Gå til innhold

Djesa Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Salget stopper i nettbutikken mens hun er på reise, men hun har klart å få en annen influenser som driver med salg; som skal selge hennes svamper også. 

Jeg forstår meg ikke på henne i det hele tatt; Hun skyller fremdeles staten masse penger. Hun gidder ikke jobbe for og bli kvitt gjelden sin; Det viste hun tydelig når hun brøyt betalingsplanen hun fikk. 

Hun sitter syk og fryser i en bil som lekker når det regner (og garantert har mugg inni veggene) . 

Men tror hun vipps kan manifestere seg til og flytte til usa.. Nå var det siste å manifestere seg en utdannelse der; som krevde studiekompetanse, men hun mente at det skulle hun også klare seg uten. Alt vil bare ordne seg utav det blå.. 🙄

Jeg tror faktisk alle jeg kjenner i livet mitt har større mulighet til og kunne flytte til usa om dei vil, enn henne. Hun eier ikke nåla i veggen og er full i gjeld.. 

Jeg begynner oppriktig å lure på om hun egentlig har det bra… Hun rømmer bokstavelig fra problemene sine og burde får hjelp. Jeg tror ikke hun er «happy go lucky» inni seg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...