Fullrulle Skrevet 6. september #621 Skrevet 6. september Love2017juni skrev (1 time siden): Salget stopper i nettbutikken mens hun er på reise, men hun har klart å få en annen influenser som driver med salg; som skal selge hennes svamper også. Jeg forstår meg ikke på henne i det hele tatt; Hun skyller fremdeles staten masse penger. Hun gidder ikke jobbe for og bli kvitt gjelden sin; Det viste hun tydelig når hun brøyt betalingsplanen hun fikk. Hun sitter syk og fryser i en bil som lekker når det regner (og garantert har mugg inni veggene) . Men tror hun vipps kan manifestere seg til og flytte til usa.. Nå var det siste å manifestere seg en utdannelse der; som krevde studiekompetanse, men hun mente at det skulle hun også klare seg uten. Alt vil bare ordne seg utav det blå.. 🙄 Jeg tror faktisk alle jeg kjenner i livet mitt har større mulighet til og kunne flytte til usa om dei vil, enn henne. Hun eier ikke nåla i veggen og er full i gjeld.. Jeg begynner oppriktig å lure på om hun egentlig har det bra… Hun rømmer bokstavelig fra problemene sine og burde får hjelp. Jeg tror ikke hun er «happy go lucky» inni seg. 6 1
Love2017juni Skrevet 8. september #622 Skrevet 8. september Å der er hun igjen igang med og tydelig vise at eple ramler ikke langt fra stammen slik hun har forklart at hun vokste opp med sin mor. Hun har mottatt råd om denne takluken som lekker; noe man skulle trodd de fleste oppegående mennesker ville fikset for lengst eller få folk som kan det til og fikse. Hun henger heller opp papir for å føre det i ei bøtte på gulvet. I sitt eget hjem der hun lever og bor. Her vil ikke folk kjøpe ei campingvogn før den er fukttestet pga slike feil. Og at det kommer mugg/sopp inni vegger.. Mens Djesa svarer med tydelig smatting mellom hvert ord (likt som sist noen tipset henne) over at det er personen sin feil som gir henne råd hun ikke har bedt om. - også legge til at hun er sjuk, hoster og er tett.. i en fuktskada bil, der hun i sommer viste ting som hadde myggla.. Men alt ordner seg, for hun skal sørover og der er det varmere og mindre regn.. 🙄 5 2
-Pusheen- Skrevet 8. september #623 Skrevet 8. september Noen ganger lurer jeg på hva som gjør at hun fremstår så frekk... 5
missprincess Skrevet 8. september #624 Skrevet 8. september -Pusheen- skrev (På 5.9.2026 den 22.47): Hun er ikke så god på å selge svampene sine. Hun har lagt ut en video der hun viser en dårlig anmeldelse. I kommentarfeltet spør noen oppriktig hvorfor man skal kjøpe akkurat hennes svamp. En perfekt mulighet til å virkelig selge svampen, tenker jeg. Men i stede svarer hun noe ala "hvis du ikke liker denne så kjøp en som passer deg". Hørtes nesten ut som om hun tok spørsmålet som kritikk. Følger henne ikke lengre men satt med samme inntrykk av henne om noen spurte henne om noe så svarte hun som om det var kritikk eller så var hun en smule spydig når hun svarte 1
-Pusheen- Skrevet 8. september #625 Skrevet 8. september missprincess skrev (46 minutter siden): Følger henne ikke lengre men satt med samme inntrykk av henne om noen spurte henne om noe så svarte hun som om det var kritikk eller så var hun en smule spydig når hun svarte Ja, jeg vet ikke om det er med vilje eller om hun bare svarer sånn uten å se hvordan det lander. Er uansett utrivelig å spørre henne om noe hvis hun reagerer sånn. 2
missprincess Skrevet 8. september #626 Skrevet 8. september -Pusheen- skrev (19 minutter siden): Ja, jeg vet ikke om det er med vilje eller om hun bare svarer sånn uten å se hvordan det lander. Er uansett utrivelig å spørre henne om noe hvis hun reagerer sånn. Ja hun svarte aldri på en høflig måte orket ikke mer av henne så sluttet å følge henne. Syns hun er kjedelig faktisk 1
-Pusheen- Skrevet 8. september #627 Skrevet 8. september missprincess skrev (Akkurat nå): Ja hun svarte aldri på en høflig måte orket ikke mer av henne så sluttet å følge henne. Syns hun er kjedelig faktisk Var mye mer interessant å følge henne når hun reiste og passet på kattene. Jeg følger henne heller ikke, men videoene hennes dukker opp på FYP'en min av og til likevel.
Zenhouse Skrevet 8. september #628 Skrevet 8. september -Pusheen- skrev (13 minutter siden): Ja, jeg vet ikke om det er med vilje eller om hun bare svarer sånn uten å se hvordan det lander. Er uansett utrivelig å spørre henne om noe hvis hun reagerer sånn. Jeg ser jo kanskje hvor det kommer fra. Oppveksten med moren. Kritikken derfra. Osv. Men jeg lurer på hva hun egentlig vil med snapen sin. Ønsker hun å tjene penger, gjøre den til et levebrød ( slik at hun f.eks. kan komme seg til New York ) , da burde hun jo tenke at dette blir som å drive en butikk, kunden har alltid rett? Altså være litt service-minded hvertfall. Ønsker hun å ha den som som en jabbe-plass, , dekker det et sosialt behov, et ønske om oppmerksomhet, blir man etterhvert litt avhengig av respons uansett om den er positiv eller negativ? Jeg er i utgangspunktet enig med tankesettet hennes at man kan ikke bli likt av alle osv, men hun svarer ganske utrivelig iblant! 4
-Pusheen- Skrevet 8. september #629 Skrevet 8. september Zenhouse skrev (3 minutter siden): Jeg ser jo kanskje hvor det kommer fra. Oppveksten med moren. Kritikken derfra. Osv. Men jeg lurer på hva hun egentlig vil med snapen sin. Ønsker hun å tjene penger, gjøre den til et levebrød ( slik at hun f.eks. kan komme seg til New York ) , da burde hun jo tenke at dette blir som å drive en butikk, kunden har alltid rett? Altså være litt service-minded hvertfall. Ønsker hun å ha den som som en jabbe-plass, , dekker det et sosialt behov, et ønske om oppmerksomhet, blir man etterhvert litt avhengig av respons uansett om den er positiv eller negativ? Jeg er i utgangspunktet enig med tankesettet hennes at man kan ikke bli likt av alle osv, men hun svarer ganske utrivelig iblant! Ja, ikke sant? Ingen liker alle, men hvis hun bruker snap'en og tiktok'en din som en business, bør hun jo kanskje se litt på hvordan hun legger ting frem. Og hvis ikke, kan hun ikke regne med at folk gidder å følge eller å engasjere seg i innholdet hennes. 2
Despicable Me Skrevet 8. september #630 Skrevet 8. september Får litt Insta-Heidi vibe når det kommer til tips og konstruktiv kritikk 3
-Pusheen- Skrevet 8. september #631 Skrevet 8. september Despicable Me skrev (42 minutter siden): Får litt Insta-Heidi vibe når det kommer til tips og konstruktiv kritikk Jeg følger ikke henne, er hun lik?
Despicable Me Skrevet 9. september #632 Skrevet 9. september -Pusheen- skrev (11 timer siden): Jeg følger ikke henne, er hun lik? Heidi blir forbannet om hun får tips hun ikke har bedt om. Hun blokkerer også de som gir tips.
-Pusheen- Skrevet 9. september #633 Skrevet 9. september Så nettopp på snapen til Djesa av nysgjerrighet. Makan til arrogant tone. "Det er min drøm at folk ikke skal ga lyst å hjelpe meg 😁".
-Pusheen- Skrevet 9. september #634 Skrevet 9. september Despicable Me skrev (21 minutter siden): Heidi blir forbannet om hun får tips hun ikke har bedt om. Hun blokkerer også de som gir tips. Haha, ok 😆
-Pusheen- Skrevet 9. september #636 Skrevet 9. september Anelyy skrev (5 minutter siden): Å herregud... 😆 Det er ikke håp. 2
Auri Skrevet 9. september #637 Skrevet 9. september Vær obs på at reglene sier vel kun ett skjermbilde per innlegg, så det kan hende det blir slettet 1
missprincess Skrevet 9. september #638 Skrevet 9. september -Pusheen- skrev (2 timer siden): Å herregud... 😆 Det er ikke håp. Wow, hun er like hyggelig som alltid. Not. Så arrogant så ser at hun ikke har blitt bedre etter jeg ikke gadd å følge henne mer. Lurer på om hun er lik sin mor som hun skylder alt på 🤷♀️ 1 2
-Pusheen- Skrevet 9. september #639 Skrevet 9. september missprincess skrev (Akkurat nå): Wow, hun er like hyggelig som alltid. Not. Så arrogant så ser at hun ikke har blitt bedre etter jeg ikke gadd å følge henne mer. Lurer på om hun er lik sin mor som hun skylder alt på 🤷♀️ Tenk å være så sta at man nekter å ta det til etterretning når x antall folk reagerer på oppførselen... Hun kommer til å bli skikkelig sur etter hvert hvis hun ikke skjerper seg. 4
missprincess Skrevet 9. september #640 Skrevet 9. september Auri skrev (1 time siden): Vær obs på at reglene sier vel kun ett skjermbilde per innlegg, så det kan hende det blir slettet Ja, det blir nok slettet men hun er like arrogant som vanlig mot de som orker å følge henne. Man blir vel i grunn aldri så utlært at man ikke kan ta i mot råd og tips 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå