Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig syns jeg at det hadde vært veldig gøy med Australsk seier! 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis Australia vinner blir det Eurovision-fest på formiddagen neste år da?

Skrevet
Gogglebox skrev (20 minutter siden):

Hvis Australia vinner blir det Eurovision-fest på formiddagen neste år da?

Ville mest sannsynlig ikke blitt arrangert i Australia

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Oi. Håper det bare er tull og oppspinn.  

Helt enig, er akkurat det den høres ut som. Hadde passet bra i en eller annen Disney-film. Jeg har hatt den på hjernen i hele dag. Blir gæren snart :fnise: 

Ja man kan få den på hjernen, men syns ikke det betyr bra hehe. Har ofte sanger jeg ikke liker på hjernen. Jeg er og litt der at jeg egentlig ikke syns land utenfor Europa skal være med. Hvis Australia vinner og et annet land må arrangere blir det litt teit syns jeg. Riktignok arrangerte Uk noen år tilbake men det var jo litt annerledes (man ser jo foreksempel at ukrainske fotball lag deltar i turneringer men spiller kampene sine i Polen). 

--

Angående Finland tviler jeg på at det er sant. Er jo veldig lett å spre rykter om man vil. Men føler det står alt for mye på spill å risikere å bli tatt i å ha kjøpt seieren. Og sier ikke det fordi Finland er min favoritt. 

• Liker 2
Skrevet
Ludovica- skrev (1 time siden):

Ja man kan få den på hjernen, men syns ikke det betyr bra hehe. Har ofte sanger jeg ikke liker på hjernen. Jeg er og litt der at jeg egentlig ikke syns land utenfor Europa skal være med. Hvis Australia vinner og et annet land må arrangere blir det litt teit syns jeg. Riktignok arrangerte Uk noen år tilbake men det var jo litt annerledes (man ser jo foreksempel at ukrainske fotball lag deltar i turneringer men spiller kampene sine i Polen). 

--

Angående Finland tviler jeg på at det er sant. Er jo veldig lett å spre rykter om man vil. Men føler det står alt for mye på spill å risikere å bli tatt i å ha kjøpt seieren. Og sier ikke det fordi Finland er min favoritt. 

Det betyr ikke noe bra, nei :ler: får alltid låter jeg ikke liker på hjernen. Irriterende. Hun synger jo fint da, men sangen er så kjeeeedelig :sover:  Er helt enig ang. landene utenfor Europa. Australia var vel om jeg husker rett med første gang pga noe jubileum og så bare fortsatte de å være med.

Tror ikke det er sant jeg heller, håper ikke det, i hvert fall.

En halvtime igjen! :juhu: Gleder meg! :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Det er visst snakk om at Canada også snart kan være med i Eurovision...

For øvrig har ikke jeg den australske sangen på hjernen.  Rett og slett fordi jeg ikke husker den... 😝

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er vi klare? :popcorn:
Står og lager pavlova til imorgen mens TVen står på

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Synd at det er ferdig så sent, jeg burde egentlig legge meg tidlig pga morgendagen 🙈 

Noen som la merke til at det var lite jubling på Norge? Spent på hvilken plassering vi får

• Liker 1
Skrevet

Hakker sendingen hos dere andre også 😫😫

Skrevet

Hakker ikke her

• Liker 1
Skrevet
Ellie25 skrev (3 minutter siden):

Synd at det er ferdig så sent, jeg burde egentlig legge meg tidlig pga morgendagen 🙈 

Noen som la merke til at det var lite jubling på Norge? Spent på hvilken plassering vi får

Hæ? Synes det var godt med jubel jeg🙏 Jonas gjorde noe riktig i semifinale 2, mye mer prat om han nå enn tidligere. 

• Liker 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Hæ? Synes det var godt med jubel jeg🙏 Jonas gjorde noe riktig i semifinale 2, mye mer prat om han nå enn tidligere. 

Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge merke til det og syntes det var litt lite sammenliknet med mange av de andre 😅 

Jeg så bare den semifinalen der Norge var med, og da synes jeg Jonas var en av de klart beste. Mye dårlig der. Spent på de andre landene jeg ikke har hørt! 

• Liker 1
Skrevet

Da er det danmark 😄

• Liker 2
Skrevet

Heia Danmark! 🤞🤞🤞

• Liker 6
Skrevet

Den danske sangen vokser på meg! Var mer fengende nå andre gang jeg hører den

• Liker 6
Skrevet
Ellie25 skrev (1 minutt siden):

Den danske sangen vokser på meg! Var mer fengende nå andre gang jeg hører den

Samme her. Liker den bedre enn Finland. 

• Liker 3
Skrevet

Her er det øl og chips🍻, jeg og mannen.

Heia Danmark😍

• Liker 2
Skrevet

Heia Danmark🙏🥳 Ga alt i dag, herlig🎉

• Liker 2
Skrevet

Én sang og så lang dopause …  Håper den trege starten i det minste gir Danmark noen ekstra poeng.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...