Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk og pris! Hurra for Bulgaria! Det kom jo som et lite sjokk :ler:

megda skrev (10 minutter siden):

220 til israel? må jo være fake. 

Israel har så mange støttespillere at de får stemmer fra folk som ikke bryr seg døyten om hvilken låt de sender. Det er mange som stemmer på Israel uten å se på ESC og uten at de har hørt noen av de andre låtene. Sånn sett er det fake, men dessverre innafor når det kommer til stemmeregler.
Israel kommer nok på andreplass til neste år også. Hvis de ikke blir flyttet til Eurovision Asia da.

Takk for i kveld! Dette har vært spennende i hvertfall! Og Romania kom på tredjeplass! ❤️ 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stadig like glad i Marte Stokstad, var en velfortjent gullrute hun fikk 💛

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Hadde aldri trodd bangaranga skulle vinne. Men heller det enn Israel. 

De lå faktisk på 3.plass på Oddsen, så helt overraskende er det ikke, men dette er 3. år på rad at spådommen om vinneren er feil, til tross for 40 og 50% sjanse. 

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Skrevet

Israel kan sende en tonedøv 60-åring som breker abc-sangen og fortsatt komme i tet.

Jeg er blodfan av Eurovision. Eller var? I år leste jeg kun resultatet i avisa. Fuck mgp.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så bra at Bulgaria vant🎉🥳 Herlig trøkk og sang. 

• Liker 8
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Så bra at Bulgaria vant🎉🥳 Herlig trøkk og sang. 

JAAAA😭👏👏👏🙏🙏🎉🎉

• Liker 2
Skrevet

Bulgaria gjorde rent bord, og vant både juryens og seernes stemmer. Jeg tror ikke det var mange som hadde forventet det. Det var m.a.o. en fult fortjent seier. Da er det bare å glede seg til Sofia 2027.  🤓

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
lillsunshine skrev (Akkurat nå):

De lå faktisk på 3.plass på Oddsen, så helt overraskende er det ikke, men dette er 3. år på rad at spådommen om vinneren er tatt feil, til tross for 40 og 50% sjanse.

Jeg har ikke sjekket oddsen, så visste ikke at den lå så høyt opp. Men gøy at den vant. Bulgaria har vel aldri vunnet før, tror jeg? 

• Liker 7
Skrevet
FreezeandFawn skrev (3 minutter siden):

Jeg er stadig like glad i Marte Stokstad, var en velfortjent gullrute hun fikk 💛

Jeg og. Jeg digger henne! 

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Takk for laget, dere! Håper alle får en fin feiring i morgen, snakkes til neste år! 🌞🥳🇧🇻

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
venus* skrev (4 minutter siden):

Israel kan sende en tonedøv 60-åring som breker abc-sangen og fortsatt komme i tet.

Jeg er blodfan av Eurovision. Eller var? I år leste jeg kun resultatet i avisa. Fuck mgp.

Du skjønte at det var Bulgaria som vant?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Takk for laget, dere! Håper alle får en fin feiring i morgen, snakkes til neste år! 🌞🥳🇧🇻

Takk for laget, ja! Like moro hvert år! 🥳

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
FreezeandFawn skrev (5 minutter siden):

Absolutt. Herlig dame🥰 

Spent på hva de sier i neste program på radio? Synes hun sa hun og de vanlige i panelet på Adressa skulle prate om sendingen på p1

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Stemte 3xMoldova, 3xFinland, 2xIsrael, 1xDanmark og 1xFrankrike.

Er enig med de fleste her, sangen er nok glemt i morgen, men gøy at Bulgaria vant, da.

Liker ikke hvordan stemmingen er, en hver som klarer hoderegning visste at det øyeblikket Australia fikk 122 poeng, hadde Bulgaria vunnet.

Så kan man alltid diskutere om stemmegivningen, hvorfor skal Maltas stemmer telle like mye som Tyskland feks, da det bor typ 170 ganger så mye folk i Tyskland.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
piggrokken skrev (8 minutter siden):

Er enig med de fleste her, sangen er nok glemt i morgen, men gøy at Bulgaria vant, da.

Øøøøh, jeg la Bangaladangala sangen til på min Spotify spilleliste med en gang jeg hørte den. Den formidlet tydeligvis noe til hoftene mine haha. Glad jeg ikke var den eneste.

Takk for i kveld folkens, og god 17 mai i morgen 😘

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Titania skrev (26 minutter siden):

Om ikke annet vant låta :fnise: Kanskje det teller bittelitt? 

Likte faktisk at denne vant og ikke en av de andre kjedelige sangene 

• Liker 3
Skrevet
Nevian skrev (38 minutter siden):

Bulgaria...?! Jeg ga dem en kjedelig 6-er i mitt Excel-ark 😐 Jaja, snakkes i Sofia!

Excel er ganske sofistikert,  jeg bruker fortsatt penn og papir

• Liker 2
Skrevet (endret)
Crimejunkie skrev (1 time siden):

Har de endret på poeng-systemet i år? Burde heller fjernet jury stemmene! 

Det er takket være jurystemmene at Norge ikke kom lenger ned.

Synes forøvrig det er merkelig at han fikk så få publikumsstemmer, - han er jo først og fremst en entertainer som gjør seg bra på scenen.

Riktignok litt uheldig med stemmen i finalen, men de fleste fikk vel med seg semifinalen og diverse innspillinger på YouTube etc., og vet at han kan synge?

Edit: En annen ting kan være at han sang blant de siste, og folk kunne begynne å stemme helt fra begynnelsen. Dermed kan det hende de hadde brukt opp sine 10 stemmer på de første.

Endret av Hanne67
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Gratulerer til Bulgaria. Likte sangen jeg😁En av mine favoritter utenom de nordiske landene.

• Liker 7
Skrevet

Veldig givende og spennende ! Ikke all verdens gode låter - men det viktitste er jo at Europa samles og at det er en del spenning. I dag ble jo det veldig spennende, med så mange jevne juryestemmer. Overraskende at Buglaria vant - og ærlig talt var vel Israel  best av de to, men likevel haddet vært døden for ESC om Israel hadde vunnet. Synd at Danmark ikke vant - synes de var best. Finland skjønte jeg aldri hvorfor var favoritt 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...