Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hebbe-lille skrev (33 minutter siden):

Det er du som slenger ut slike påstander, og dermed må dokumentere det. Ellers så er det bare oppspinn og spekulasjoner. 

Nei. Kan bekrefte at brukeren har rett. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lotte-Mei skrev (31 minutter siden):

Jeg tenker nu at om de skulle "lure han ut" på en aldri så liten "permisjon" så hadde han nok lagt skinnflat og tildekket i baksetet, og ikke fremoverlent og synlig. De blir neppe overrasket over at det fins fotografer over alt der de ferdes...

Uansett så ville jo ikke de fengselsansatte sluppet han ut !!

Skrevet
Hekken skrev (26 minutter siden):

Uansett så ville jo ikke de fengselsansatte sluppet han ut !!

Man kan faktisk få velferdspermisjoner om noen i familien er syke …

Skrevet
Justlooking skrev (6 minutter siden):

Man kan faktisk få velferdspermisjoner om noen i familien er syke …

Nei, ikke når man er i varetekt. Du kan derimot få fremstilling, og det er ALLTID i følge med politiet. I svært sjeldne tilfeller fengselsbetjenter. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hebbe-lille skrev (1 time siden):

Det er du som slenger ut slike påstander, og dermed må dokumentere det. Ellers så er det bare oppspinn og spekulasjoner. 

For noe tøv. Alle vet at hennes observasjoner er spot on.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
MissLucy skrev (9 minutter siden):

Det er leit at ikke folk innser at man trenger ikke å skrive de groveste skjellsordene for at noe skal være personangrep. Når folk gjentatte ganger omtaler en person som drittsekk, kvinnehater, uten empati, farlig, narkoman, osv., så er det nettopp personkarakteristikker, ikke bare saklig diskusjon av handlinger eller anklager.

Det går fint an å diskutere saken, kritisere oppførsel og å være uenig uten å gjøre hele personen til målet for debatten. Det er den forskjellen jeg sikter til.

Og nei, jeg sa ikke at absolutt hele tråden består av grove angrep. Men å påstå at slike innlegg ikke finnes, blir bare useriøst når de er enkle å finne.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MissLucy skrev (19 minutter siden):

For noe vås. Alle vet at hennes observasjoner er noe reinspikka rør. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Amra_ skrev (6 minutter siden):

Det er leit at ikke folk innser at man trenger ikke å skrive de groveste skjellsordene for at noe skal være personangrep. Når folk gjentatte ganger omtaler en person som drittsekk, kvinnehater, uten empati, farlig, narkoman, osv., så er det nettopp personkarakteristikker, ikke bare saklig diskusjon av handlinger eller anklager.

Det går fint an å diskutere saken, kritisere oppførsel og å være uenig uten å gjøre hele personen til målet for debatten. Det er den forskjellen jeg sikter til.

Og nei, jeg sa ikke at absolutt hele tråden består av grove angrep. Men å påstå at slike innlegg ikke finnes, blir bare useriøst når de er enkle å finne.

Kan ikke ta denne argumentasjonen seriøst fra noen som selv går til personangrep på andre brukere, og stiller de til ansvar for å kritisere en voldelig og voldtektsiktet kriminell. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Hebbe-lille skrev (7 minutter siden):

Kan ikke ta denne argumentasjonen seriøst fra noen som selv går til personangrep på andre brukere, og stiller de til ansvar for å kritisere en voldelig og voldtektsiktet kriminell. 

Så i stedet for å svare på argumentet mitt, går du rett til personangrep mot meg. Litt ironisk i en diskusjon om nettopp personangrep.

Ingen har sagt at man ikke kan kritisere han eller diskutere saken. Poenget er at mange i tråden åpenbart koser seg med å spy ut nedsettende karakteristikker konstant, og så later folk som om det er saklig debatt.

Hvis man ikke klarer å diskutere en sak uten å repetere drittsekk, kvinnehater, narkoman osv., så er ikke nivået spesielt saklig uansett hvor mye man prøver å pakke det inn.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...