikke hvordan Nettavisen kan poste noe slikt. 3 6
Bingo Bongo Skrevet 16. mai #307 Skrevet 16. mai Det er visst snakk om at Canada også snart kan være med i Eurovision... For øvrig har ikke jeg den australske sangen på hjernen. Rett og slett fordi jeg ikke husker den... 😝 3 2
MissStiles Skrevet 16. mai #308 Skrevet 16. mai Er vi klare? Står og lager pavlova til imorgen mens TVen står på 2 1
Ellie25 Skrevet 16. mai #309 Skrevet 16. mai Synd at det er ferdig så sent, jeg burde egentlig legge meg tidlig pga morgendagen 🙈 Noen som la merke til at det var lite jubling på Norge? Spent på hvilken plassering vi får 1
Jobbermedbarn Skrevet 16. mai #312 Skrevet 16. mai Ellie25 skrev (3 minutter siden): Synd at det er ferdig så sent, jeg burde egentlig legge meg tidlig pga morgendagen 🙈 Noen som la merke til at det var lite jubling på Norge? Spent på hvilken plassering vi får Hæ? Synes det var godt med jubel jeg🙏 Jonas gjorde noe riktig i semifinale 2, mye mer prat om han nå enn tidligere. 1
Ellie25 Skrevet 16. mai #313 Skrevet 16. mai Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Hæ? Synes det var godt med jubel jeg🙏 Jonas gjorde noe riktig i semifinale 2, mye mer prat om han nå enn tidligere. Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge merke til det og syntes det var litt lite sammenliknet med mange av de andre 😅 Jeg så bare den semifinalen der Norge var med, og da synes jeg Jonas var en av de klart beste. Mye dårlig der. Spent på de andre landene jeg ikke har hørt! 1
Ellie25 Skrevet 16. mai #316 Skrevet 16. mai Den danske sangen vokser på meg! Var mer fengende nå andre gang jeg hører den 6
jukkapalme Skrevet 16. mai #317 Skrevet 16. mai Ellie25 skrev (1 minutt siden): Den danske sangen vokser på meg! Var mer fengende nå andre gang jeg hører den Samme her. Liker den bedre enn Finland. 3
Topplue Skrevet 16. mai #320 Skrevet 16. mai Én sang og så lang dopause … Håper den trege starten i det minste gir Danmark noen ekstra poeng. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå