Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Totalt ute av kontroll. Rett før rettssaken til og med. Helt ute av stand til å eller vilje til å styre seg. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Junijulia skrev (1 minutt siden):

Hva mener du egentlig at kong Harald skal gjøre, han er en gammel og svekket mann. MBH er ikke hans ansvar.
Er det noen som må ta affære er det Haakon. 

Harald er Konge til han dør. Det er han som har makten. Han kan både fjerne MMs tittel og uttale seg om MBHs skruppelløse adferd. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
Iia skrev (5 minutter siden):

Dette er et nytt forhold / nytt lovbrudd. Men det likner på det forrige. Hans modus, kanskje, dette med trusler, kroppskrenkelse og bruk av kniv. Blant annet. 

Så nye forhold mot frogner kvinnen. Hvis det ikke kvalifiserer til forvaring,  da blir jeg overasket. Da bør han kunne bli sittende til han fungerer.  

Men fengslet for hendelse i går, er jo også rarr. Vanligvis blir man vel varetektfengslet. Fengslet og kontor foretning på ett døgn, høres litt rart ut....?

• Liker 1
Skrevet
Ellie42 skrev (3 minutter siden):

Harald er Konge til han dør. Det er han som har makten. Han kan både fjerne MMs tittel og uttale seg om MBHs skruppelløse adferd. 

Ja i teorien kan han det. Men det vet du at kong Harald ikke kommer til å gjøre

• Liker 4
Skrevet

Tro om han har prøvd å true offeret til taushet før rettssaken? 
Det er jo nesten ikke til å tro at han igjen og igjen begår nye lovbrudd og det like før saken starter i retten. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Andrea59 skrev (14 minutter siden):

Står i se og hør at det var noe som skjedde i går kveld…

Ja, så det, for fuck's sake... Er det mulig.

• Liker 3
Gjest Wilma89
Skrevet

Nesten mest overrasket over at folk blir overrasket. Han er og blir en løs kanon som forhåpentligvis skal tilbringe mange år i fengsel.

Skrevet
Krokenguri skrev (3 minutter siden):

Så nye forhold mot frogner kvinnen. Hvis det ikke kvalifiserer til forvaring,  da blir jeg overasket. Da bør han kunne bli sittende til han fungerer.  

Men fengslet for hendelse i går, er jo også rarr. Vanligvis blir man vel varetektfengslet. Fengslet og kontor foretning på ett døgn, høres litt rart ut....?

Kontorforetning gjelde videre varetektsfengsling. Han ble pågrepet igår, og så nå med all sannsynlighet så kommer retten å støtte politiets ønske om å varetektsfengsle han i fire uker. 

• Liker 8
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Tro om han har prøvd å true offeret til taushet før rettssaken? 
Det er jo nesten ikke til å tro at han igjen og igjen begår nye lovbrudd og det like før saken starter i retten. 

Ja, det kan jo hende. Man kan tenke seg det koker i hodet på ham, både hans egen situasjon og nå morens. En person med så lite impulskontroll og så stort press, kan jo finne på det meste.

Alle involverte, hans selv inkludert, bør håpe han blir varetektsfengslet 🤞

• Liker 8
Skrevet

MBH må være en advokats største mareritt. Hvordan skal du bygge en strategi med noen som fortsetter tullet opp i det uendelige?

• Liker 31
  • Nyttig 10
Skrevet

Nå MÅ han bli varetektsfengslet! Han har ingen kontroll, og er en farlig mann! 

Mange styrketanker til de fornærmede ❤️

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette viser hvor liten beskyttelse kvinner (og barn) i slike situasjoner får. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Håper HM bare distanserer seg fra hele denne familien. De drar han jo ned som et blylodd. Hvorfor skal han ta støyten til MM og MBH? 

• Liker 20
  • Hjerte 1
Skrevet

Stakkars, stakkars Frogner kvinnen! Nå må man beskytte folk mot denne mannen!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Politiet må bære ansvar her syns jeg. De har en funksjon: beskytte oss som innbyggere mot vold og andre kriminelle handlinger. Her har de over flere måneder hatt en vente og se -holdning overfor Marius. En erklært voldsmann. Politiet skal være evig takknemlig for at det ikke gikk liv igår. Men kvinnen som er utsatt for voldshandlingene i helgen, er på nytt utsatt for et traume. Et varslet et sådan. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Krokenguri skrev (9 minutter siden):

Hvis det ikke kvalifiserer til forvaring,  da blir jeg overasket.

Det er dessverre slik at man må ha utøvd grov vold/grov voldtekt eller "verre" for at forvaring kommer i betraktning.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ellie42 skrev (1 time siden):

Om ikke dette nå ender med 10+ år blir jeg forvirret.

Nye trusler med våpen, nye brudd, nye situasjoner og NULL bevis for at man prøver å bli bedre.

Serieparagraf - NÅ!

Mer enn ti år, om rettsapparatet også står opp for de fornærmede. 

Ny sak, og kniv, vold og trusler involvert, da oppfatter jeg situasjonen som livstruende. Drapstrusler? 
Jeg ville opplevd meg i stor fare i en slik situasjon, og fryktet for mitt liv. Hvorfor ellers bruke kniv? 

Endret av Eufemia-
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Her har hele systemet sviktet rundt Frognerkvinnen. Hun fikk ikke beskyttelsen hun skulle hatt.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie42 skrev (7 minutter siden):

Håper HM bare distanserer seg fra hele denne familien. De drar han jo ned som et blylodd. Hvorfor skal han ta støyten til MM og MBH? 

Jeg gir ikke ham like mye nåde som det du gjør. Jeg synes at også hans dømmekraft er mildt sagt elendig.

• Liker 12
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...