Gå til innhold

Djesa Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet
Love2017juni skrev (10 minutter siden):

Skummelt at hun kan være SÅ blakk når hun har stått helt gratis med bilen i over(?) ett år..

Ikke betaler hun gjelden sin til staten, ikke betaler hun leige eller strøm. Tilogmed Festivalene hun hun har vært har vært av billetter hun har fått gratis. 

I den tilstanden den bilen hennes er så hadde jeg aldri i livet turt og kjøre langtur med den. 🫣 

Nei, det blir jo direkte krise hvis den faller fra hverandre langt vekk her fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bruker mye penger på tull og tøys!
Tusjer til flerfoldige tusen!
Og alle «tastetestene» hun har, med ting hun som oftest ikke liker (og sikkert kaster), koster også en god del.

Hun kunne fint fikset både takluke og andre ting med riktig prioritering av penger!

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

For meg må hun vel bo i en gammel lekk bil. Hun er voksen og bestemmer selv

…men da bør hun slutte å klage over at sykdommen ikke slipper taket. Mugg og fukt er nok medvirkende årsak.

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Jeg har en teori om at det står verre stilt til enn hun gir inntrykk av både psykisk og økonomisk. Det virker som hun har gitt opp igjen. Hun snakker sjelden/aldri om økonomi lenger og er spydigere enn på lenge.For alt vi vet kan hun være svært deprimert og ser ingen utvei, noe som er farlig 

Endret av Fullrulle
  • Liker 7
Skrevet
Fullrulle skrev (22 minutter siden):

Jeg har en teori om at det står verre stilt til enn hun gir inntrykk av både psykisk og økonomisk. Det virker som hun har gitt opp igjen. Hun snakker sjelden/aldri om økonomi lenger og er spydigere enn på lenge.For alt vi vet kan hun være svært deprimert og ser ingen utvei, noe som er farlig 

Jeg tror du er inne på noe. Jeg begynte å følge henne fordi hun reiste rundt i en van. Nå som hun har vært i Norge så er det bare sporadisk jeg er innom. Sist i Hellas da hun begynte å tenke på å gå ned i vekt syntes jeg hun hadde gode tanker om temaet. Hun hadde en gnist som hun mangler nå og det gir utslag på flere områder. Håper hun finner tilbake til den gnisten. 

• Liker 1
Skrevet
Stinali skrev (13 minutter siden):

Jeg tror du er inne på noe. Jeg begynte å følge henne fordi hun reiste rundt i en van. Nå som hun har vært i Norge så er det bare sporadisk jeg er innom. Sist i Hellas da hun begynte å tenke på å gå ned i vekt syntes jeg hun hadde gode tanker om temaet. Hun hadde en gnist som hun mangler nå og det gir utslag på flere områder. Håper hun finner tilbake til den gnisten. 

Startet også å følge henne pga at hun reiste men etter hun kom tilbake til Norge så tok hun skikkelig av med å svare veldig arrogant og la også merke til at hun forandret seg i en negativ retning så tror også du er inne på noe . Men jeg sluttet å følge henne pga hennes arrogante og frekke måten hun svarte mange på. Pluss at det gikk i det samme hver dag lage mat/ bestille mat ,taste teste, og tur med katten 

• Liker 1
Skrevet
C8H10N4O2 skrev (På 9.9.2026 den 21.42):

(Ganske tilfeldig at jeg siterer akkurat deg her)

Har fulgt Djesa av og på i noen år, i mindre grad det siste året ca, så skal ikke nødvendigvis kommentere spesifikt om henne, men om det med å gi/ta i mot tips.

Hvis man til stadighet får tips man ikke har bedt om, uavhengig av hvor velment det er, så vil det etterhvert oppfattes som kritikk. 

Så vidt jeg har fått med meg, så har hun jo sagt mange ganger at hun ikke ønsker tips hun ikke ber om. Og når man da fortsatt får disse rådene fra mange hold, ganske hyppig, kan jeg forsåvidt forstå at silkehanskene blir lagt på hylla. 

Å svare slikt å kalle det som tips man ikke har bedt om kler seg ikke uansett. Hun wannabe famous å tjene penger på Snap, å da bør hun i det minste vite at man også da trenger engasjement. Måtte hun aldri tjene en krone på Snap, for hun er direkte ufin 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun har alltid svart frekt! Også før hun sa opp leiligheten og flyttet inn i bilen.

Og hun vet å ta seg betalt for ting. Da hun hadde «loppemarked», for å kvitte seg med ting hun ikke kunne ta med i bilen,  tok hun blodpris for mye av rælet sitt. Jeg så det med egne øyne i leiligheten hun bodde i (kjøpte ikke noe!).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...