Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hanne67 skrev (2 timer siden):

Han fikk fjerdeplass av publikum under juryprøven igår: https://www.tv2.no/underholdning/maling-publikum-elsker-norge/18841234/

Vet ikke hvor mye det har å si, men tenker ihvertfall det er bra mht. å komme til finalen 🤞🤞🤞 Dessuten teller jo jurystemmene 50%, så det å ha en bra opptreden da er jo viktig.

Finalen uten Norge vet jeg ikke om jeg gidder å se på engang.

Vi får krysse fingrene! :duskedame: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hanne67 skrev (3 timer siden):

Han fikk fjerdeplass av publikum under juryprøven igår: https://www.tv2.no/underholdning/maling-publikum-elsker-norge/18841234/

Vet ikke hvor mye det har å si, men tenker ihvertfall det er bra mht. å komme til finalen 🤞🤞🤞 Dessuten teller jo jurystemmene 50%, så det å ha en bra opptreden da er jo viktig.

Finalen uten Norge vet jeg ikke om jeg gidder å se på engang.

Så bra, det lover godt 😄 Gleder meg til i kveld, håper virkelig han går videre 🤞 Låta er fengende og han er en skikkelig entertainer :digge:

Tror ikke jeg hadde giddet å se finalen uten Norge jeg heller. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg så litt av delfinalen på tirsdag. Endte med å skifte kanal, for jeg får fullstendig fnatt av barnslige programledere, hockeysveis, slesk bart og 70-tallsklær. MGP har alltid vært noe for seg selv, men nå prøver de for hardt.. den norske inkludert.. Synes noen virkelig at dette er kult?

• Liker 2
Skrevet
tregutter skrev (2 timer siden):

Jeg så litt av delfinalen på tirsdag. Endte med å skifte kanal, for jeg får fullstendig fnatt av barnslige programledere, hockeysveis, slesk bart og 70-tallsklær. MGP har alltid vært noe for seg selv, men nå prøver de for hardt.. den norske inkludert.. Synes noen virkelig at dette er kult?

ikke kult, men artig og underholdende :) 
Er det så rart at folk liker ulike ting?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg håper Norge kommer videre, men har dessverre ikke tro på det. 

Har en følelse av at Latvia eller noen tar Norge sin plass. 

Skjønner ikke hvorfor mange i Europa klager på Norges bidrag i år, og synes sangen er dårlig. Sangen er jo dritbra. 

Når Europa stemte Serbia videre til finalen i år så burde de i hvert fall stemme Norge videre. 

• Liker 4
Skrevet

Klar for å se om Norge går videre :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Norge mååå gå videre. Men denne delfinalen er mye tøffere enn tirsdagens. Håper virkelig Jonas går videre!

Haha, jeg elsker kommentarene til Marte! :hoho: 

• Hjerte 1
Skrevet
tregutter skrev (9 timer siden):

Nei. Men er dårlig musikk uansett.

• Nyttig 1
Skrevet

Kukeriet! :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Marte måtte fnise litt av "kukeriet" til Bulgaria! :fnise:

• Liker 4
Skrevet
Nevian skrev (Akkurat nå):

Kukeriet! :laugh:

:hoho: jeg lo godt! :skratte: 

Skrevet

Endelig igang 🥳Er det 1-12 som gis i poeng? Mener å huske at det ikke var mulig å få 11 poeng blant annet?

Skrevet

Romania ass.. first price-Lady Gaga🙈

Skrevet

Aserbajdsjan var kjeeeedelig :sover: 

• Liker 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Så sant🙏 Fatter ikke at denne ligger til 90% å gå videre…

• Nyttig 1
Skrevet
NettMeg skrev (6 minutter siden):

Er det 1-12 som gis i poeng? Mener å huske at det ikke var mulig å få 11 poeng blant annet?

9 og 11 får ikke være med ☺️

• Liker 1
Skrevet (endret)
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

:hoho: kommer en first price-Shakira også, mener jeg. På adresse sa hun ene jeg har glemt navnet på i farten at hoftene hennes juger, i motsetning til Shakiras :hoho: 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Skrevet

Er så spent på Danmark, den synker på oddsen, forstår ikke det?😔 Håper han ruler i dag, og Jonas selvfølgelig🙏

• Nyttig 2
Skrevet

Luxemburg er sånn bidrag jeg føler mange vil like men som jeg bare ikke helt klarer å like. 

Skrevet
Nevian skrev (4 minutter siden):

9 og 11 får ikke være med ☺️

Takk🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...