FreezeandFawn Skrevet 16. mai #561 Skrevet 16. mai Lurer på hvor mange som boikotter om Israel vinner. 5
FreezeandFawn Skrevet 16. mai #566 Skrevet 16. mai (endret) Yay, Bulgaria 🤍❤️💚 Endret 16. mai av FreezeandFawn 4
lillsunshine Skrevet 16. mai #567 Skrevet 16. mai Haha what Bulgaria????? Men takk gud for Israel ikke vant.... 9 1
Hanne67 Skrevet 16. mai #570 Skrevet 16. mai Neste år kan Vazelina stille med Shangala bangala 😂 11 2
jukkapalme Skrevet 16. mai #571 Skrevet 16. mai Hadde aldri trodd bangaranga skulle vinne. Men heller det enn Israel. 6 1
megda Skrevet 16. mai #573 Skrevet 16. mai bangaranga vinner. synes sangen er 5/10. hun har ikke den beste heller. jaja, gratulerer. 5
NordicViking Skrevet 16. mai Forfatter #575 Skrevet 16. mai Fantastisk!!! Hadde aldri ventet at Bulgaria skulle vinne. Men fullt fortjent. Det er seint, og nå skal jeg snart bangaranga meg til sengs. 😁 7 1
fugl fønix Skrevet 16. mai #576 Skrevet 16. mai FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Yay, Bulgaria 🤍❤️💚 Yay yay yaaay✨️🪩💃🕺🥳
Nevian Skrevet 16. mai #577 Skrevet 16. mai Bulgaria...?! Jeg ga dem en kjedelig 6-er i mitt Excel-ark 😐 Jaja, snakkes i Sofia! 2
Titania Skrevet 16. mai #580 Skrevet 16. mai Lur Venn skrev (2 timer siden): Håper jeg får meg litt banga ranga i natt Om ikke annet vant låta Kanskje det teller bittelitt? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå