Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Skal han ikke selv møte i tingretten? Kun i morgen, eller under hele/deler av rettssaken? 

Nei, står at han er arrestert. 

Sitat

Ifølge kilder til TV 2 er Høiby pågrepet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er arrestert, det er fengslingsmøte nå i ettermiddag.

Montro om det er snakk om rømningsfare?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er verre enn jeg trodde:

Sitat

– Oslo politidistrikt kan bekrefte at Marius Borg Høiby ble pågrepet av politiet søndag kveld, siktet for kroppskrenkelse, trusler med kniv og brudd på besøksforbud, skriver politiadvokat Andreas Kruszewski i en pressemelding.

FY FADER

Hvorfor VAR IKKE DENNE IDIOTEN I VARETEKT?!

Mette Marit og Marius kjemper regelrett om hvem som kan være mest idiot og ta mest mediefokus. Alt dette er en #¤% skandale for kongehuset.

Endret av Ellie42
  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet

Først når mor er bortreist blir han satt i varetekt. Surprise!

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellie42 skrev (1 minutt siden):

Mette Marit og Marius kjemper regelrett om hvem som kan være mest idiot og ta mest mediefokus. Alt dette er en #¤% skandale for kongehuset.

Ja, dette er virkelig i kategorien "You couldn't write it" ...

• Liker 6
Skrevet
CeXNS skrev (Akkurat nå):

Først når mor er bortreist blir han satt i varetekt. Surprise!

Er vell hands off nå… ikke mye respekt igjen håper jeg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ellie42 skrev (3 minutter siden):

FY FADER

For et omdømmetap for Norge dette er. Fy skam - de burde bli fratatt alt. 

Endret av Gulline
  • Liker 19
  • Hjerte 1
Skrevet
Ellie42 skrev (3 minutter siden):

FY FADER

For en jævla idiot. Nå MÅ det stoppe.

• Liker 8
Skrevet
Eyr skrev (Akkurat nå):

Er vell hands off nå… ikke mye respekt igjen håper jeg. 

Han ble pågrepet etter å ha truet et offer han har besøksforbud mot med kniv. Tror ikke det har noe med MM å gjøre.

Fyren burde vært i varetekt når han brøt besøksforbud første gangen. Han er farlig.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Sikkert for mye å forlange, men forvaring pls.

• Liker 14
Skrevet

Sleng han i fengsel med forvaring. Nok er nok.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

men, det står ikke i disse lenkene eller sitatene at disse handlingene han er arrestert for har skjedd nå, bare at han er pågrepet nå? og at de ønsker fengsling fordi de tror det er fare for gjentagelse? Eller har jeg gått glipp av noe?  

Endret av Carrot
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie42 skrev (5 minutter siden):

FY FADER

En meget farlig mann.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie42 skrev (4 minutter siden):

FY FADER

Ja, dette sirkuset her overgår all fantasi. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Carrot skrev (2 minutter siden):

men, det står ikke i disse lenkene eller sitatene at disse handlingene han er arrestert for har skjedd nå, bare at han er pågrepet nå? og at de ønsker fengsling fordi de tror det er fare for gjentagelse? Eller har jeg gått glipp av noe?  

Det skjedde i går kveld.

Vil fengsle Marius Borg Høiby

Sitat

– Oslo politidistrikt kan bekrefte at Marius Borg Høiby ble pågrepet av politiet søndag kveld, siktet for kroppskrenkelse, trusler med kniv og brudd på besøksforbud, skriver politiadvokat Andreas Kruszewski i en pressemelding.

Truer man noen med kniv, så venter ikke politiet med pågripelse.

Endret av Ellie42
  • Liker 21
Skrevet (endret)
Ellie42 skrev (1 minutt siden):

Det skjedde i går kveld.

Vil fengsle Marius Borg Høiby

nei det står vel at han ble pågrepet og siktet da - ikke at hendelsene skjedde da?  Og så skriver de dette om gjentagelsesfare - som er litt sånn Duuuh! NÅ skjønner dere det?? 

Endret av Carrot
  • Nyttig 3
Skrevet
Carrot skrev (4 minutter siden):

Jeg forsto det sånn at dette er noe som må ha skjedd i helgen?

• Liker 6
Skrevet

Om ikke dette nå ender med 10+ år blir jeg forvirret.

Nye trusler med våpen, nye brudd, nye situasjoner og NULL bevis for at man prøver å bli bedre.

Serieparagraf - NÅ!

• Liker 27
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...