Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonym_2024 skrev (39 minutter siden):

Ja, det har du helt rett i. Det er jo nettopp det som blir diskutert rundt omkring, og også her på Kvinneguiden. Hva gjorde hun i huset hans den dagen? Tror dessverre aldri vi får vite det. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endrer feil nå takk for at du påpekte. Veldig mulig de har fått lov men det er vel ikke nok med bare et muntlig ok . Du må ha papirer på fullmakt tror jeg ? Og selv hvis de hadde det så ville de jo da ha sett at han ikke betalte  leie som pengene skulle gå til. Ref Nora som sa til media hun betalte leie  og han brukte pengene han fikk på dop.

Endret av FruR
Skrevet (endret)
PusheenPusheen skrev (4 timer siden):

*Kronprinspar
Jeg håper og tror ikke at de bare har tatt seg til rette, men at Marius har gitt dem tillatelse. Det virker nesten sånn i den tv2-artikkelen, siden han faktisk nevner at de tar hånd om regningene hans? 

Siterte feil

Endret av FruR
Skrevet (endret)
Gulline skrev (2 timer siden):

Ja, det har du helt rett i. Det er jo nettopp det som blir diskutert rundt omkring, og også her på Kvinneguiden. Hva gjorde hun i huset hans den dagen? Tror dessverre aldri vi får vite det. 

Jeg tror det blir bekreftet eller avkreftet om hun var i huset og eventuelt hva hun gjorde.

Det er et for viktig spørsmål som bør avklares når Høiby har løyet om alt mulig annet for ikke å ta ansvar. Særlig hvis det kan velte kongehuset.  Er han istand til å bryte besøksforbud, forfatte en beklagelse alle gjennomskuer, misbruke venninner og andre kvinner på det groveste i årevis uten at de vet noe selv, oppbevare utallige krenkende bilder og overgrepsfilmer, reise på sponset ferie med yacht midt i en så alvorlig sak, voldta en kvinne på tur med far og livvakter, utsette kjærester og deres nærmeste for fysisk og psykisk vold samt hærverk og likevel påberope seg uskyldig, er han også fullt istand til å kaste moren sin under bussen.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Har opplysninger om at hun var i huset hans, kommet fra andre enn ham selv i tillegg? Jeg mener å ha lest at noen andre skulle ha observert henne der, men finner det ikke igjen. Kanskje det er trukket tilbake.

• Liker 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Har opplysninger om at hun var i huset hans, kommet fra andre enn ham selv i tillegg? Jeg mener å ha lest at noen andre skulle ha observert henne der, men finner det ikke igjen. Kanskje det er trukket tilbake.

Det var opprinnelig lekkasje av et avhør der Høiby hadde sagt dette. Har også sett noen som har skrevet at MM ble observert i huset, men ikke får jeg det til å stemme og ikke finner jeg det igjen heller.

• Nyttig 1
Skrevet
Rev. Revenge skrev (Akkurat nå):

Det var opprinnelig lekkasje av et avhør der Høiby hadde sagt dette. Har også sett noen som har skrevet at MM ble observert i huset, men ikke får jeg det til å stemme og ikke finner jeg det igjen heller.

Kan sikkert konkludere med at det er trukket tilbake da. Særlig hvis denne "noen" var MBH i egen person uansett.

• Liker 1
Skrevet
Rev. Revenge skrev (7 timer siden):

Jeg tror det blir bekreftet eller avkreftet om hun var i huset og eventuelt hva hun gjorde.

Det er et for viktig spørsmål som bør avklares når Høiby har løyet om alt mulig annet for ikke å ta ansvar. Særlig hvis det kan velte kongehuset.  Er han istand til å bryte besøksforbud, forfatte en beklagelse alle gjennomskuer, misbruke venninner og andre kvinner på det groveste i årevis uten at de vet noe selv, oppbevare utallige krenkende bilder og overgrepsfilmer, reise på sponset ferie med yacht midt i en så alvorlig sak, voldta en kvinne på tur med far og livvakter, utsette kjærester og deres nærmeste for fysisk og psykisk vold samt hærverk og likevel påberope seg uskyldig, er han også fullt istand til å kaste moren sin under bussen.

Men så har det blitt opplyst ting som absolutt ikke taler til MM`s fordel også i denne saken og som setter både hun og kronprinsen i et dårlig lys. Så man kan virkelig lure på hvem som snakker sant i denne saken:

• Hun kontaktet Frognerkvinnen etter sønnens herjinger
  • Hun (og kronprinsen) kom aldri tilbake til Julianne og/eller moren som de lovet å gjøre
  • Kronprinsparet fortsatte å støtte sønn/stesønn økonomisk etter at de har fått vite om rusmisbruk/mishandling
  • Slottet påstår at det ikke ble stjålet sølv og verdisaker fra Skaugum til tross for at vi kunne lese i media at et auksjonshus hadde mottatt sølvet og slått alarm. 
  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Skrevet
PusheenPusheen skrev (7 timer siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/gw4nv9/marius-borg-hoeiby-27-varslet-om-paagripelse?utm_source=sdrn%3Avg%3Aarticle%3A4BWpXV&utm_medium=Link&utm_content=link%3Agw4nv9&utm_source=androidapp&utm_medium=share

VG hadde kilder på dette før noe avhør var holdt. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Jeg tror bare de som ikke klarer å fatte at flere også syntes MM og HM har oppført seg svært klanderverdig i flere situasjoner rundt dette, må la andre få lov til å mene dette. Jeg kan tillegge at jeg synes det er veldig rart at når man sier man er 'kjent med problemkompleksene' fortsetter å overføre penger til en person som man også er kjent med at gjør ting som å nesten kjøre på Garden, dra på ferie med gjengkriminelle(Dagbladet: Høiby-vennenes narko-nettverk) og ruse seg med både ecstasy, marihuana og kokain. (VG: Opplysninger til VG: Kokain, ecstasy og cannabis i urinprøve). Hvor er PST, og hvorfor gjør de ikke jobben sin? Hører man ikke på dem, eller tør man ikke si ifra til HM og MM?

Jeg synes også det er strekt kladerverdig av politiet at denne fyren fortsetter å inneha lappen når det både foreligger prøver med tre forskjellige stoffer, han har innrømmet avhengighet og brutt veitrafikkloven mange ganger. Andre ville ikke hatt lappen, det er ikke en gang en milligrams mulighet for det. Normale folk taper den bare de innrømmer hobbybruk for flere år siden, eller er under smertebehandling med svake ting i forhold til kokain.

Endret av 1600
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 24
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Ja, ok, kanskje det er dette jeg har lest da. VG må jo ha fått vite det fra noen andre, sannsynligvis siden Marius satt hos politiet og ikke kunne kontakte VG? Eller surrer jeg? Har ikke drukket kaffen enda.

• Liker 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (47 minutter siden):

Ja, ok, kanskje det er dette jeg har lest da. VG må jo ha fått vite det fra noen andre, sannsynligvis siden Marius satt hos politiet og ikke kunne kontakte VG? Eller surrer jeg? Har ikke drukket kaffen enda.

Enig med deg. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Scootersaken henlagt

"- Vi deler ikke påtalemyndighetens bevisvurdering i saken, men vi må ta statsadvokatens avgjørelse til etterretning. Denne er det ikke anledning til å påklage videre og saken er dermed avsluttet, sier forsvarer Petar Sekulic til Dagbladet torsdag."

Lurer på hvor mange anker vi kommer til å se etter februar.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (På 30.9.2022 den 1.04):

Marius var sammen med en rikmannsdatter fra Drammen og flyttet med henne til California da hun skulle gå på skole der. Han gikk også et eller annet der men ble sammen med en modellbekjent av kjæresten og avbrøt skolen og flytter med hun nye til London. Der fikk han noen kortvarige jobber via bekjentskaper som «prins»  men alt ble kortvarig. Så var det tilbake til Norge og noen år som samboer med modellen før det ble slutt. Selv har han vel jobbet litt med motorsykler i Lier men aner ikke hva han gjør nå, om noe i det hele tatt.

Men han er jo sønnen til kronprinsessen og klarer seg nok fint uansett … 

Men fra rikmannsdatter til (playboy)modell og deretter til en influenser som er både bestevenninne og klinevenninne til Sophie Elise er det tilsynelatende en litt nedadgående spiral ..  Jaja, han finner vel ut av det 😊

Fra første side i tråden. Den spiralen var mer nedadgående enn vi hadde forutsett i 2022…. 

Ny artikkel i Dagbladet i dag : https://www.dagbladet.no/meninger/noen-har-ikke-passet-pa/83585221 Arfan Batti sitt miljø og de som planla pride terroren er venner av Marius . 

Endret av FruR
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet

Når skal det begynnes å granskes hvordan denne mannen og hans nettverk har hatt både adgang til en PST og Gardebeskyttet eiendom og sugerør rett ned i statskassa? 

Det som kommer ut er jo ikke akkurat bra, selv om man er trofast supporter av MM og HM kan man jo ikke se bort i fra alt dette og ikke i hvert fall tenke at man burde satt ned foten for lengst, om ikke pga. hvordan det ser ut så i hvert fall hvordan dette har satt hele kongehuset i fare. Disse miljøene er blant Norges desidert mest voldelige, sammen med HA hvor MBH også har kontakter. Bare at han har fått lov til å beholde (og misbruke) diplomatpass i så mange år med dette nettverket er nok til en gransking i seg selv.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
FruR skrev (1 time siden):

Fra første side i tråden. Den spiralen var mer nedadgående enn vi hadde forutsett i 2022…. 

Ny artikkel i Dagbladet i dag : https://www.dagbladet.no/meninger/noen-har-ikke-passet-pa/83585221 Arfan Batti sitt miljø og de som planla pride terroren er venner av Marius . 

Dagbladet i dag; dette må jo granskes og gjennomgås. Hvem har visst og hvor lenge? Dette handler om kongefam vår og landets sikkerhet. Det er så man ikke tror det man leser. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Skikkelig bombe at kriminelle omgås andre kriminelle!

• Liker 9
Skrevet

Virker som de på slottet ikke kunne gitt mer faen i hva Marius driver med.. ingen krav eller ansvar blir stilt gutten🙄

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...