Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
pøbelsara skrev (26 minutter siden):

Hva med litt respekt, folkens?

Det må man visst gjøre seg fortjent til, har jeg lest her.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (32 minutter siden):

Tror de fleste her har respekt for kong Harald, Marius derimot har vist at han ikke har så mye respekt for andre og jeg forstår hvis flere sliter med å respektere MBH etter det han har gjort. 

Nå sa noen også at siden MBH ikke fikk være der ved MM sin transplantasjon men får være hos kongen nå sier det litt om alvorlighetsgraden til sykdommen til kongen og at det ikke er lenge igjen og det er et godt poeng. 

Endret av FruR
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
pøbelsara skrev (38 minutter siden):

Jeg blir faktisk sjokkert over folk som selv nå må diskutere dette.. respekt er helt fraværende 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...