Ardwinna Skrevet 14. mai #141 Skrevet 14. mai Hanne67 skrev (2 timer siden): Han fikk fjerdeplass av publikum under juryprøven igår: https://www.tv2.no/underholdning/maling-publikum-elsker-norge/18841234/ Vet ikke hvor mye det har å si, men tenker ihvertfall det er bra mht. å komme til finalen 🤞🤞🤞 Dessuten teller jo jurystemmene 50%, så det å ha en bra opptreden da er jo viktig. Finalen uten Norge vet jeg ikke om jeg gidder å se på engang. Vi får krysse fingrene! 1
jukkapalme Skrevet 14. mai #142 Skrevet 14. mai Hanne67 skrev (3 timer siden): Han fikk fjerdeplass av publikum under juryprøven igår: https://www.tv2.no/underholdning/maling-publikum-elsker-norge/18841234/ Vet ikke hvor mye det har å si, men tenker ihvertfall det er bra mht. å komme til finalen 🤞🤞🤞 Dessuten teller jo jurystemmene 50%, så det å ha en bra opptreden da er jo viktig. Finalen uten Norge vet jeg ikke om jeg gidder å se på engang. Så bra, det lover godt 😄 Gleder meg til i kveld, håper virkelig han går videre 🤞 Låta er fengende og han er en skikkelig entertainer Tror ikke jeg hadde giddet å se finalen uten Norge jeg heller. 5
tregutter Skrevet 14. mai #143 Skrevet 14. mai Jeg så litt av delfinalen på tirsdag. Endte med å skifte kanal, for jeg får fullstendig fnatt av barnslige programledere, hockeysveis, slesk bart og 70-tallsklær. MGP har alltid vært noe for seg selv, men nå prøver de for hardt.. den norske inkludert.. Synes noen virkelig at dette er kult? 2
Ardwinna Skrevet 14. mai #144 Skrevet 14. mai tregutter skrev (2 timer siden): Jeg så litt av delfinalen på tirsdag. Endte med å skifte kanal, for jeg får fullstendig fnatt av barnslige programledere, hockeysveis, slesk bart og 70-tallsklær. MGP har alltid vært noe for seg selv, men nå prøver de for hardt.. den norske inkludert.. Synes noen virkelig at dette er kult? ikke kult, men artig og underholdende Er det så rart at folk liker ulike ting? 4 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 14. mai #145 Skrevet 14. mai Jeg håper Norge kommer videre, men har dessverre ikke tro på det. Har en følelse av at Latvia eller noen tar Norge sin plass. Skjønner ikke hvorfor mange i Europa klager på Norges bidrag i år, og synes sangen er dårlig. Sangen er jo dritbra. Når Europa stemte Serbia videre til finalen i år så burde de i hvert fall stemme Norge videre. 4
jukkapalme Skrevet 14. mai #147 Skrevet 14. mai Norge mååå gå videre. Men denne delfinalen er mye tøffere enn tirsdagens. Håper virkelig Jonas går videre! Haha, jeg elsker kommentarene til Marte! 1
Korsihalsen Skrevet 14. mai #148 Skrevet 14. mai tregutter skrev (9 timer siden): Jeg så litt av delfinalen på tirsdag. Endte med å skifte kanal, for jeg får fullstendig fnatt av barnslige programledere, hockeysveis, slesk bart og 70-tallsklær. MGP har alltid vært noe for seg selv, men nå prøver de for hardt.. den norske inkludert.. Synes noen virkelig at dette er kult? Nei. Men er dårlig musikk uansett. 1
NettMeg Skrevet 14. mai #152 Skrevet 14. mai Endelig igang 🥳Er det 1-12 som gis i poeng? Mener å huske at det ikke var mulig å få 11 poeng blant annet?
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai #155 Skrevet 14. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Romania ass.. first price-Lady Gaga🙈 Så sant🙏 Fatter ikke at denne ligger til 90% å gå videre… 1
Nevian Skrevet 14. mai #156 Skrevet 14. mai NettMeg skrev (6 minutter siden): Er det 1-12 som gis i poeng? Mener å huske at det ikke var mulig å få 11 poeng blant annet? 9 og 11 får ikke være med ☺️ 1
jukkapalme Skrevet 14. mai #157 Skrevet 14. mai (endret) Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Romania ass.. first price-Lady Gaga🙈 kommer en first price-Shakira også, mener jeg. På adresse sa hun ene jeg har glemt navnet på i farten at hoftene hennes juger, i motsetning til Shakiras Endret 14. mai av jukkapalme 2
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai #158 Skrevet 14. mai Er så spent på Danmark, den synker på oddsen, forstår ikke det?😔 Håper han ruler i dag, og Jonas selvfølgelig🙏 2
Ludovica- Skrevet 14. mai #159 Skrevet 14. mai Luxemburg er sånn bidrag jeg føler mange vil like men som jeg bare ikke helt klarer å like.
NettMeg Skrevet 14. mai #160 Skrevet 14. mai Nevian skrev (4 minutter siden): 9 og 11 får ikke være med ☺️ Takk🤗
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå