-Pusheen- Skrevet onsdag kl. 12:14 #641 Skrevet onsdag kl. 12:14 missprincess skrev (3 minutter siden): Ja, det blir nok slettet men hun er like arrogant som vanlig mot de som orker å følge henne. Man blir vel i grunn aldri så utlært at man ikke kan ta i mot råd og tips Det går jo faktisk an å bare si "takk for tipset". Hun må jo ikke følge det selv om hun kan svare triveligere. 5
Stinali Skrevet onsdag kl. 12:14 #642 Skrevet onsdag kl. 12:14 Jeg skulle teste ut et par produkter fra Forever, men valgte bevisst å ikke handle hos henne fordi hun er som hun er mot de som følger henne. ingen her ber om at hun skal endre personligheten sin, men hun trenger absolutt ikke å oppføre seg på denne måten. Det er mangel på respekt. Taushet hadde vært så mye bedre. 2 1 3
FruRosa Skrevet onsdag kl. 14:32 #643 Skrevet onsdag kl. 14:32 -Pusheen- skrev (20 timer siden): Noen ganger lurer jeg på hva som gjør at hun fremstår så frekk... Hun ikke bare FREMSTÅR frekk, hun ER frekk! Jeg har møtt henne irl i forbindelse med et salg på Finn, og da var hun også ganske frekk. 4 1 2
missprincess Skrevet onsdag kl. 14:54 #644 Skrevet onsdag kl. 14:54 -Pusheen- skrev (2 timer siden): Det går jo faktisk an å bare si "takk for tipset". Hun må jo ikke følge det selv om hun kan svare triveligere. Veldig enig i det hun blir dessverre ikke så godt likt når hun svarer slik hun gjør for da ender det jo med at hun kun mister følgere noe jeg forstår. Personlig savner jeg ikke hennes innlegg på snap 2
-Pusheen- Skrevet onsdag kl. 18:17 #645 Skrevet onsdag kl. 18:17 FruRosa skrev (3 timer siden): Hun ikke bare FREMSTÅR frekk, hun ER frekk! Jeg har møtt henne irl i forbindelse med et salg på Finn, og da var hun også ganske frekk. Nei, var hun? Hvorfor vil hun gå rundt å være sånn?! missprincess skrev (3 timer siden): Veldig enig i det hun blir dessverre ikke så godt likt når hun svarer slik hun gjør for da ender det jo med at hun kun mister følgere noe jeg forstår. Personlig savner jeg ikke hennes innlegg på snap Nei, ikke jeg heller. Like greit å ha avfulgt. 2
C8H10N4O2 Skrevet onsdag kl. 19:42 #646 Skrevet onsdag kl. 19:42 missprincess skrev (6 timer siden): Ja, det blir nok slettet men hun er like arrogant som vanlig mot de som orker å følge henne. Man blir vel i grunn aldri så utlært at man ikke kan ta i mot råd og tips (Ganske tilfeldig at jeg siterer akkurat deg her) Har fulgt Djesa av og på i noen år, i mindre grad det siste året ca, så skal ikke nødvendigvis kommentere spesifikt om henne, men om det med å gi/ta i mot tips. Hvis man til stadighet får tips man ikke har bedt om, uavhengig av hvor velment det er, så vil det etterhvert oppfattes som kritikk. Så vidt jeg har fått med meg, så har hun jo sagt mange ganger at hun ikke ønsker tips hun ikke ber om. Og når man da fortsatt får disse rådene fra mange hold, ganske hyppig, kan jeg forsåvidt forstå at silkehanskene blir lagt på hylla. 1
missprincess Skrevet onsdag kl. 20:56 #647 Skrevet onsdag kl. 20:56 C8H10N4O2 skrev (1 time siden): (Ganske tilfeldig at jeg siterer akkurat deg her) Har fulgt Djesa av og på i noen år, i mindre grad det siste året ca, så skal ikke nødvendigvis kommentere spesifikt om henne, men om det med å gi/ta i mot tips. Hvis man til stadighet får tips man ikke har bedt om, uavhengig av hvor velment det er, så vil det etterhvert oppfattes som kritikk. Så vidt jeg har fått med meg, så har hun jo sagt mange ganger at hun ikke ønsker tips hun ikke ber om. Og når man da fortsatt får disse rådene fra mange hold, ganske hyppig, kan jeg forsåvidt forstå at silkehanskene blir lagt på hylla. Nå har ikke jeg gitt henne råd, men når jeg fulgte henne hørte jeg aldri hun sa at hun ikke tok i mot råd eller tips men om noen var så uheldige å gjøre det reagerte jeg på måten hun responderte på og det var veldig ufint og i en frekk tone. Synes det må gå å respektere sine følgerne såpass at hun da kan si ifra på en høflig måte at hun ikke vil ha råd eller tips. 3 1
C8H10N4O2 Skrevet onsdag kl. 21:25 #648 Skrevet onsdag kl. 21:25 missprincess skrev (14 minutter siden): Nå har ikke jeg gitt henne råd, men når jeg fulgte henne hørte jeg aldri hun sa at hun ikke tok i mot råd eller tips men om noen var så uheldige å gjøre det reagerte jeg på måten hun responderte på og det var veldig ufint og i en frekk tone. Synes det må gå å respektere sine følgerne såpass at hun da kan si ifra på en høflig måte at hun ikke vil ha råd eller tips. Og jeg har hørt henne si i fra på en høflig nok måte, flere ganger, at hun ikke ønsker tips uoppfordret. Som sagt, har ikke fulgt så mye med på henne det siste året, så vet ikke om hun har gjort dette den seneste tida. Dessuten, respekt går ikke bare en vei. Vil tro (ut i fra omtalen i tråden her) at Djesa stadig sier i fra uten silkehansker, sånn at de som følger henne regelmessig har fått med seg hvordan hun reagerer på visse typer meldinger. Da er det jo forsåvidt respektløst å sende henne den typen meldinger. Tenker jeg da. Muligens jeg er merkelig 🤷🏻♀️ 1
missprincess Skrevet onsdag kl. 21:40 #649 Skrevet onsdag kl. 21:40 C8H10N4O2 skrev (14 minutter siden): Og jeg har hørt henne si i fra på en høflig nok måte, flere ganger, at hun ikke ønsker tips uoppfordret. Som sagt, har ikke fulgt så mye med på henne det siste året, så vet ikke om hun har gjort dette den seneste tida. Dessuten, respekt går ikke bare en vei. Vil tro (ut i fra omtalen i tråden her) at Djesa stadig sier i fra uten silkehansker, sånn at de som følger henne regelmessig har fått med seg hvordan hun reagerer på visse typer meldinger. Da er det jo forsåvidt respektløst å sende henne den typen meldinger. Tenker jeg da. Muligens jeg er merkelig 🤷🏻♀️ Her er vi ikke enige så får være enig i å være uenig 🙂 1 1
FruRosa Skrevet onsdag kl. 21:43 #650 Skrevet onsdag kl. 21:43 Hun sitter syk og fryser i en bil som lekker fra takluka, og klager stadig på det. En følger sender henne tips om hvordan hun kan tette takluka og bli kvitt lekkasjen, og takken er at vedkommende blir hengt ut og kjeftet på. Uansett hvordan man snur og vender på det fremstår dette lite sympatisk fra Djesas side. 8 5
C8H10N4O2 Skrevet onsdag kl. 21:44 #651 Skrevet onsdag kl. 21:44 missprincess skrev (1 minutt siden): Her er vi ikke enige så får være enig i å være uenig 🙂 👍🏻
C8H10N4O2 Skrevet onsdag kl. 22:09 #652 Skrevet onsdag kl. 22:09 FruRosa skrev (5 minutter siden): Hun sitter syk og fryser i en bil som lekker fra takluka, og klager stadig på det. En følger sender henne tips om hvordan hun kan tette takluka og bli kvitt lekkasjen, og takken er at vedkommende blir hengt ut og kjeftet på. Uansett hvordan man snur og vender på det fremstår dette lite sympatisk fra Djesas side. Det jo ikke akkurat sånn at hun ikke vet at takluka bør tettes, eller har mulighet til å finne ut hvordan gjøre det på en tilfredsstillende måte. For alt vi vet ønsker hun rett og slett ikke å bruke mer penger på å klattfikse sånne ting siden hun snart reiser sørover, og kanskje ikke ser for seg å bli boende fast i bilen når hun kommer tilbake igjen til Norge igjen. Hvor sympatisk måten hun svarer på er, skal jeg ikke krangle på altså, selv om jeg kan ha forståelse for at hun sier i fra.
-Pusheen- Skrevet torsdag kl. 04:31 #653 Skrevet torsdag kl. 04:31 C8H10N4O2 skrev (6 timer siden): Det jo ikke akkurat sånn at hun ikke vet at takluka bør tettes, eller har mulighet til å finne ut hvordan gjøre det på en tilfredsstillende måte. For alt vi vet ønsker hun rett og slett ikke å bruke mer penger på å klattfikse sånne ting siden hun snart reiser sørover, og kanskje ikke ser for seg å bli boende fast i bilen når hun kommer tilbake igjen til Norge igjen. Hvor sympatisk måten hun svarer på er, skal jeg ikke krangle på altså, selv om jeg kan ha forståelse for at hun sier i fra. Man kan jo godt si ifra uten å bruke hersketeknikker. Hun må jo huske på at ikke alle har sett beskjedene hun har gitt om at hun ikke ønsker råd hun ikke har bedt om. Jeg har aldri hørt henne si det for eksempel. Hun trenger jo ikke gjøre noe med rådene hun får heller, det er ikke sånn at folk tvinger henne. 5 2
ziljemor Skrevet torsdag kl. 07:49 #654 Skrevet torsdag kl. 07:49 Det som fascinerer meg er all tid og energi som blir brukt på å henge seg opp i meldinger/kommentarer/råd fra følgere. Det går an å overse, la ting gli forbi, og fokusere på ting utenfor deg selv som du kan gjøre noe med. Andres tanker og tolkninger kan ikke hver enkelt av oss forandre, og ved å stadig rette søkelyset mot det hun ikke ønsker seg (velmente råd fra helt fremmede mennesker) skaper hun jo hele tiden oppmerksomhet mot det (i seg selv og i dette nettmiljøet hun er en del av). Hvis man virkelig mener at man ikke bryr seg, så legger man ikke fokus på det. 2 5
Zenhouse Skrevet torsdag kl. 10:01 #655 Skrevet torsdag kl. 10:01 Altså… Hvis man ønsker full kontroll over hvilke reaksjoner man får på det man deler offentlig, er det eneste stedet man faktisk kan få den kontrollen å stenge kommentarfeltet. Man kan ikke både invitere til offentligheten og samtidig forvente at offentligheten bare skal gi de reaksjonene man selv liker. Jeg merker meg at de kommentarene hun misliker så sterkt viser ikke det man normalt anser som hets eller ufine meldinger. Hun har en nokså sterk reaksjon på å bli rådet til noe. Noe som jeg forstår henger sammen med oppvekst. Men fritar ikke henne for at det er en overreaksjon fra hennes side. Så hun burde bare stenge av muligheten til å skrive til henne. 1 1 6
Jodaneida Skrevet torsdag kl. 19:30 #656 Skrevet torsdag kl. 19:30 Hun ØNSKER å vokse på snap. Hun ønsker å få betalt av snap. Da er det ikke veldig lurt å være så passiv aggressiv. Tips er engasjement og det dreper hun rimelig effektivt. Hun er generelt veldig uspiselig. 1 9
-Pusheen- Skrevet torsdag kl. 19:39 #657 Skrevet torsdag kl. 19:39 Jodaneida skrev (7 minutter siden): Hun ØNSKER å vokse på snap. Hun ønsker å få betalt av snap. Da er det ikke veldig lurt å være så passiv aggressiv. Tips er engasjement og det dreper hun rimelig effektivt. Hun er generelt veldig uspiselig. Synes det er litt interessant at hun er klar over hvordan hennes oppvekst med narsissistisk mor har gjort henne, men samtidig velger å ikke gjøre noe med det når hun får tilbakemeldinger på hvordan hun selv svarer. 1 8
Hope Skrevet torsdag kl. 20:13 #658 Skrevet torsdag kl. 20:13 Hvis bilen er så dårlig. Er det en risiko og reise så langt med den. Vet ikke hva hun tenker. 2 1
-Pusheen- Skrevet torsdag kl. 20:24 #659 Skrevet torsdag kl. 20:24 Hope skrev (9 minutter siden): Hvis bilen er så dårlig. Er det en risiko og reise så langt med den. Vet ikke hva hun tenker. Noen spurte hvorfor hun ikke kjøper seg en bedre bil. Da ble hun litt frekk igjen og spurte tilbake om hva årsaken til at noen ikke kjøpte seg bedre bil, var. Ok, vi skjønner at hun er blakk. Men hun burde jo i det minste påkoste den bilen hun allerede har, litt oppgradering. Men det nytter jo ikke å foreslå det, selvsagt. 3 3
Love2017juni Skrevet fredag kl. 07:26 #660 Skrevet fredag kl. 07:26 -Pusheen- skrev (10 timer siden): Noen spurte hvorfor hun ikke kjøper seg en bedre bil. Da ble hun litt frekk igjen og spurte tilbake om hva årsaken til at noen ikke kjøpte seg bedre bil, var. Ok, vi skjønner at hun er blakk. Men hun burde jo i det minste påkoste den bilen hun allerede har, litt oppgradering. Men det nytter jo ikke å foreslå det, selvsagt. Skummelt at hun kan være SÅ blakk når hun har stått helt gratis med bilen i over(?) ett år.. Ikke betaler hun gjelden sin til staten, ikke betaler hun leige eller strøm. Tilogmed Festivalene hun hun har vært har vært av billetter hun har fått gratis. I den tilstanden den bilen hennes er så hadde jeg aldri i livet turt og kjøre langtur med den. 🫣 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå