Bingo Bongo Skrevet 16. mai #361 Skrevet 16. mai Topplue skrev (Akkurat nå): En av Maurstad-sønnene som synger for Tsjekkia? Jeg synes han ligner på Formel1-fører Kimi Antonelli. 🤭
Lur Venn Skrevet 16. mai #362 Skrevet 16. mai neon_sun skrev (1 minutt siden): Heier hardt på Albania, jeg! Sterk låt på mange måter. Albansk ballade om mor blir for sært for meg. 2 1 1
Ellie25 Skrevet 16. mai #363 Skrevet 16. mai Lur Venn skrev (Akkurat nå): Albansk ballade om mor blir for sært for meg. Haha samme her.. Bulgaria var slitsom. 2
jukkapalme Skrevet 16. mai #365 Skrevet 16. mai Lur Venn skrev (Akkurat nå): Håper jeg får meg litt banga ranga i natt 2
lillsunshine Skrevet 16. mai #367 Skrevet 16. mai Skjønner ikke hvorfor denne er så høyt oppe på oddsen.... 3 2
Ludovica- Skrevet 16. mai #368 Skrevet 16. mai Liker Bulgaria jeg. Definitivt mer en klubblåt enn en konsert sang. Men det er en vibe og hun synger rent, noe jeg føler de damene med sånne type sanger ofte ikke gjør. 7
Madeon Skrevet 16. mai #369 Skrevet 16. mai jukkapalme skrev (Akkurat nå): Den bangaranga greia er helt jævlig Enig! Shangala bangala 7
jukkapalme Skrevet 16. mai #371 Skrevet 16. mai (endret) Kroatia minner litt om en låt som var med for noen år siden. Husker ikke land, men de sang corona corona i refrenget. Endret 16. mai av jukkapalme 2 1
neon_sun Skrevet 16. mai #375 Skrevet 16. mai Lur Venn skrev (6 minutter siden): Albansk ballade om mor blir for sært for meg. Lur Venn skrev (6 minutter siden): Håper jeg får meg litt banga ranga i natt Du er gøy 😁😁 1 1 1
Lur Venn Skrevet 16. mai #378 Skrevet 16. mai ntrane skrev (Akkurat nå): UK sin sang må være den verste? Den er klart dårligst 3
jukkapalme Skrevet 16. mai #380 Skrevet 16. mai Haha, jeg dævver av Storbritannia Den er altså så jævlig! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå