-Pusheen- Skrevet i går, 10:18 #541 Skrevet i går, 10:18 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Merkelig å uttale seg å skråsikkert om djesa og moren uten å kjenne noe til dem og forholdet hennes. Nesten så en mistenker at flere her kjenner mer til disse to enn man gir inntrykk av 🤔 Hvis det er min kommentar du sikter til, så skrev jeg jo innledningsvis at jeg ikke kjenner til dem eller til forholdet deres. Jeg for min del peker på det Djesa gjør og hvordan hun oppfører seg. Synes ikke hun oppfører seg som om hun har ting på stell, akkurat. Ellers ser jeg ingen som uttaler seg noe skråsikkert på moren. Man uttaler seg om det man ser at Djesa poster, altså det hun vil at man skal se. Hvis det er sånn hun ønsker å fremstå, så synes jeg det sier litt.
Auri Skrevet i går, 10:18 #542 Skrevet i går, 10:18 FruRosa skrev (20 timer siden): Moren har eggstokkreft med spredning. Har vært gjennom flere runder med cellegift, og skal opereres neste uke. Moren har selv delt dette åpent på FB. Jeg kjenner henne ikke, men ramlet tilfeldigvis over innlegget. Det var nok dette Djesa fikk vite om for en tid tilbake da hun rantet om hvor fælt det var at noen (tanten?) ga henne info hun ikke ville ha. Nå har moren kontaktet Djesa på mail (D fortalte dette selv) og sagt hun trenger henne, og D er fornærmet/sint/ trist på egne vegne fordi moren ikke respekterer at hun ikke vil ha noe med henne å gjøre. -Pusheen- skrev (20 timer siden): Wow, det er selvsagt Djesas valg hva hun velger å gjøre med den informasjonen, men jeg synes personlig det bør være greit at tanta gir henne den. Akkurat dette handler jo ikke om Djesa i det hele tatt. Hvis hun har kontakt med tanta, er det ok å gi den informasjonen. Om hun også har kuttet ut tanta er det respektløst å pushe den informasjonen på henne via en person hun ikke vil snakke med. At mora selv kontakter henne er komplett ugreit. Jeg har også kuttet ut min mor pga emosjonell vold og narsisstist oppførsel gjennom hele livet mitt, og har også blitt rasende og fortvilt når hun har greid å kontakte meg til tross for at jeg føler jeg har blokkert henne overalt jeg kan (og ga klar beskjed om hvorfor hun ikke lenger var velkommen i mitt liv, og hva hun måtte gjøre for å få meg til å revurdere, og måten det kunne bli kommunisert til meg på). Det har dradd opp traumer og ført meg rett tilbake i barndommen. Så med mindre dere har selv opplevd en abusive forelder synes jeg ikke dere skal dømme reaksjonene hennes her. Barndomstraumer sitter dypere og er integrert i deg på en helt annen måte enn andre traumer. Ville jeg sett sittet og snakket om dette på kamera til mange følgere uten å prosessere det først? Nei, det ville jeg ikke. Men at hun har en sterk reaksjon, DET er helt naturlig og forståelig. 1 1
Hatsumomo Skrevet i går, 10:20 #543 Skrevet i går, 10:20 -Pusheen- skrev (1 minutt siden): Hvis det er min kommentar du sikter til, så skrev jeg jo innledningsvis at jeg ikke kjenner til dem eller til forholdet deres. Jeg for min del peker på det Djesa gjør og hvordan hun oppfører seg. Synes ikke hun oppfører seg som om hun har ting på stell, akkurat. Ellers ser jeg ingen som uttaler seg noe skråsikkert på moren. Man uttaler seg om det man ser at Djesa poster, altså det hun vil at man skal se. Hvis det er sånn hun ønsker å fremstå, så synes jeg det sier litt. Personlig syntes jeg du synser veldig mye ugreit ang Djesa, men det er mitt syn.
Million Skrevet i går, 10:20 #544 Skrevet i går, 10:20 (endret) "Sopphode-sminke"?? Er det en AI oversettelse av sponge eller spongehead? Svamp, med andre ord, som brukes til å påføre sminken? Sopphode..... tydelig at selgeren ikke har tenkt så mye over det de prøver å selge. Endret i går, 10:22 av Million
-Pusheen- Skrevet i går, 10:21 #545 Skrevet i går, 10:21 Auri skrev (1 minutt siden): Hvis hun har kontakt med tanta, er det ok å gi den informasjonen. Om hun også har kuttet ut tanta er det respektløst å pushe den informasjonen på henne via en person hun ikke vil snakke med. At mora selv kontakter henne er komplett ugreit. Jeg har også kuttet ut min mor pga emosjonell vold og narsisstist oppførsel gjennom hele livet mitt, og har også blitt rasende og fortvilt når hun har greid å kontakte meg til tross for at jeg føler jeg har blokkert henne overalt jeg kan (og ga klar beskjed om hvorfor hun ikke lenger var velkommen i mitt liv, og hva hun måtte gjøre for å få meg til å revurdere, og måten det kunne bli kommunisert til meg på). Det har dradd opp traumer og ført meg rett tilbake i barndommen. Så med mindre dere har selv opplevd en abusive forelder synes jeg ikke dere skal dømme reaksjonene hennes her. Barndomstraumer sitter dypere og er integrert i deg på en helt annen måte enn andre traumer. Ville jeg sett sittet og snakket om dette på kamera til mange følgere uten å prosessere det først? Nei, det ville jeg ikke. Men at hun har en sterk reaksjon, DET er helt naturlig og forståelig. Djesa sa ingenting om at hun hadde blokkert tanta? Bare moren. Hvorfor skulle en blokkert tante gidde å finne smutthull for å kontakte henne?
-Pusheen- Skrevet i går, 10:22 #546 Skrevet i går, 10:22 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Personlig syntes jeg du synser veldig mye ugreit ang Djesa, men det er mitt syn. Ja, det kan godt hende det er ugreit det jeg synser om. Men jeg tar for meg det hun selv velger å legge ut.
missprincess Skrevet i går, 10:30 #547 Skrevet i går, 10:30 Hatsumomo skrev (16 minutter siden): Merkelig å uttale seg å skråsikkert om djesa og moren uten å kjenne noe til dem og forholdet hennes. Nesten så en mistenker at flere her kjenner mer til disse to enn man gir inntrykk av 🤔 Da jeg fulgte henne satt hun selv å holdt lange foredrag om sin mor. Vil tro at de fleste trodde på henne så da må du isåfall legge dette på hennes skuldre som har hengt ut sin mor slik hun har gjort utallige ganger. Personlig mistenker jeg at Djesa selv er sin mor opp av dage med sin måte å oppføre seg på til andre 1 3
-Pusheen- Skrevet i går, 10:40 #548 Skrevet i går, 10:40 missprincess skrev (5 minutter siden): Da jeg fulgte henne satt hun selv å holdt lange foredrag om sin mor. Vil tro at de fleste trodde på henne så da må du isåfall legge dette på hennes skuldre som har hengt ut sin mor slik hun har gjort utallige ganger. Personlig mistenker jeg at Djesa selv er sin mor opp av dage med sin måte å oppføre seg på til andre Og det kan godt hende moren er narsissist. Har aldri sagt noe på akkurat det. For jeg vet ikke. Men det er uansett ikke uvanlig at barn plukker opp væremåte av foreldrene sine. Både på godt og vondt. Det er vel en grunn til at Djesa sitter med gjeld, hun lærte aldri hvordan man skulle være økonomisk fornuftig. Det har hun selv vært åpen om. Å avslå folk som gir kritikk er jo noe narsissister er eksperter på. At et barn av en narsissist plukker opp dette, er ikke rart i det hele tatt. Men det lander jo ikke godt hos folk som ser på, og jeg skjønner at folk blir lei det, og ikke følger med på henne lengre. 1
Auri Skrevet i går, 10:43 #549 Skrevet i går, 10:43 -Pusheen- skrev (20 minutter siden): Djesa sa ingenting om at hun hadde blokkert tanta? Bare moren. Hvorfor skulle en blokkert tante gidde å finne smutthull for å kontakte henne? Jeg sa ingenting om at hun har blokkert tanta. Man kan gi personer beskjed om at man ikke ønsker å snakke med dem uten å måtte blokkere dem. Tror du må lese innlegget mitt om igjen.
-Pusheen- Skrevet i går, 10:47 #550 Skrevet i går, 10:47 Auri skrev (Akkurat nå): Jeg sa ingenting om at hun har blokkert tanta. Man kan gi personer beskjed om at man ikke ønsker å snakke med dem uten å måtte blokkere dem. Tror du må lese innlegget mitt om igjen. Er enig i at det hadde vært dårlig gjort av tanta å kontakte henne hvis Djesa hadde sagt at hun ikke ønsket kontakt. Likevel så har jeg forståelse for at det ble gjort, det er jo ikke bare-bare for en tante å vite hva som er rett i den situasjonen. Søstera (?) har kreft, og niesen vil ikke snakke med mor. Jeg vet ikke hvor mye denne tanta vet om forholdet mellom Djesa og mor heller, eller om hun sitter på en annen innsikt enn det vi har fått. At mor tok kontakt, er jeg enig i at hun burde latt være. Er hun blokkert på alt mulig annet, så er det et stort hint. Eller, ikke et hint engang, det er klarbeskjed. Men også, hvis mor er narsissist så har hun vel klart å manipulere flere enn kun Djesa til å gjøre som hun vil...
Love2017juni Skrevet i går, 14:36 #551 Skrevet i går, 14:36 Synes det snodigeste disse dagene har vært at Djesa «kom ut av skapet» igjen?.. Mener at det har blitt delt her inne før at hun snappa på en snapkonto for skjeive?? så dette er jo intet nytt! 🤷🏼♀️ 2
Auri Skrevet 19 timer siden #552 Skrevet 19 timer siden Love2017juni skrev (5 timer siden): Synes det snodigeste disse dagene har vært at Djesa «kom ut av skapet» igjen?.. Mener at det har blitt delt her inne før at hun snappa på en snapkonto for skjeive?? så dette er jo intet nytt! 🤷🏼♀️ Skeive uten j Ja, hun var gjest på Hverdagsskeiv i ganske lang tid tidligere.
missprincess Skrevet 19 timer siden #553 Skrevet 19 timer siden Auri skrev (17 minutter siden): Skeive uten j Ja, hun var gjest på Hverdagsskeiv i ganske lang tid tidligere. Da jeg fulgte henne trodde jeg at hun hadde kommet ut av skapet for lenge siden. Vet ikke men fikk det inntrykket at hun likte damer. Ja, ja bra hun er kommet ut nå da
Armarillo Skrevet 19 timer siden #554 Skrevet 19 timer siden Har ikke fulgt med i det siste, men for leeenge siden sa hun at hun var skeiv. Det var i forbindelse med en date hun skulle på. Men hun sa aldri lesbisk, så kan hende hun mente at hun var flytende da 😅 Men at det er nytt at hun liker damer, det er det ikke 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå