Kosetosta Skrevet 6 timer siden Forfatter #741 Skrevet 6 timer siden Hope skrev (1 time siden): De fleste av oss har gjort dumne ting. Men noen lærer av det og går videre. Mens andre tror på julenissen. Og velger og stikke hodet i sand som struts. Og tror at ting skal bli borte vekk over natta. Men livet er mer komplisert og sammensatt. Livet skjer. Og ting kan snu. Men det går an og søke om hjelp. Og be om hjelp er ikke en svakhet. Det er en styrke. Ho gjorde faktisk det, det skal hun ha. Tok tak i gjelda si og all inkassoen. Men inngikk en hinsides avtale med skatteetaten som alle andre så ikke ville gå i lengden.. men kan ikke begripe at hun bare slutta å betale når hun ikke klarte riktig beløp, må jo ha hjulpet å betale noe liksom.. får nok aldri en avtale med skatteetaten igjen nå.. 1
Auri Skrevet 5 timer siden #742 Skrevet 5 timer siden Nå synes jeg måten enkelte her i tråden synes er ok å omtale Djesa på er så ubehagelig at jeg ønsker ikke være en del av denne samtalen lenger, så dette er mitt siste innlegg i denne tråden. Kritikk er ok, men det er måte på hvordan man skal snakke om folk. Delulu, fjern, nek, kjerring, trassete drittunge er bare noe fra de siste sidene. Tenk litt over hvordan dere snakker om et faktisk menneske. Jeg er ikke en Djesa fan, men det fpr da være grenser. Dette begynner å tippe over i ren drittsnakking og mobbing. Håper dere tenker litt gjennom hvordan dere omtaler folk i fremtida. Alt vel. 2 2
Kosetosta Skrevet 5 timer siden Forfatter #743 Skrevet 5 timer siden Auri skrev (20 minutter siden): Nå synes jeg måten enkelte her i tråden synes er ok å omtale Djesa på er så ubehagelig at jeg ønsker ikke være en del av denne samtalen lenger, så dette er mitt siste innlegg i denne tråden. Kritikk er ok, men det er måte på hvordan man skal snakke om folk. Delulu, fjern, nek, kjerring, trassete drittunge er bare noe fra de siste sidene. Tenk litt over hvordan dere snakker om et faktisk menneske. Jeg er ikke en Djesa fan, men det fpr da være grenser. Dette begynner å tippe over i ren drittsnakking og mobbing. Håper dere tenker litt gjennom hvordan dere omtaler folk i fremtida. Alt vel. Ok. 2
Hope Skrevet 5 timer siden #744 Skrevet 5 timer siden Jeg har ikke sagt at hun er hverken fjern eller delulu,eller nek,kjerring,drittunge. Er også mot mobbing. Men hun har valgt og være offentlig og valgt og dele. Selvfølgelig er viktig med respekt.
Kosetosta Skrevet 4 timer siden Forfatter #745 Skrevet 4 timer siden Hope skrev (33 minutter siden): Jeg har ikke sagt at hun er hverken fjern eller delulu,eller nek,kjerring,drittunge. Er også mot mobbing. Men hun har valgt og være offentlig og valgt og dele. Selvfølgelig er viktig med respekt. Jeg har sagt kjerring som forøvrig ikke er ett skjellsord, har og sagt delulu, men når du er såpass gammel og ikke tror på regntøy, du gjør ikke opp for deg, du tror folk misunner livet ditt ( når du bor i en muggen bil som lekker vann, ruster i stykker, og har gjeld oppover ørene, OG tror du skal flytte til New York med en blomstrende business om ett år.. ), ja da er man delulu.. 4
Love2017juni Skrevet 4 timer siden #746 Skrevet 4 timer siden Kosetosta skrev (39 minutter siden): Jeg har sagt kjerring som forøvrig ikke er ett skjellsord, har og sagt delulu, men når du er såpass gammel og ikke tror på regntøy, du gjør ikke opp for deg, du tror folk misunner livet ditt ( når du bor i en muggen bil som lekker vann, ruster i stykker, og har gjeld oppover ørene, OG tror du skal flytte til New York med en blomstrende business om ett år.. ), ja da er man delulu.. Jeg har ikke brukt slike ord, MEN jeg støtter også bruken av delulu.. Som ett ord som forklarer virkelighetsfjern, og det er hun. 2
Pippi Lotta Skrevet 2 timer siden #747 Skrevet 2 timer siden Kosetosta skrev (2 timer siden): Jeg har sagt kjerring som forøvrig ikke er ett skjellsord, har og sagt delulu, men når du er såpass gammel og ikke tror på regntøy, du gjør ikke opp for deg, du tror folk misunner livet ditt ( når du bor i en muggen bil som lekker vann, ruster i stykker, og har gjeld oppover ørene, OG tror du skal flytte til New York med en blomstrende business om ett år.. ), ja da er man delulu.. Aner ikke hvem du snaker om, men så onskapsful du er! Det er en ting å tenke at noen har problemer, men å gå derifra til å ofentlig håne personen..... Grusomt hvor ondskapsfule vanlige folk kan bli, når de får hjeme seg bak anonymitet på internet. 1 1
Armarillo Skrevet 2 timer siden #748 Skrevet 2 timer siden Jeg forstår ikke hvorfor hun sluttet å betale gjelden sin. Hun var jo så flink en god periode, betalte jo ned kjempemye! Den sinnsyke avtalen hun fikk med skatteetaten om å betale over 30 000 kr i mnd stusset jeg veldig på at hun skulle få til. Åpenbart at det ikke gikk, men hun kunne jo fortsatt å betale NOE. Ikke bare slutte å betale? Det er vesentlig lite igjen i forhold til det hun hadde. Tenk hvordan det hadde føltes for henne å bli kvitt restene. Forstår ikke hvordan noen klarer å ha gjeld liggende i bakhodet, og samtidig bare gi blaffen i det. Og i tillegg si det offentlig. Det må jo skape utrolig mye uro.. Jeg hadde hvertfall blitt superstresset av det der. Men kanskje ikke alle fungerer sånn 😅 1
Lileep Skrevet 2 timer siden #749 Skrevet 2 timer siden Armarillo skrev (6 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor hun sluttet å betale gjelden sin. Hun var jo så flink en god periode, betalte jo ned kjempemye! Den sinnsyke avtalen hun fikk med skatteetaten om å betale over 30 000 kr i mnd stusset jeg veldig på at hun skulle få til. Åpenbart at det ikke gikk, men hun kunne jo fortsatt å betale NOE. Ikke bare slutte å betale? Det er vesentlig lite igjen i forhold til det hun hadde. Tenk hvordan det hadde føltes for henne å bli kvitt restene. Forstår ikke hvordan noen klarer å ha gjeld liggende i bakhodet, og samtidig bare gi blaffen i det. Og i tillegg si det offentlig. Det må jo skape utrolig mye uro.. Jeg hadde hvertfall blitt superstresset av det der. Men kanskje ikke alle fungerer sånn 😅 Hun sa selv at grunnen til at hun slutta å betale var fordi hun ikke klarte å betale 30.000 per mnd. Tankegangen hennes da er at siden hun ikke kunne betale hele summen, så droppa hun å betale.. å betale det hun kunne var ikke aktuelt. Det var alt eller ingenting. Så helt svart hvitt i den gården.. da bruker hun heller pengene på noe annet, enn å faktisk betale det hun kunne. Hun kommer aldri noen gang til å få en slik avtale igjen, og dette vil jo forfølge henne i lang tid. 1
Kosetosta Skrevet 1 time siden Forfatter #750 Skrevet 1 time siden Pippi Lotta skrev (26 minutter siden): Aner ikke hvem du snaker om, men så onskapsful du er! Det er en ting å tenke at noen har problemer, men å gå derifra til å ofentlig håne personen..... Grusomt hvor ondskapsfule vanlige folk kan bli, når de får hjeme seg bak anonymitet på internet. Det er hennes ord. Hun sier vi er misunnelige, huns sier hun skal til NY, hun bor i den bilen, hun betaler ikke gjelda si, hun sier hun ikke tror på regntøy og ryggsekker. 1
Plexi Skrevet 1 time siden #751 Skrevet 1 time siden Hvordan går det an å ikke tro på regntøy og ryggsekker? 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå