Maskopi Skrevet mandag kl. 12:55 #701 Skrevet mandag kl. 12:55 Hvor stort marked kan det være for disse tjenestene hun tilbyr?
-Pusheen- Skrevet mandag kl. 13:30 #702 Skrevet mandag kl. 13:30 Maskopi skrev (33 minutter siden): Hvor stort marked kan det være for disse tjenestene hun tilbyr? Ikke et 30 000+ -marked hvert fall. Så skjønner jo at det har vært vanskelig å betale inn det hver måned. Jeg skjønner ikke at hun tok imot den avtalen engang.
Lileep Skrevet mandag kl. 14:52 #703 Skrevet mandag kl. 14:52 -Pusheen- skrev (1 time siden): Ikke et 30 000+ -marked hvert fall. Så skjønner jo at det har vært vanskelig å betale inn det hver måned. Jeg skjønner ikke at hun tok imot den avtalen engang. Da hun inngikk denne avtalen var hun fortsatt skråsikker på å bli rik på sminkesvampen.. så å dra inn 30.000 til avbetaling var ingen problem. Men når virkeligheten gikk opp for henne, da hun sikkert innså at alt var en flopp, så droppa hun å betale fordi pengene rant ikke inn sånn hun hadde manifestert.. 2
-Pusheen- Skrevet mandag kl. 15:52 #704 Skrevet mandag kl. 15:52 Lileep skrev (57 minutter siden): Da hun inngikk denne avtalen var hun fortsatt skråsikker på å bli rik på sminkesvampen.. så å dra inn 30.000 til avbetaling var ingen problem. Men når virkeligheten gikk opp for henne, da hun sikkert innså at alt var en flopp, så droppa hun å betale fordi pengene rant ikke inn sånn hun hadde manifestert.. Mhm. Hun er jo en "order seg"-type, men som andre også sier; ting ordner seg ikke av seg selv. Hun har en veldig naiv tilnærming til ting. Om hun på ekte ønsker å bo i New York, må hun begynne å ta seg selv i nakken... 1
Fullrulle Skrevet mandag kl. 16:18 #705 Skrevet mandag kl. 16:18 Hun har vel noe inntekt fra Forever living, men d er vel begrenset hvor mange neglekurs hun kan selge spør du meg…
SaraEmil Skrevet mandag kl. 16:22 #706 Skrevet mandag kl. 16:22 Fullrulle skrev (3 minutter siden): Hun har vel noe inntekt fra Forever living, men d er vel begrenset hvor mange neglekurs hun kan selge spør du meg… Har hun sluttet med salg av mobiler?
-Pusheen- Skrevet mandag kl. 16:26 #707 Skrevet mandag kl. 16:26 SaraEmil skrev (3 minutter siden): Har hun sluttet med salg av mobiler? Solgte hun dem?
Lileep Skrevet mandag kl. 16:31 #708 Skrevet mandag kl. 16:31 -Pusheen- skrev (3 minutter siden): Solgte hun dem? Ja, hun henta ut flere iPhones gjennom Horde, og solgte de videre for å få pengene. Hun var en av grunnene til at Horde valgte å endre systemet og satte maxgrense til 1 telefon per person.
Zenhouse Skrevet mandag kl. 17:51 #709 Skrevet mandag kl. 17:51 (endret) Lileep skrev (1 time siden): Ja, hun henta ut flere iPhones gjennom Horde, og solgte de videre for å få pengene. Hun var en av grunnene til at Horde valgte å endre systemet og satte maxgrense til 1 telefon per person. Det er riktig at de endret systemet. Men hun gjorde ikke noe ulovlig, selv om hun «støvsugde» Horde for mobiler. Hun vervet maaaange folk. I stedet ble hun etterpå ambassadør for Horde, et system de laget som man kan søke seg inn på om man har en plattform i sosiale medier. Der oppnår man mange flere fordeler enn vanlige Horde-brukere. De poengene hun får nå for å verve, bytter hun inn i rene kontanter. Mens vi andre som verver , kan ta ut produkter eller gavekort. Edit: hun lovet en mobil til en av følgerne sine om hun når 30.000 følgere på snap. Den mobilen har hun solgt nå, siden det drøyde med følgertall. Men har lovet å kjøpe en ny den dagen hun når 30.000 følgere, og gir den da bort. Endret mandag kl. 17:53 av Zenhouse Tillegg 1
Janmar Skrevet mandag kl. 21:41 #710 Skrevet mandag kl. 21:41 -Pusheen- skrev (18 timer siden): Skatteetaten tar det de vil. Hadde hun vært samboer/gift med noen, kunne de til og med tatt lønnen til den personen... Det stemmer ikke. Skatteetaten TAR IKKE lønna til samboer. 2 1
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 04:04 #711 Skrevet tirsdag kl. 04:04 (endret) Janmar skrev (6 timer siden): Det stemmer ikke. Skatteetaten TAR IKKE lønna til samboer. Det gjorde de med min venninnes lønn da hennes eks kødda det til... de trakk fra hennes lønn fordi han selv var blakk. Sa hun, da. Tar forbehold om at hun kan ha skrønet uten at jeg ser en grunn til det. Kanskje de hadde en felleskonto. Endret tirsdag kl. 04:06 av -Pusheen-
Love2017juni Skrevet tirsdag kl. 11:34 #712 Skrevet tirsdag kl. 11:34 (endret) Hun kjøper katteservise som hun skal ha med seg når hun engang flytter til NY.. Hva med og putte de pengene inn til gjelden heller, så hadde hun jobba små skitt mot drømmen.. Hun har jo selv sagt at hun ikke er kredittverdig i det hele tatt, hun fikk ikke engang skifte abonnement på mobilen sin ute og registrere det på firma.. Ser at alle firmaene hennes er registrert i Oslo..? Rart når det er i Sandnes hun starta det siste og drev ifra.. Er det slik at man bare bruker en adresse til slikt? (Jeg har ikke greie på det) Endret tirsdag kl. 14:47 av Love2017juni Rettet kaffe/katte servise
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 13:16 #713 Skrevet tirsdag kl. 13:16 Love2017juni skrev (1 time siden): Hun kjøper kaffeservise som hun skal ha med seg når hun engang flytter til NY.. Hva med og putte de pengene inn til gjelden heller, så hadde hun jobba små skitt mot drømmen.. Hun har jo selv sagt at hun ikke er kredittverdig i det hele tatt, hun fikk ikke engang skifte abonnement på mobilen sin ute og registrere det på firma.. Ser at alle firmaene hennes er registrert i Oslo..? Rart når det er i Sandnes hun starta det siste og drev ifra.. Er det slik at man bare bruker en adresse til slikt? (Jeg har ikke greie på det) Huh...? Så hun skal fylle bilen med crap frem til hun liksom flytter dit? Hun skal jo ikke flytte i morgen.
hjärterdam Skrevet tirsdag kl. 13:30 #714 Skrevet tirsdag kl. 13:30 Janmar skrev (15 timer siden): Det stemmer ikke. Skatteetaten TAR IKKE lønna til samboer. Det er helt sant. Til og med når man er gift tar i utgangspunktet ikke noen trekkmyndighet trekk fra ektefelle eller samboer. Felles verdier derimot kan de ta deler av, og de kan legge til grunn at feks samboer har midler til å forsørge felles barn slik at skyldner kan betale mer og ikke ha midler til å forsørge barn. 2
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 13:34 #715 Skrevet tirsdag kl. 13:34 hjärterdam skrev (3 minutter siden): Det er helt sant. Til og med når man er gift tar i utgangspunktet ikke noen trekkmyndighet trekk fra ektefelle eller samboer. Felles verdier derimot kan de ta deler av, og de kan legge til grunn at feks samboer har midler til å forsørge felles barn slik at skyldner kan betale mer og ikke ha midler til å forsørge barn. Jeg måtte spørre min venninne fordi jeg ble usikker når dere sier at de ikke tar samboers lønn. De hadde felleskonto som det ble trukket fra. Da gir det jo mer mening. 2
Love2017juni Skrevet tirsdag kl. 14:49 #716 Skrevet tirsdag kl. 14:49 -Pusheen- skrev (1 time siden): Huh...? Så hun skal fylle bilen med crap frem til hun liksom flytter dit? Hun skal jo ikke flytte i morgen. Her har ordlista tøysa. Retta innlegget mitt nå; katteservise ikke kaffeservise.. Men ja; Hun kunne ikke gå ifra skåler/tallerkner med katt på, for det var investering i NY planene..
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 17:09 #717 Skrevet tirsdag kl. 17:09 Love2017juni skrev (2 timer siden): Her har ordlista tøysa. Retta innlegget mitt nå; katteservise ikke kaffeservise.. Men ja; Hun kunne ikke gå ifra skåler/tallerkner med katt på, for det var investering i NY planene.. Har de ikke sånt i NY? 😄
Fullrulle Skrevet tirsdag kl. 17:32 #718 Skrevet tirsdag kl. 17:32 Zenhouse skrev (23 timer siden): Det er riktig at de endret systemet. Men hun gjorde ikke noe ulovlig, selv om hun «støvsugde» Horde for mobiler. Hun vervet maaaange folk. I stedet ble hun etterpå ambassadør for Horde, et system de laget som man kan søke seg inn på om man har en plattform i sosiale medier. Der oppnår man mange flere fordeler enn vanlige Horde-brukere. De poengene hun får nå for å verve, bytter hun inn i rene kontanter. Mens vi andre som verver , kan ta ut produkter eller gavekort. Edit: hun lovet en mobil til en av følgerne sine om hun når 30.000 følgere på snap. Den mobilen har hun solgt nå, siden det drøyde med følgertall. Men har lovet å kjøpe en ny den dagen hun når 30.000 følgere, og gir den da bort. Kanskje ikke ulovlig, men langt over grensen for hva jeg selv mener er etisk riktig. Det var ikke dette som var poenget premiene liksom…
Zenhouse Skrevet tirsdag kl. 17:36 #719 Skrevet tirsdag kl. 17:36 Fullrulle skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke ulovlig, men langt over grensen for hva jeg selv mener er etisk riktig. Det var ikke dette som var poenget premiene liksom… Nei, dét er jeg enig i. Tror det var et par andre snappere som også solgte på denne måten, ( men ikke i nærheten så mange) som ble litt irriterte på henne. Tror de også startet med det før hun begynte.
Kosetosta Skrevet i går, 07:27 Forfatter #720 Skrevet i går, 07:27 Provoserer meg mer enn jeg liker at hun bare dingler rundt og bruker penger som en full sjømann, på dritt mat/snop hun kaster fordi hun ikke liker det, samtidig som hun ikke gjør opp for seg. Starter en haug med firmaer fordi hun ikke kan ha en vanlig lønnskonto for da «stjeler» staten pengene (hennes ors). Er vel hun som stjeler fra staten. Kan ikke ha bilen i eget navn, kan ikke engang ha forsikring selv.. ta deg sammen kjerring, ta tak i livet ditt og ikke fyk rundt og lat som at du lever drømmelivet, tror få ville bytta og levd i en morken og møgla bil, uten noe og noen..! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå