jukkapalme Skrevet 16. mai #401 Skrevet 16. mai Finland er bra! 🇫🇮 Skjønner ikke et kløyva ord av hva han synger da, men kult at han synger på finsk. 1 1
Perelandra Skrevet 16. mai #404 Skrevet 16. mai jukkapalme skrev (1 minutt siden): Finland er bra! 🇫🇮 Skjønner ikke et kløyva ord av hva han synger da, men kult at han synger på finsk. Jeg har studert finsk på hobbybasis i 14 år. Elsker det språket. Har pugget mange Eurovision-sanger på veien for å lære språket 😄 2 2
jukkapalme Skrevet 16. mai #405 Skrevet 16. mai Perelandra skrev (Akkurat nå): Jeg har studert finsk på hobbybasis i 14 år. Elsker det språket. Har pugget mange Eurovision-sanger på veien for å lære språket 😄 Kult! Ja, det er et stilig språk 😄 2
Titania Skrevet 16. mai #413 Skrevet 16. mai Klarer ikke helt like låta til Sverige. Da fenger faktisk Fröken Snusk mer 🙈 2 1
Callisto83 Skrevet 16. mai #414 Skrevet 16. mai Det er godt å se at Sverige endelig tar covid på alvor...😷 15 3
jukkapalme Skrevet 16. mai #415 Skrevet 16. mai Lur Venn skrev (Akkurat nå): Denne er vel skrevet av E-type.. Og så tar Julie Bergan æren. Makan, altså! 2 1 1
Perelandra Skrevet 16. mai #416 Skrevet 16. mai Callisto83 skrev (Akkurat nå): Det er godt å se at Sverige endelig tar covid på alvor...😷 Haha! Munnbind er bare så 2020! 8
MissStiles Skrevet 16. mai #419 Skrevet 16. mai Klarer ikke helt å like låta til Sverige. Da liker jeg Danmark sin låt bedre!!! 5 1
jukkapalme Skrevet 16. mai #420 Skrevet 16. mai lillsunshine skrev (Akkurat nå): Hun minner meg litt on Shakira Men hoftene hennes juger 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå