Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I år håper jeg faktisk Bangaladangala(?) fra Bulgaria vinner. Det er den eneste sangen jeg føler var litt fengene, som fikk kroppen til å røre seg litt av rytmen. Det er det eneste kriteriet jeg hadde.

Forøvrig var det mange "copycats" I år. Poliyoncé, Shakira, C-3PO fra Litauen og selvskade Gaga fra Romania. Norge var helt OK.

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble en liten diskusjon her i stua hvorvidt Jonas sang surt eller ikke. 
Ser at folk her inne er enig med meg. Flott sceneopptreden, men fryktelig surt på de høyeste tonene dessverre 😢

Veldig synd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva tror vi, mye middelmådig og likt i år synes jeg.. 

Håper Danmark, Frankrike og Bulgaria gjør det bra. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte Kypros best, og der var ikke bare pga kroppen

• Liker 2
Skrevet

Veldig surt på dei høge tonene, det var synd at stemma ikkje heldt. For eg likte Jonas Lovv!

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

VG skriver at Jonas Lovv hadde fortjent bedre stemmebånd 😆

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Callisto83 skrev (5 minutter siden):

I år håper jeg faktisk Bangaladangala(?) fra Bulgaria vinner. Det er den eneste sangen jeg føler var litt fengene, som fikk kroppen til å røre seg litt av rytmen. Det er det eneste kriteriet jeg hadde.

Forøvrig var det mange "copycats" I år. Poliyoncé, Shakira, C-3PO fra Litauen og selvskade Gaga fra Romania. Norge var helt OK.

Og «bad guy» med Billie Eilish fra Østerrike….

• Liker 2
Skrevet

Fikk så vondt av Jonas når usikkerheten etter at stemmen begynte å slite la seg over ansiktet 💔

Synes han klarte seg bra! Jeg liker sangen, og jeg liker stilen hans selv om han har fått litt tyn. Merker meg at det er blitt populært å stemple folk som temu-ditt og datt i øst og vest.

Polen synes jeg var drita kjedelig, og irriterende stemme. Ellers hadde alle sangene stort sett vokst litt på meg. 

• Liker 2
Skrevet
neon_sun skrev (1 time siden):

Heier hardt på Albania, jeg! Sterk låt på mange måter.

Jeg også!! Har brukt nesten alle stemmene mine på Albania i kveld og et par på Romania. men vet at ingen av de vinner! Heier litt på Bulgaria og Sverige også. 

Tror det står mellom Finland, Danmark og Australia i år.

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig bra pauseshow for en som husker Eurovision 50 år tilbake. 😄

• Liker 6
Skrevet

Stemmer på pauseinnslaget i år også

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Wohoo! Rybak! :yvonne:

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg har også litt sansen for Kypros 

• Liker 1
Skrevet
brainstorm skrev (6 minutter siden):

VG skriver at Jonas Lovv hadde fortjent bedre stemmebånd 😆

Det er virkelig sant! Jeg liker personlig ikke sangen i det hele tatt. Men han er egentlig en veldig god sanger, men har hatt problemer med stemmen. Så fikk veldig vondt av han da han slet og ikke klarte det vi egentlig vet han egentlig klarer!

• Liker 4
Skrevet
Nevian skrev (2 minutter siden):

Wohoo! Rybak! :yvonne:

Og han har sett lik ut i 20 år! Herregud. Misunnelig.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (37 minutter siden):

Jeg og! Dævver av kommentarene hennes :ler: 

"Det var akkurat det Wien trengte! Tre minutter med kyskhetsbelte og kukeri-tradisjon fra Bulgaria. Da vet du hva du har i vente om konemor sier hun skal på kukerikurs med jentene i pinsen! Dét kan bli Bangara" :ler: :ler: :ler: //Marte. 

( :skriver: ...til Nrk :knegg: ) 

Endret av Tradegy
  • Liker 10
Skrevet

Har stemt på Finland og Albania 

• Liker 3
Skrevet
Tradegy skrev (Akkurat nå):

"Det var akkurat det Wien trengte! Tre minutter med kyskhetsbelte og kukeri-tradisjon fra Bulgaria. Da vet du hva du har i vente om konemor sier hun skal på kukerikurs med jentene i pinsen! Dét kan bli Bangara" :ler: :ler: :ler: 

( :skriver: ...til Nrk :knegg: ) 

😆

Skrevet

Det er vel på tide ESC blir et helt vanlig show uten avstemming for jesus-fansen går jo berserk med oppfordringer om å stemme på israel, det begynte allerede før noen visste hvilke sanger som skulle delta, feeden på Facebook er full av sånne innlegg nå.

• Liker 7
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Og han har sett lik ut i 20 år! Herregud. Misunnelig.

Jeg vet - skulle tro han var nedfryst mellom hver gang han dukker opp på skjermen :laugh:

• Liker 6
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...